• Dit wil ik gewoon vertellen.:9~

    Amber had vandaag hockeytoernooi met school en ik en Rose hadden vrij.
    Het toernooi zou rond 3uur zijn afgelopen en dan zouden we erheen gaan. Rose en ik waren al in Rotterdam rond half 12 omdat haar vader ons anders niet kon brengen. Toen gingen we winkels kijken want ik moest nieuwe schoenen. Toen liepen er dus 2 hotties langs. Rose zo 'Die met dat zwarte is best wel lekker.' Ik zo: 'Nohhhhhh die andere.' (krul)
    Maaroke toen gingen we dus naar de Mac -2e keer deze week voor mij- en ik nam een happymeal en kreeg een hello kitty speeltje. Toen ging Amber mij bellen. Ze staat in mijn telefoon als Messilover.:9~
    En ging ze vragen waar we waren, dus ik uitleggen dat we bij de Mac waren en toen ging ze ook komen.
    & Rose en ik gingen die papiertjes invullen van: Ik wil naar het wk omdat...
    & ik had 1x ingevult omdat ik David villa dan kan zien en 1x omdat ik dan Fernando Torres kan zien, want hij is sexy, nu hij bruin haar heeft iets minder maar alsnog. haha.
    & toen gingen we naar de primark. Een winkel uit Amerika, en de enigste in Nederland.
    Toen had ik daar een paar schoenen gekocht, die Amber sexy vond, een witte zonnebril die ik sexy vond en zo'n oranje bril & toen ging ik met die oranje bril op terug naar de mac. En toen ging Amber iets eten.:9~
    Daarna ging ze ons naar de trein brengen en gingen Rose en ik naar huis. We hadden een kaartje gekocht die nieteens werd gecontroleerd. & We moesten een keer overstappen zonder dat we het wisten.
    & nu ben ik weer thuis, voila.
    Deze dag was leuk.:9~

    Hoe was jullie dag?

    Het lijkt een korte dag, maar we moesten dus heel de tijd heen en weer lopen en dat duurde echt lang haha.

    -- En dit is trouwens Amber:KLIK.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:24 ]


    Smiling but close to tears.

    Argentina schreef:
    (...)

    Nee dan gaan we wel naar Utrecht, dat's voor iedereen ver weg. Nee, eigenlijk maakt het geen reet uit. Alleen A'dam is makkelijker, want dat is alleen met de bus en naar Rotterdam&Utrecht moet ik ook nog met de trein.
    KOM OOK ROSE :9~

    Nee want Samira sluit mij buiten en als jullie ergens in Utrecht ofzo gaan afspreken mag ze maar lekker zelf gaan want dan raakt ze de weg kwijt (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Nee want Samira sluit mij buiten en als jullie ergens in Utrecht ofzo gaan afspreken mag ze maar lekker zelf gaan want dan raakt ze de weg kwijt (krul)

    Nouja. -cry-
    Utrecht is makkelijk, daar raak je de weg niet kwijt, want dan spreken we, natuurlijk, bij het station af. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Argentina schreef:
    (...)

    Nee dan gaan we wel naar Utrecht, dat's voor iedereen ver weg. Nee, eigenlijk maakt het geen reet uit. Alleen A'dam is makkelijker, want dat is alleen met de bus en naar Rotterdam&Utrecht moet ik ook nog met de trein.
    KOM OOK ROSE :9~


    Jaaa, utrecht. Dan kom ik ook. Dan gaan we met zijn allen bij mijn zus slapen haha :3


    SLOAN.

    Argentina schreef:
    (...)
    Nouja. -cry-
    Utrecht is makkelijk, daar raak je de weg niet kwijt, want dan spreken we, natuurlijk, bij het station af. (nerd)

    Haha als ze de weg naar Utrecht maar niet kwijt raakt want dan moet ze een of twee keer overstappen haha. (cat) En gaan jullie maar lekker afspreken dan ga ik lekker Tanya ofzo stalken(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Nee want Samira sluit mij buiten en als jullie ergens in Utrecht ofzo gaan afspreken mag ze maar lekker zelf gaan want dan raakt ze de weg kwijt (krul)


    hou je mond hahaha.
    ik sluit je niet buiten, amar jij zei dat je op vaka ging jaaaaaa.
    en ik raak de weg neit kwijt, ik word alleen vaak bijna aangereden dan. (cat)(krul)


    Smiling but close to tears.

    Argentinia schreef:
    (...)

    hou je mond hahaha.
    ik sluit je niet buiten, amar jij zei dat je op vaka ging jaaaaaa.
    en ik raak de weg neit kwijt, ik word alleen vaak bijna aangereden dan. (cat)(krul)

    Je sluit me wel buiten, bitch (cat) En ik zei al tegen jou dat ik niet de hele maand op vakantie ga hoor. En jij raakt de weg wél kwijt en word sowieso aangereden, en dan ga ik je dus uitlachen en kunnen je ouders mij niet de schuld geven want ik ben er toch niet bij.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Je sluit me wel buiten, bitch (cat) En ik zei al tegen jou dat ik niet de hele maand op vakantie ga hoor. En jij raakt de weg wél kwijt en word sowieso aangereden, en dan ga ik je dus uitlachen en kunnen je ouders mij niet de schuld geven want ik ben er toch niet bij.


    Dan kan je me ook niet uitlachen.(cat)


    Smiling but close to tears.

    Argentina schreef:
    (...)
    Nouja. -cry-
    Utrecht is makkelijk, daar raak je de weg niet kwijt, want dan spreken we, natuurlijk, bij het station af. (nerd)

    Maar Utrecht is eng . (cat)

    Argentinia schreef:
    (...)

    Dan kan je me ook niet uitlachen.(cat)

    Jawel (krul) Want dat kom ik sowieso wel te weten als jij word aangereden (cat) -Stiekem ben ik degene die je aanrijdt-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Utrecht is niet eng, utrecht is kewl. Met al die gewledige kleine winkeltjes :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Utrecht is niet eng, utrecht is kewl. Met al die gewledige kleine winkeltjes :3

    No way, daar wonen allemaal enge jongens die je aanranden! Ik ZWEER het! (cat)

    Delicate schreef:
    (...)
    No way, daar wonen allemaal enge jongens die je aanranden! Ik ZWEER het! (cat)

    Als je met een groepje bent moet je hun gewoon aanranden (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Delicate schreef:
    (...)
    No way, daar wonen allemaal enge jongens die je aanranden! Ik ZWEER het! (cat)

    En in A'dam niet dan. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Haha, of ik roep mijn grote boze zus erbij man!


    SLOAN.

    Argentina schreef:
    (...)
    En in A'dam niet dan. (nerd)

    Nee want in Amsterdam ken ik iedereen (nerd)