• Het is 4 dagen later geworden en dan komt hij uit. Dé DVD+CD van de Live Tour van Humanoid. De trailer die erbij zit is echt super mooi.

    Klik hier voor de trailer! Hij ziet er mooi uit!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 20:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juni 2010 - 21:07 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Euhm dat is in Amerika, in NL kom hij 16 juli uit en is het alleen de DVD los, de CD kun je ook los kopen maar niet bij elkaar :')


    -

    MakeBelieve schreef:
    Euhm dat is in Amerika, in NL kom hij 16 juli uit en is het alleen de DVD los, de CD kun je ook los kopen maar niet bij elkaar :')
    O dat is echt kut, al komt er geen special edition met allebij in 1. Die heb ik wel van de Zimmer 483 tour. We raar als ze dat bij deze niet gaan doen :x


    The grass is not always greener on the other side

    Volgens mij is het in Europa 16 Juli en de rest 20 juli??? O.o Wtf? wat is dat dan raar aangegeven op de webmail O.o


    Yongguk & Daehyun <33

    SweetThing schreef:
    (...)O dat is echt kut, al komt er geen special edition met allebij in 1. Die heb ik wel van de Zimmer 483 tour. We raar als ze dat bij deze niet gaan doen :x


    Kom laten we een petitie naar Tokio Hotel schrijven dat we de DVD+CD in 1 willen :Y)(A):P


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik vind het niet leuk >.< Die op Amazon.com is met DVD+CD en die hier is alleen DVD of CD >.<


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik vind de trailer echt prachtig!
    Ik kan echt niet wachten tot wanneer hij in de free record shop is.
    Ik moet hem hebben!


    One Day you'll remember me...

    > Titel en bericht aangepast ivm hoofdletters


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.