• Ik weet niet of hier al een topic over is en ik wist ook niet waar ik het moest zetten :'D
    maar sinds enkele dagen is the wizarding world of harry potter open in Orlando , Florida.
    Ik zou er zo graag eens heen willen , haha :'D
    wie nog ?
    ik heb wel gelezen dat een toegangsticket meer 72 euro is voor volwassenen en iets minder voor kinderen , vrij duur dus :'D

    linkje (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 14:10 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Is toch geen pretpark? Da's een deeltje van een pretpark volgens mij hoor^^. Is een onderdeel van Universal Studios, en dan nog eens van Adventure Land, want daar waren ze het aan't bouwen ^^.
    Mel het is een apart pretpark gelegen aan de US. Juist gelijk je zo verschillende disney parken hebt enzo (:


    Get outta my head!

    Nou moet er nog eentje komen, precies hier in mijn straat en dan ben ik het gelukkigste wezen op aarde.


    All this dampness is damp.

    Waarom zetten ze dat nou niet in Engeland neer. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Is toch geen pretpark? Da's een deeltje van een pretpark volgens mij hoor^^. Is een onderdeel van Universal Studios, en dan nog eens van Adventure Land, want daar waren ze het aan't bouwen ^^.
    ja dat kan ook :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    OuttamyHead schreef:
    (...)Mel het is een apart pretpark gelegen aan de US. Juist gelijk je zo verschillende disney parken hebt enzo (:

    Oh dus het is universal studios, adventure land én wizarding world?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil zo snel mogelijk gaan, dus waarschijnlijk nog een paar jaar wachten voor mij. xD


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    dat lijkt me echt zo leuk om heen te gaan! en voor die 72 euro krijg je vast ook wel het leukste pretpark ooit!


    It's time to be happy again.