• Ik zou graag een tattoeage zetten op mijn pols.
    Een chinees teken (2) met een betekenis, ik wil jullie mening hierover en welk woord dan.

    alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:26 ]


    -

    Ironhide schreef:
    (...)

    een kind van 14 die een tattoo neemt om bij een bepaalde groep te horen is dom ja, is geen voor oordeel, de leeftijd om een tattoo te nemen is niet voor niets 18 ;)


    Daar hebje wel gelijk in.


    -

    Welk woord wil je graag?


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    huh da's toevallig mijn vriendje gaat een laten zetten :D


    wat zal hij doen?


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    wat zal hij doen?


    hij wilt graag hoop van op die laatste site dat ze gezonden hebben, hij is het wel nog niet voor de 100 % zeker


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    Welk woord wil je graag?


    Ik ben nog aan het twijfelen, iets met men moeder zou ik wel prachtig vinden .


    -

    Babyst4r schreef:
    (...)

    hij wilt graag hoop van op die laatste site dat ze gezonden hebben, hij is het wel nog niet voor de 100 % zeker


    Hoop had ik ook aan gedacht :)


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Ik ben nog aan het twijfelen, iets met men moeder zou ik wel prachtig vinden .


    En waarom dan iets met je moeder? Wat betekent ze voor je.. Niet verkeerd opvatten maar mss kan je iets nemen dat eigenlijk in het geheel bedoelt is..

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 21:44 ]


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    En waarom dan iets met je moeder? Wat betekent ze voor je.. Niet verkeerd opvatten maar mss kan je iets nemen dat eigenlijk in het geheel bedoelt is..


    Ik en me moeder hebben echt een dichte band met elkaar, ik weet ook dat ze me altijd graag zal zien. en ik haar


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Ik en me moeder hebben echt een dichte band met elkaar, ik weet ook dat ze me altijd graag zal zien. en ik haar


    Ik zou dan niet derickt iets nemen met moeder ofzo, maar love gewoon dat die liefde er voor altijd zal zijn enz.. nja dat zou ik doen hé, jij wss niet


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    (...)

    Ik zou dan niet derickt iets nemen met moeder ofzo, maar love gewoon dat die liefde er voor altijd zal zijn enz.. nja dat zou ik doen hé, jij wss niet


    Die vind ik niet zo goed :D elk zen mening


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Die vind ik niet zo goed :D elk zen mening


    Ja dat zeg ik ook hé


    Keep on smiling

    Met chinese tekens moet je heel erg oppassen. In China praten ze in verschillende klanken, en daarmee zijn de tekens vaak ook anders. Dus ik zou eerst goed gaat controleren of je wel echt het juiste woord is, of dat er ineens niet iets anders staat.


    The grass is not always greener on the other side

    Ik zou een woord kiezen wat een speciale betekenis heeft voor jou.Wij kunnen namelijk niet beslissen want het is wel jou lichaam;).


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Je kan ook zelf iets gaan ontwerpen. Dat heeft mijn broer ook gedaan.
    -xxx- DevilQueen


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it