• Dit wil ik gewoon vertellen.:9~

    Amber had vandaag hockeytoernooi met school en ik en Rose hadden vrij.
    Het toernooi zou rond 3uur zijn afgelopen en dan zouden we erheen gaan. Rose en ik waren al in Rotterdam rond half 12 omdat haar vader ons anders niet kon brengen. Toen gingen we winkels kijken want ik moest nieuwe schoenen. Toen liepen er dus 2 hotties langs. Rose zo 'Die met dat zwarte is best wel lekker.' Ik zo: 'Nohhhhhh die andere.' (krul)
    Maaroke toen gingen we dus naar de Mac -2e keer deze week voor mij- en ik nam een happymeal en kreeg een hello kitty speeltje. Toen ging Amber mij bellen. Ze staat in mijn telefoon als Messilover.:9~
    En ging ze vragen waar we waren, dus ik uitleggen dat we bij de Mac waren en toen ging ze ook komen.
    & Rose en ik gingen die papiertjes invullen van: Ik wil naar het wk omdat...
    & ik had 1x ingevult omdat ik David villa dan kan zien en 1x omdat ik dan Fernando Torres kan zien, want hij is sexy, nu hij bruin haar heeft iets minder maar alsnog. haha.
    & toen gingen we naar de primark. Een winkel uit Amerika, en de enigste in Nederland.
    Toen had ik daar een paar schoenen gekocht, die Amber sexy vond, een witte zonnebril die ik sexy vond en zo'n oranje bril & toen ging ik met die oranje bril op terug naar de mac. En toen ging Amber iets eten.:9~
    Daarna ging ze ons naar de trein brengen en gingen Rose en ik naar huis. We hadden een kaartje gekocht die nieteens werd gecontroleerd. & We moesten een keer overstappen zonder dat we het wisten.
    & nu ben ik weer thuis, voila.
    Deze dag was leuk.:9~

    Hoe was jullie dag?

    Het lijkt een korte dag, maar we moesten dus heel de tijd heen en weer lopen en dat duurde echt lang haha.

    -- En dit is trouwens Amber:KLIK.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:24 ]


    Smiling but close to tears.

    Argentina schreef:
    Nouhou, ik wilde ook. Nee, ik zou misschien vorige dinsdag naar de primark gaan met een vriendin, maar we zijn niet geweest. (krul)

    JE HAD MOETEN KOMEN. EN JE HAD MIJ MOETEN VERTELLEN. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    (...)
    JE HAD MOETEN KOMEN. EN JE HAD MIJ MOETEN VERTELLEN. (krul)

    JAMAAR. Toen was het al maandagavond. :')
    Misschien dat ik van de zomer nog wel ene keertje ga. Maar dat treinkaartje kost 20 euro, dat's echt onaardig.
    Maar dan moeten er wel even meer mensen komen :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Casanova schreef:
    (...)
    JE HAD MOETEN KOMEN. EN JE HAD MIJ MOETEN VERTELLEN. (krul)


    & mij moest je het ook vertellen men.:9~


    Smiling but close to tears.

    Argentina schreef:
    (...)
    JAMAAR. Toen was het al maandagavond. :')
    Misschien dat ik van de zomer nog wel ene keertje ga. Maar dat treinkaartje kost 20 euro, dat's echt onaardig.
    Maar dan moeten er wel even meer mensen komen :9~


    Ik & Amber.
    is dat niet genoeg? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ik & Amber.
    is dat niet genoeg? (krul)

    Jawhoor. (krul)
    Daar doe ik het wel voor.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentinia schreef:
    (...)

    Ik & Amber.
    is dat niet genoeg? (krul)

    Zomaar maar erbuiten laten he -dathandjevanmsn- (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Zomaar maar erbuiten laten he -dathandjevanmsn- (cat)


    jij bent dan op vakantie balhaar. -msnhand-(krul)


    Smiling but close to tears.

    Amber wat ben jij nou weer voor een poeplikker dat je mij niks vertelt?! Haha nee grapje, dat was een beetje duivels maar goed :'D
    Eeeeeh, maar ik wou er best wel bij zijn -ookal is A'dam veel beter maar goed xd- en het is te ver . Maar toch, (krul)

    Argentinia schreef:
    (...)

    jij bent dan op vakantie balhaar. -msnhand-(krul)

    Jij mag niet eens zonder mij, bitch. (cat) En hoe kan je nou weer weten dat ik op vakantie ben dan? o-o Ik ben niet de hele maand weg ofzo hoor. Tsss (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Delicate schreef:
    Amber wat ben jij nou weer voor een poeplikker dat je mij niks vertelt?! Haha nee grapje, dat was een beetje duivels maar goed :'D
    Eeeeeh, maar ik wou er best wel bij zijn -ookal is A'dam veel beter maar goed xd- en het is te ver . Maar toch, (krul)

    Dan gaan we toch naar A'dam. Dats makkelijker, en dichterbij. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    (...)
    Dan gaan we toch naar A'dam. Dats makkelijker, en dichterbij. (krul)

    Dat is helemaal niet dichterbij dushi. (krul) We verzinnen nog wel een tussenstad, Zoetermeer ofzo. Of Delft, haha. Whatevaaah, (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Portugal schreef:
    (...)
    Jij mag niet eens zonder mij, bitch. (cat) En hoe kan je nou weer weten dat ik op vakantie ben dan? o-o Ik ben niet de hele maand weg ofzo hoor. Tsss (krul)


    haha, sorry hoor.
    Ik ging tegen mijn papa vertellen dat ik haar perongelijk tegen kwam ja.
    dus dan mag ik heus wel.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    haha, sorry hoor.
    Ik ging tegen mijn papa vertellen dat ik haar perongelijk tegen kwam ja.
    dus dan mag ik heus wel.(krul)

    Ga maar lekker zonder mij dan tfoe(cat) Als je word aangereden ga ik je lekker uitlachen. (cat) Zomaar mij erbuiten sluiten.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Casanova schreef:
    (...)
    Dat is helemaal niet dichterbij dushi. (krul) We verzinnen nog wel een tussenstad, Zoetermeer ofzo. Of Delft, haha. Whatevaaah, (nerd)

    Noooh, A'dam is better hehehe . :9~

    Casanova schreef:
    (...)
    Dat is helemaal niet dichterbij dushi. (krul) We verzinnen nog wel een tussenstad, Zoetermeer ofzo. Of Delft, haha. Whatevaaah, (nerd)


    Nee dan gaan we wel naar Utrecht, dat's voor iedereen ver weg. Nee, eigenlijk maakt het geen reet uit. Alleen A'dam is makkelijker, want dat is alleen met de bus en naar Rotterdam&Utrecht moet ik ook nog met de trein.
    KOM OOK ROSE :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.