• En nu ben ik dus heel depressief.

    AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
    "Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim."Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
    Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.

    Bron.
    Diep van binnen ben ik wel blij voor hem maar nu ben ik depressief haha.
    EDIT: guys, hij heeft het zelf getwitterd he.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Footballeur schreef:
    (...)

    Rose, dit is je kans. Wordt Nanny!

    Sssssssst, ben ik stiekem al. (cat) Ik ga z'n zoontje ontvoeren en hij krijgt hem pas terug als hij met me trouwt.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    lol, zal hij eigenlijk wel weten wie de moeder is :')
    Ik hoorde het vanmorgen van m'n zus en ik zat echt zo 'wait wut?'


    There are several things that I have been doing wrong.

    Aw. Ronaldo "Papa." papa "Ronaldo." -wilt in wangentjes knijpen- :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik dacht jij gaat zeggen dat jij en ronaldo een kind hebben gekregen (cat)

    Ik vind het wel lief :3
    Zolang Paris maar niet de moeder is(krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Ik dacht jij gaat zeggen dat jij en ronaldo een kind hebben gekregen (cat)

    Ik vind het wel lief :3
    Zolang Paris maar niet de moeder is(krul)

    Dan ga ik dood en dan vermoord ik haar ook (cat) Maar sowieso is het geen bekend persoon denk ik want dat zouden die mensen wel door hebben. Een ster met een dikke buik volgende dag heeft ze een kind is het kind opeens foetsie. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Slimme zet, Ronaldo. Dat kind in je eentje opvoeden, en zijn carrière dan? Na, toch wel proficiat hoor (:

    Footballeur schreef:
    Misschein is het wel een 4 juli grap


    when words fail, music speaks.

    Portugal schreef:
    (...)
    Dan ga ik dood en dan vermoord ik haar ook (cat) Maar sowieso is het geen bekend persoon denk ik want dat zouden die mensen wel door hebben. Een ster met een dikke buik volgende dag heeft ze een kind is het kind opeens foetsie. (krul)


    Haha, ga je weer mensen vermoorden :3 Wrm vraag je Villa niet (cat)
    Naja daar heb je wel gelijk in het zal misschien een niet al te bekend persoon zijn, maar er moet toch wel wat achter zitten als ronaldo het niet bekend wilt maken.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hó. Hij heeft afgesproken dat hij de volledige voogdij heeft? Dus zijn kind is niet van zijn vriendin of vrouw maar van één van zijn avonturen?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    De moeder van zn zoontje is wss Noord- Amerikaans ö blub, ik ga gewoon Amber's theorie toepassen; Eenzame man + Nanny = Huwelijk, en ik ben de nanny, hij de eenzame man (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Italie schreef:
    (...)

    Haha, ga je weer mensen vermoorden :3 Wrm vraag je Villa niet (cat)
    Naja daar heb je wel gelijk in het zal misschien een niet al te bekend persoon zijn, maar er moet toch wel wat achter zitten als ronaldo het niet bekend wilt maken.

    is het strax een hoertje ofzo ;o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou, ik wens hem succes. Wat ik wel weet is dat er iets in zijn gedrag moet veranderen, wil dit goed gaan.
    En ja, nou nog een vrouw vinden waar die bij kan blijven en die dat kind wil opvoeden.
    Gelukkig voor hem is het een jongen, dan kunnen ze hun dagen met voetbal vullen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wtf?Misschien is de moeder een hoer?Of een
    prostituee?Foei,Ronaldo (N).Alé,alvast proficiat
    met het kind..(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Argentina schreef:
    Nou, ik wens hem succes. Wat ik wel weet is dat er iets in zijn gedrag moet veranderen, wil dit goed gaan.
    En ja, nou nog een vrouw vinden waar die bij kan blijven en die dat kind wil opvoeden.
    Gelukkig voor hem is het een jongen, dan kunnen ze hun dagen met voetbal vullen.

    Ik dus (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    is het strax een hoertje ofzo ;o

    Hmm, het kan ook dat hij een vriendin heeft had ofzo maar dat dat is uitgegaan terwijl ze zwanger was. Maar dat niemand van haar wist en nu ze bevallen is ze ook niet in de media wilt komen... Of het is een hoertje (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!