• Ik zou graag een tattoeage zetten op mijn pols.
    Een chinees teken (2) met een betekenis, ik wil jullie mening hierover en welk woord dan.

    alvast bedankt x

    [ bericht aangepast op 19 juni 2010 - 20:26 ]


    -

    Ironhide schreef:
    hier is een filmpje van die stempel tattoo's


    Dankje _O_


    wth.

    Ik heb gisteren een hanna ( als je dat zo schrijft ) genomen. Ik heb in Japanse letters laten schrijven: draak. Hij is echt supermooi. Zo'n tattoeage zou je aan de onderkant van je arm( dicht bij je polsen ) kunnen laten zetten als je dat mooi zou vinden. Dat heb ik ook gedaan, maar dan gewoon een hanna. ( Het zijn trouwens ook 2 tekens. )


    .

    Marilena schreef:
    Ik heb gisteren een hanna ( als je dat zo schrijft ) genomen. Ik heb in Japanse letters laten schrijven: draak. Hij is echt supermooi. Zo'n tattoeage zou je aan de onderkant van je arm( dicht bij je polsen ) kunnen laten zetten als je dat mooi zou vinden. Dat heb ik ook gedaan, maar dan gewoon een hanna. ( Het zijn trouwens ook 2 tekens. )


    het is henna ;) maar zijn ook ideale oplossingen als je nog niet zeker weet wat je wil en of het je zal staan ^^

    Ik vind chinese tekens altijd zo onorigineel.


    it's so empty living behind these castle walls

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Je kunt misschien ook hun twee namen door elkaar laten 'vlechten' ofzo. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen (:
    Maar dat je allebei de namen hebt (:
    Maar ik weet niet hoe ik het echt moet uitleggen. Hopelijk is het een beetje te verstaan ;D


    Ik begrijp watje bedoelt, maar ik zou het graag bij chinees houden, zoals moeder&zoon die zou ik graag willen. Maar dit kan ik men vader niet aandoen. Hij zou het 'innerlijk' wel erg vinden.


    -

    Ironhide schreef:
    het is henna ;) maar zijn ook ideale oplossingen als je nog niet zeker weet wat je wil en of het je zal staan ^^

    Oke, dankje. x'D En ja, zo'n ding is daar heel handig voor.


    .

    I adore tattoo's! Heb er zelf al drie. Wat jij op je lichaam wilt zetten moet je zelf beslissen, maar let wel dat het iets is dat je zelf graag wilt en denk er goed over na. Het staat voor eeuwig op je lichaam.


    MUSIC && FASHION

    Marilena schreef:
    Ik heb gisteren een hanna ( als je dat zo schrijft ) genomen. Ik heb in Japanse letters laten schrijven: draak. Hij is echt supermooi. Zo'n tattoeage zou je aan de onderkant van je arm( dicht bij je polsen ) kunnen laten zetten als je dat mooi zou vinden. Dat heb ik ook gedaan, maar dan gewoon een hanna. ( Het zijn trouwens ook 2 tekens. )


    Ook goed maar dat blijft maar een goede 2 weken staan . alsje eerst wil proberen is dit wel goed maar ik zou niet weten waar in belgie 'regio brugge' je dat zou kunnen laten doen.


    -

    LAInk schreef:
    I adore tattoo's! Heb er zelf al drie. Wat jij op je lichaam wilt zetten moet je zelf beslissen, maar let wel dat het iets is dat je zelf graag wilt en denk er goed over na. Het staat voor eeuwig op je lichaam.


    Daar heb ik ook al veel over nagedacht. Daarom wil ik echt een goede betekenis. Ik dacht aan moeder&zoon en ook nog hoop ( vind ik persoonlijk ook een goede)


    -

    Wisdom schreef:
    Ook goed maar dat blijft maar een goede 2 weken staan . alsje eerst wil proberen is dit wel goed maar ik zou niet weten waar in belgie 'regio brugge' je dat zou kunnen laten doen.

    Tja, bij Turkse mensen? Turkse mensen zijn het beste in die henna's.


    .

    Wisdom schreef:
    (...)

    Ik begrijp watje bedoelt, maar ik zou het graag bij chinees houden, zoals moeder&zoon die zou ik graag willen. Maar dit kan ik men vader niet aandoen. Hij zou het 'innerlijk' wel erg vinden.


    Snap ik (:
    Ik heb een muzieknootje op mijn huid. Dat verwijst naar mijn mama, omdat ze heel veel van muziek hield. ze is omgekomen bij een auto-ongeval. en een scene diamond op mijn pols. Dat is voor mijn zus, want njaah, ik hou van héél veel van haar, als zus dan =D


    You’re falling into history.

    Marilena schreef:
    (...)
    Tja, bij Turkse mensen? Turkse mensen zijn het beste in die henna's.


    turken, Marokkanen en Hindoestanen doen over het algemeen veel aan henna, zij gebruiken het voornamelijk op bruiloften en zo.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Snap ik (:
    Ik heb een muzieknootje op mijn huid. Dat verwijst naar mijn mama, omdat ze heel veel van muziek hield. ze is omgekomen bij een auto-ongeval. en een scene diamond op mijn pols. Dat is voor mijn zus, want njaah, ik hou van héél veel van haar, als zus dan =D


    Dit zijn echt prachtige betekenissen. Daar zou ik nooit spijt van krijgen moest ik dat doen.


    -

    Wisdom schreef:
    (...)

    Daar heb ik ook al veel over nagedacht. Daarom wil ik echt een goede betekenis. Ik dacht aan moeder&zoon en ook nog hoop ( vind ik persoonlijk ook een goede)


    Volg je eigen gevoel, dat is meestal het beste. Ik vind het wel goede tekens als tattoo.


    MUSIC && FASHION

    Wisdom schreef:
    (...)

    Dit zijn echt prachtige betekenissen. Daar zou ik nooit spijt van krijgen moest ik dat doen.


    Thx (:
    Heb er ook geen spijt van. Die tattoo's zijn voor mij gewoon heel speciaal.
    Niet zomaar een tattoo omdat ik stoer wil zijn ofzo ;D


    You’re falling into history.