• Dit wil ik gewoon vertellen.:9~

    Amber had vandaag hockeytoernooi met school en ik en Rose hadden vrij.
    Het toernooi zou rond 3uur zijn afgelopen en dan zouden we erheen gaan. Rose en ik waren al in Rotterdam rond half 12 omdat haar vader ons anders niet kon brengen. Toen gingen we winkels kijken want ik moest nieuwe schoenen. Toen liepen er dus 2 hotties langs. Rose zo 'Die met dat zwarte is best wel lekker.' Ik zo: 'Nohhhhhh die andere.' (krul)
    Maaroke toen gingen we dus naar de Mac -2e keer deze week voor mij- en ik nam een happymeal en kreeg een hello kitty speeltje. Toen ging Amber mij bellen. Ze staat in mijn telefoon als Messilover.:9~
    En ging ze vragen waar we waren, dus ik uitleggen dat we bij de Mac waren en toen ging ze ook komen.
    & Rose en ik gingen die papiertjes invullen van: Ik wil naar het wk omdat...
    & ik had 1x ingevult omdat ik David villa dan kan zien en 1x omdat ik dan Fernando Torres kan zien, want hij is sexy, nu hij bruin haar heeft iets minder maar alsnog. haha.
    & toen gingen we naar de primark. Een winkel uit Amerika, en de enigste in Nederland.
    Toen had ik daar een paar schoenen gekocht, die Amber sexy vond, een witte zonnebril die ik sexy vond en zo'n oranje bril & toen ging ik met die oranje bril op terug naar de mac. En toen ging Amber iets eten.:9~
    Daarna ging ze ons naar de trein brengen en gingen Rose en ik naar huis. We hadden een kaartje gekocht die nieteens werd gecontroleerd. & We moesten een keer overstappen zonder dat we het wisten.
    & nu ben ik weer thuis, voila.
    Deze dag was leuk.:9~

    Hoe was jullie dag?

    Het lijkt een korte dag, maar we moesten dus heel de tijd heen en weer lopen en dat duurde echt lang haha.

    -- En dit is trouwens Amber:KLIK.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:24 ]


    Smiling but close to tears.

    JBM schreef:
    See me @ Rotterdam 2 Juli!


    Wat ga je dan doen? ;o
    Chillen met ons.:9~

    @Amber.
    Haha, dat ga ik doen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Casanova schreef:
    Ik vond het echt grappig, haha. Gangsters (krul)
    Maar ik vind wel dat je me in je telefoon moet zetten als Justin Bieber, Sam!
    (nerd)

    Ik verstop mijn wapen in mijn sok (cat) :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik verstop mijn wapen in mijn sok (cat) :9~

    Ahaha, en die verkoper bij die sportwinkel xd Volgens mij vond hij het echt jammer dat ik geen Messi-shirt ging kopen. :Y) Ik ga hem trouwens zo bestellen :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    Ahaha, en die verkoper bij die sportwinkel xd Volgens mij vond hij het echt jammer dat ik geen Messi-shirt ging kopen. :Y) Ik ga hem trouwens zo bestellen :9~


    haha oke sexy.:9~
    Hij dacht echt dat we iets gingen kopen ja.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Casanova schreef:
    (...)
    Ahaha, en die verkoper bij die sportwinkel xd Volgens mij vond hij het echt jammer dat ik geen Messi-shirt ging kopen. :Y) Ik ga hem trouwens zo bestellen :9~

    Nee, Amber, géén Messi. ;o

    ontopic; Klinkt leuk. :9~


    hoi, jij bent leuk.

    Believing schreef:
    (...)
    Nee, Amber, géén Messi. ;o

    ontopic; Klinkt leuk. :9~


    Ze gaat een sexy Messi-shirt bestellen hoor.:9~


    Smiling but close to tears.

    Casanova schreef:
    (...)
    Ahaha, en die verkoper bij die sportwinkel xd Volgens mij vond hij het echt jammer dat ik geen Messi-shirt ging kopen. :Y) Ik ga hem trouwens zo bestellen :9~

    Hij keek me omin raar aan toen met dat plaatje van Ronaldo hahaha. En idd echt helemaal 'Ja maar die kun je laten drukken hoor!'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Believing schreef:
    (...)
    Nee, Amber, géén Messi. ;o

    ontopic; Klinkt leuk. :9~

    Ahaha, toch wel Nath! Jammer voor jou, haha. En dan kom ik naar A'dam in dat shirt. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Portugal schreef:
    (...)
    Jij bent ook geweldig hoor, wij zijn samen geweldig. (krul)

    Oke, ik hou wel van herhaling, denk ik. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Casanova schreef:
    (...)
    Ahaha, toch wel Nath! Jammer voor jou, haha. En dan kom ik naar A'dam in dat shirt. (nerd)

    Kom maar, dan ga ik je slaan. (nerd)


    hoi, jij bent leuk.

    Believing schreef:
    (...)
    Kom maar, dan ga ik je slaan. (nerd)

    Okeé. Ik ben er over 10 minuten. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Portugal schreef:
    (...)
    Hij keek me omin raar aan toen met dat plaatje van Ronaldo hahaha. En idd echt helemaal 'Ja maar die kun je laten drukken hoor!'

    En toen we weggingen, die man achter de balie. Ik vond hem eng, haha. Net alsof die me ging vermoorden dat ik dat shirt niet had gekocht xd


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    En toen we weggingen, die man achter de balie. Ik vond hem eng, haha. Net alsof die me ging vermoorden dat ik dat shirt niet had gekocht xd

    Hij was eng ja haha. Moeten ze die shirts maar niet zo duur verkopen -haalt neus op-(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Casanova schreef:
    (...)
    Okeé. Ik ben er over 10 minuten. (krul)

    Dat wordt rennen. (cat)


    hoi, jij bent leuk.

    Nouhou, ik wilde ook. Nee, ik zou misschien vorige dinsdag naar de primark gaan met een vriendin, maar we zijn niet geweest. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.