• Dit wil ik gewoon vertellen.:9~

    Amber had vandaag hockeytoernooi met school en ik en Rose hadden vrij.
    Het toernooi zou rond 3uur zijn afgelopen en dan zouden we erheen gaan. Rose en ik waren al in Rotterdam rond half 12 omdat haar vader ons anders niet kon brengen. Toen gingen we winkels kijken want ik moest nieuwe schoenen. Toen liepen er dus 2 hotties langs. Rose zo 'Die met dat zwarte is best wel lekker.' Ik zo: 'Nohhhhhh die andere.' (krul)
    Maaroke toen gingen we dus naar de Mac -2e keer deze week voor mij- en ik nam een happymeal en kreeg een hello kitty speeltje. Toen ging Amber mij bellen. Ze staat in mijn telefoon als Messilover.:9~
    En ging ze vragen waar we waren, dus ik uitleggen dat we bij de Mac waren en toen ging ze ook komen.
    & Rose en ik gingen die papiertjes invullen van: Ik wil naar het wk omdat...
    & ik had 1x ingevult omdat ik David villa dan kan zien en 1x omdat ik dan Fernando Torres kan zien, want hij is sexy, nu hij bruin haar heeft iets minder maar alsnog. haha.
    & toen gingen we naar de primark. Een winkel uit Amerika, en de enigste in Nederland.
    Toen had ik daar een paar schoenen gekocht, die Amber sexy vond, een witte zonnebril die ik sexy vond en zo'n oranje bril & toen ging ik met die oranje bril op terug naar de mac. En toen ging Amber iets eten.:9~
    Daarna ging ze ons naar de trein brengen en gingen Rose en ik naar huis. We hadden een kaartje gekocht die nieteens werd gecontroleerd. & We moesten een keer overstappen zonder dat we het wisten.
    & nu ben ik weer thuis, voila.
    Deze dag was leuk.:9~

    Hoe was jullie dag?

    Het lijkt een korte dag, maar we moesten dus heel de tijd heen en weer lopen en dat duurde echt lang haha.

    -- En dit is trouwens Amber:KLIK.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:24 ]


    Smiling but close to tears.

    Portugal schreef:
    (...)
    Als je met een groepje bent moet je hun gewoon aanranden (krul)

    Hahahahah ik zie het al voor me! ''Kom maar hier kleine jongetjes'' -wenkbrouwwiebel- hahaha! :Y)

    Delicate schreef:
    (...)
    Hahahahah ik zie het al voor me! ''Kom maar hier kleine jongetjes'' -wenkbrouwwiebel- hahaha! :Y)

    Haha stiekem met zn allen al die jongens aanranden (krul) En dan gaan ze het aan iemand vertellen maar niemand gelooft ze dan :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahah, ik zie het helemaal voor me. Helemaal!


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    (...)
    Haha stiekem met zn allen al die jongens aanranden (krul) En dan gaan ze het aan iemand vertellen maar niemand gelooft ze dan :9~

    Nee, want normaal randen zij altijd iemand aan. (krul)
    Maargoed, meeten doe je sowieso in een stad, want als er dan één een pedofiel blijkt te zijn, zijn er iig veel mensen. :')


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Iedereen moet naar Rotterdam komen gewoon. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    Iedereen moet naar Rotterdam komen gewoon. (cat)

    Neeeeee, naar Schiedam(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Argentina schreef:
    (...)
    Nee, want normaal randen zij altijd iemand aan. (krul)
    Maargoed, meeten doe je sowieso in een stad, want als er dan één een pedofiel blijkt te zijn, zijn er iig veel mensen. :')

    Haha, gaat iedereen die ene pedofiel aanvallen.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    In mijn stad is er ook een pedofiel haha :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    In mijn stad is er ook een pedofiel haha :3


    Bij mij was er eerst een potloodventer haha.
    & 2 pedofielen.
    maar die pedofielen zijn volgensmij opgepakt.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Sorry ik bedoelde een aanrander, maar die is opgepakt. Wat is het eigenlijk als een joch van 16 een vrouw van 49 aanrand? Is het dan een oudofiel?


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Sorry ik bedoelde een aanrander, maar die is opgepakt. Wat is het eigenlijk als een joch van 16 een vrouw van 49 aanrand? Is het dan een oudofiel?


    hahaha.
    ja denk het wel?


    Smiling but close to tears.

    Ik vind die bijnaam geniaal, ik verzon maar wat haha :3


    SLOAN.

    Als ik gfd een keer naar Rotterdam mocht, dan ou ik met jullie meegaan,
    Als dat natuurlijk mag van de Geweldige Rose, en haar aanhangertje Samira.
    (; Nee grapje :P
    Maar ik wil ook een keer mee :(
    (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.