• Ik zou graag een tattoeage zetten op mijn pols.
    Een chinees teken (2) met een betekenis, ik wil jullie mening hierover en welk woord dan.

    alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:26 ]


    -

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Thx (:
    Heb er ook geen spijt van. Die tattoo's zijn voor mij gewoon heel speciaal.
    Niet zomaar een tattoo omdat ik stoer wil zijn ofzo ;D


    Jaaa, velen zullen nu denken dat het is om stoer te doen. Maar voormij is het echt niet zo.


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Jaaa, velen zullen nu denken dat het is om stoer te doen. Maar voormij is het echt niet zo.


    Ja voor mij ook niet (:
    Ik wil gewoon een gedachte hebben aan mijn mama. En gewoon iets omdat ik echt niet zonder mijn zusje kan ;D


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ja voor mij ook niet (:
    Ik wil gewoon een gedachte hebben aan mijn mama. En gewoon iets omdat ik echt niet zonder mijn zusje kan ;D


    Dit vind ik persoonlijk prachtig van je, anderen zullen dan weer zeggen ik heb geen tattoeage nodig om aan mijn mama en zusje te denken.


    -

    Lijkt me wel leuk. Alleen oppassen dat je er op let dat als je die tatoeage op je pols zet, hij ook meestal zichtbaar is. (: Sommige mensen appreciëren dat blijkbaar niet. (:


    007

    Wisdom schreef:
    (...)

    Jaaa, velen zullen nu denken dat het is om stoer te doen. Maar voormij is het echt niet zo.


    tattoo's hebben niets te maken met stoer doen,, ja goed als je een jaar of 14 bent heb ik wel zoiets van laat maar. ik heb er zelf ook 5, 4 gewoon omdat ik ze mooi vind, en het project op mijn ribben heeft wel een betekenis, uiteindelijk gaat het erom was jij wil, niet wat anderen vinden of denken

    Wisdom schreef:
    (...)

    Dit vind ik persoonlijk prachtig van je, anderen zullen dan weer zeggen ik heb geen tattoeage nodig om aan mijn mama en zusje te denken.


    Tjaa, laat ze zeggen ;p
    Ieder heeft z'n manier om iemand te herdenken ofzo. Oké mijn zus die leeft nog maar ik hou gewoon té veel van haar =)
    En van m'n mama lijkt me vrij duidelijk...


    You’re falling into history.

    Q schreef:
    Lijkt me wel leuk. Alleen oppassen dat je er op let dat als je die tatoeage op je pols zet, hij ook meestal zichtbaar is. (: Sommige mensen appreciëren dat blijkbaar niet. (:


    Dat is waar, maar voor me'n werk is het oke.


    -

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Tjaa, laat ze zeggen ;p
    Ieder heeft z'n manier om iemand te herdenken ofzo. Oké mijn zus die leeft nog maar ik hou gewoon té veel van haar =)
    En van m'n mama lijkt me vrij duidelijk...


    Zelf zal ik nog eens goed nadenken wat ik precies op men pols zal zetten en dan post ik het even op Q en bezie ik de reactie's. Binnen een kleine maand laat ik hem zetten.


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Zelf zal ik nog eens goed nadenken wat ik precies op men pols zal zetten en dan post ik het even op Q en bezie ik de reactie's. Binnen een kleine maand laat ik hem zetten.


    Doe dat (:
    Ik heb altijd gezegt geen tattoo's meer voor mij. Maar eigenlijk kan ik dat niet zeker zeggen, neen ik wil geen volgetatoeërd iemand zijn ofzo. En mijn tattoo's zijn ook heel klein.
    Maar met eigenlijk zo een grote betekenis =D


    You’re falling into history.

    Ironhide schreef:
    (...)

    tattoo's hebben niets te maken met stoer doen,, ja goed als je een jaar of 14 bent heb ik wel zoiets van laat maar. ik heb er zelf ook 5, 4 gewoon omdat ik ze mooi vind, en het project op mijn ribben heeft wel een betekenis, uiteindelijk gaat het erom was jij wil, niet wat anderen vinden of denken


    Die van 14 kunnen ook wel een goede betekenis hebben staan. Let op met vooroordelen :D


    -

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Doe dat (:
    Ik heb altijd gezegt geen tattoo's meer voor mij. Maar eigenlijk kan ik dat niet zeker zeggen, neen ik wil geen volgetatoeërd iemand zijn ofzo. En mijn tattoo's zijn ook heel klein.
    Maar met eigenlijk zo een grote betekenis =D


    Dit is waar :D http://www.newcreation.be/flash/Template/chinese_tekens_G-J.html

    Die site moet je eens bekijken hier zal ik mijn keuze uit maken.


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Dit is waar :D http://www.newcreation.be/flash/Template/chinese_tekens_G-J.html

    Die site moet je eens bekijken hier zal ik mijn keuze uit maken.


    Dat is mooi (:
    Zeker doen, als je natuurlijk weet wat en waarom eah x)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Dat is mooi (:
    Zeker doen, als je natuurlijk weet wat en waarom eah x)


    Uhu ;D


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Die van 14 kunnen ook wel een goede betekenis hebben staan. Let op met vooroordelen :D


    een kind van 14 die een tattoo neemt om bij een bepaalde groep te horen is dom ja, is geen voor oordeel, de leeftijd om een tattoo te nemen is niet voor niets 18 ;)

    huh da's toevallig mijn vriendje gaat een laten zetten :D


    Keep on smiling