• En nu ben ik dus heel depressief.

    AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
    "Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim."Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
    Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.

    Bron.
    Diep van binnen ben ik wel blij voor hem maar nu ben ik depressief haha.
    EDIT: guys, hij heeft het zelf getwitterd he.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, nouja, misschien was ze wel vet verliefd op Ronaldo en heeft ze daarom het kind afgestaan. Ach ja. Ik vind het maar vreemd. Maar dat zal wel aan mij liggen ='D

    Het is ook best wel vreemd, maar niemand hier weet echt hoe het zit en wie weet was het wel gewoon de beste oplossing om Ronaldo de volledige voogdij te geven. _O_

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, nouja, misschien was ze wel vet verliefd op Ronaldo en heeft ze daarom het kind afgestaan. Ach ja. Ik vind het maar vreemd. Maar dat zal wel aan mij liggen ='D

    Haha dan zou ze beter kunnen zeggen 'we hebben samen gebatst, dus nu gaan we ONS kind ook samen opvoeden' dan kan ze lekker bij hem blijven (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volksfeind schreef:
    Arm kind. Heeft geen kans om opgevoed te worden door zijn twee ouders in een stabiel gezin door zijn vaders avontuurtjes.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oh my god! rechtstreeks van zijn Twitter geplukt. 't Is echt wel waar, voor de mensen die 't nog niet mochten geloven.

    Wat een kut van een moeder. :x
    Oké, ik weet niet wie ze is, maar je geeft je kind toch niet aan iemand die vaak weg zal zijn en iedere avond op stap gaat? :Y)


    All was well.

    Wat schattig, dit vind ik nou echt lief.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zie nou al echt zo'n klein Cristiano ronaldo'tje voor me. Awh.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het echt leuk voor hem!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een moeder is dat? oO
    "Hier, ik moet dat ding toch niet hebben."
    *duwt het in Christiano zijn handen*


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het echt raar alhoewel het wel kan kloppen natuurlijk?
    Maar hoe wil die dat kind gaan opvoeden? O_O


    Being happy doesn't mean everything is perfect.

    Hollandia schreef:
    Ik vind het echt raar alhoewel het wel kan kloppen natuurlijk?
    Maar hoe wil die dat kind gaan opvoeden? O_O

    Met een stuk of 8228832 nannys. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volksfeind schreef:
    Arm kind. Heeft geen kans om opgevoed te worden door zijn twee ouders in een stabiel gezin door zijn vaders avontuurtjes.


    Only losers can act the way you do

    hha , wat een grap .. denkt hij echt dat hij een vader kan zijn zoals hij zich nu gedraagt?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    hha , wat een grap .. denkt hij echt dat hij een vader kan zijn zoals hij zich nu gedraagt?

    Je kunt niet weten hoe hij zich echt gedraagt(nerd) En hij is al vader dus forget the kan zijn haha oke, dat was echt een droge opmerking maar to the point; misschien is hij wel een goede vader


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een alleenstaande vader... Hij moet dus nu echt stoppen met zyn player gedoe en zich focussen op het kindje ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity.