• En nu ben ik dus heel depressief.

    AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
    "Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim."Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
    Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.

    Bron.
    Diep van binnen ben ik wel blij voor hem maar nu ben ik depressief haha.
    EDIT: guys, hij heeft het zelf getwitterd he.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misschein is het wel een 4 juli grap


    SLOAN.

    Leuk voor hem (krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Wtf oô Met zijn carrière & feestgedrag gaat hij die kleine alleen op voeden ;o Wat gaat daarvan komen ...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Footballeur schreef:
    Misschein is het wel een 4 juli grap


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik denk dat hij best een goede papa zal zijn. Als hij zich wat verantwoordelijker gaat gedragen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 11:51 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reventon schreef:
    Wtf oô Met zijn carrière & feestgedrag gaat hij die kleine alleen op voeden ;o Wat gaat daarvan komen ...

    Dat kind word een dikke player haha. Net als z'n pappie heeft ie dan iedere avond een ander vriendinnejte (nerd) Buh, nu krijg ik er een stiefzoontje bij als ik ga trouwen met hem. Kan hij beter hopen dat z'n kind een echt schatje is(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Dat kind word een dikke player haha. Net als z'n pappie heeft ie dan iedere avond een ander vriendinnejte (nerd) Buh, nu krijg ik er een stiefzoontje bij als ik ga trouwen met hem. Kan hij beter hopen dat z'n kind een echt schatje is(cat)

    Als hij ook maar iets op z'n papa lijkt, komt dat wel in orde ;p


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ben blij voor hem. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het echt super voor hem dat hij vader is geworden. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit lijkt net uit een story op Q. te komen x'D Ronaldo is een alleenstaande papa, binnen de kortste keren is hij getrouwd met de nanny ofzo ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Dit lijkt net uit een story op Q. te komen x'D Ronaldo is een alleenstaande papa, binnen de kortste keren is hij getrouwd met de nanny ofzo ;x

    HÉ. dan ben ik de nanny :9~ Buh, dan ben ik net 18 ga ik trouwen met hem en krijg ik er gratis een zoontje van 3/4 bij. ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Arm kind. Heeft geen kans om opgevoed te worden door zijn twee ouders in een stabiel gezin door zijn vaders avontuurtjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het boeit mij niet...
    Maar ben wel blij voor hem dat hij een kind heeft.x]]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Volksfeind schreef:
    Arm kind. Heeft geen kans om opgevoed te worden door zijn twee ouders in een stabiel gezin door zijn vaders avontuurtjes.

    Ik denk dat Ronaldo nu dus echt moet kappen met die avontuurtjes ö. En ik heb best wel medelijden met dat kind want die moet de helft van de dag bij een oppas als zn pa gaat trainen ofzo. ö


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik denk dat Ronaldo nu dus echt moet kappen met die avontuurtjes ö. En ik heb best wel medelijden met dat kind want die moet de helft van de dag bij een oppas als zn pa gaat trainen ofzo. ö


    Rose, dit is je kans. Wordt Nanny!


    SLOAN.