• Ik zou graag een tattoeage zetten op mijn pols.
    Een chinees teken (2) met een betekenis, ik wil jullie mening hierover en welk woord dan.

    alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:26 ]


    -

    Nyx schreef:
    Ik zou zelf dat woord kiezen. Een woord dat veel voor je betekend. ;)


    Doe ik ook, maar een beetje inspiratie is altijd welkom ;D


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    http://art-zoo.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/goodluckcalligraphy.jpg


    Die zijn leuk _O_
    Ik wil er zelf geen,
    want ik krijg er later, als ik oud ben, spijt van,
    Ik wil er gewoon één die voor altijd blijft zitten,
    behalve als je hem afwast met een of andere gel ofzo,
    Hup uitvinders _O_


    wth.

    dopey schreef:
    tja licht eraan je moet die beslissing voor jezelf maken jij bent de genen die er de rest van haar leven me moet lopen niet wij ;)

    maar volgens mij lijkt het me best mooi


    Klopt, ik zou wel graag 1 hebben van me moeder, die zie ik echt graag maar dit vind ik dan zo erg voor me vader.


    -

    xLilian schreef:
    (...)

    Die zijn leuk _O_
    Ik wil er zelf geen,
    want ik krijg er later, als ik oud ben, spijt van,
    Ik wil er gewoon één die voor altijd blijft zitten,
    behalve als je hem afwast met een of andere gel ofzo,
    Hup uitvinders _O_


    Dit zou wel goed zijn , je kan ook een beaty tattoo laten zetten dit blijft dan zo'n 5 jaar staan. en gaat dan langzaam aan terug weg.


    -

    CandyKiss schreef:
    Als je het echt wilt moet je het doen!
    Ik heb zelf twee tattoo's, ze hebben ook allebei een speciale betekenis.
    Misschien een woord dat verwijst naar iemand waar je echt veel van houd ofzo?


    Dit is mijn moeder, daar had ik ook al aangedacht.
    maar mijn vader woont ook nog bij me. ik zie hem ook wel graag maar ik heb gewoon een zeer goede band met me moeder. Die zou ik wel willen maar ik vind het dan echt zo erg voor men vader , hmmm


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Dit zou wel goed zijn , je kan ook een beaty tattoo laten zetten dit blijft dan zo'n 5 jaar staan. en gaat dan langzaam aan terug weg.


    Beaty tattoo ?
    Hmm, ik ga ff googlen -of hoe je dat ww ook mag schrijven- (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:39 ]


    wth.

    Wisdom schreef:
    (...)

    Dit zou wel goed zijn , je kan ook een beaty tattoo laten zetten dit blijft dan zo'n 5 jaar staan. en gaat dan langzaam aan terug weg.


    die zijn sterk af te raden, gaan nooit helemaal weg en inkt is niet van hele goede kwaliteit

    Ironhide schreef:
    (...)

    die zijn sterk af te raden, gaan nooit helemaal weg en inkt is niet van hele goede kwaliteit


    Oké, dan, jammer


    wth.

    xLilian schreef:
    (...)

    Oké, dan, jammer


    ze hebben nu wel van die nieuwe dingen, zijn gewoon stempels me bepaalde vormen en maten, blijven 2 dagen zitten en je kan er van alles mee maken ^^

    zal even kijken naar een filmpje ervan

    Tattoo's zijn altijd mooi met een betekenis dus zou ik het doen!
    Als het iets was zonder betekenis vind ik het meestal lelijk ;p
    Zoals van die tribal, ligt eraan of het een betekenis geeft voor die mensen zelf, mr das vast niet 100% waar x]


    Maybe part of loving is learning to let go...

    xLilian schreef:
    (...)

    Beaty tattoo ?
    Hmm, ik ga ff googlen -of hoe je dat ww ook mag schrijven- (nerd)


    Moetje zeker eens meer informatie voor opzoeken.


    -

    ZoeZealous schreef:
    Tattoo's zijn altijd mooi met een betekenis dus zou ik het doen!
    Als het iets was zonder betekenis vind ik het meestal lelijk ;p
    Zoals van die tribal, ligt eraan of het een betekenis geeft voor die mensen zelf, mr das vast niet 100% waar x]


    Vind ik ook! elk zen mening. maar een tribal is gewoon omdatje dat zelf mooi vind, maar persoonlijk wil ik iets op men lichaam laten zetten waar een betekenis achter heeft.


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Dit is mijn moeder, daar had ik ook al aangedacht.
    maar mijn vader woont ook nog bij me. ik zie hem ook wel graag maar ik heb gewoon een zeer goede band met me moeder. Die zou ik wel willen maar ik vind het dan echt zo erg voor men vader , hmmm


    Je kunt misschien ook hun twee namen door elkaar laten 'vlechten' ofzo. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen (:
    Maar dat je allebei de namen hebt (:
    Maar ik weet niet hoe ik het echt moet uitleggen. Hopelijk is het een beetje te verstaan ;D


    You’re falling into history.

    Wisdom schreef:
    (...)

    Vind ik ook! elk zen mening. maar een tribal is gewoon omdatje dat zelf mooi vind, maar persoonlijk wil ik iets op men lichaam laten zetten waar een betekenis achter heeft.


    heb je al een idee welke woorden dan? want de betekenis blijft hetzelfde ongeacht in welke taal het is^^