• En nu ben ik dus heel depressief.

    AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
    "Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim."Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
    Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.

    Bron.
    Diep van binnen ben ik wel blij voor hem maar nu ben ik depressief haha.
    EDIT: guys, hij heeft het zelf getwitterd he.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    HAHAH.
    omin lauw idee. heb ik wat om met bo te gaan schrijven. Ronaldo die een kind heeft, er zelf voor gaat zorgen en dan verliefd word op de nanny -ikdus-. (krul)

    Ja, is best origineel toch? Ik bedoel; Vers van de pers en jij hebt al een verhaal erover. Moet je doen, man. Dat Cristiano zo 's avonds thuis komt en dan komt Rose[jij dus!] er aan met een bordje spaghetti in haar hand voor hem en dan vertelt ze hoe het was om op hem te passen. En dan vind Cristiano dat cute.

    -ziet het zo helemaal voor zich-


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Footballeur schreef:
    Zelfs op zijn twitter klinkt het ongeloofwaardig ;x


    Het lijkt me sterk dat Ronaldo daar een grap over maakt. Want hij weet best dat als hij liegt dat hij een kind heeft dat een grote invloed kan hebben op zijn Cariere


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Ja, is best origineel toch? Ik bedoel; Vers van de pers en jij hebt al een verhaal erover. Moet je doen, man. Dat Cristiano zo 's avonds thuis komt en dan komt Rose[jij dus!] er aan met een bordje spaghetti in haar hand voor hem en dan vertelt ze hoe het was om op hem te passen. En dan vind Cristiano dat cute.

    -ziet het zo helemaal voor zich-

    En dan laat ik steeds 'perongeluk' wat vallen en buk de hele tijd voorover (krul) En dan heb ik even dikke inkijk enzo haha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    En dan laat ik steeds 'perongeluk' wat vallen en buk de hele tijd voorover (krul) En dan heb ik even dikke inkijk enzo haha

    Het gaat hier niet om een verhaal over Ronaldo hé, maar over het nieuws dat hij vader is geworden.

    > On-topic blijven. :')

    Portugal schreef:
    En dan laat ik steeds 'perongeluk' wat vallen en buk de hele tijd voorover (krul) En dan heb ik even dikke inkijk enzo haha

    Ja man! En dan kijkt Cris zo helemaal. En dan denkt; Goeie moggel, ik word verliefd.
    (cat)

    Nee, je moet dan doen man ;x
    Word zo schattig.
    :9~


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Sorry Jolienos (krul)

    Buh, ik denk echt niet dat het een grap is, als hij er zelf over twittert.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oeps, juist. On-topic.
    Hoe dan ook; Het blijft zielig voor dan kind man ;x
    Of het kind is van een model omdat hij daar de laatste tijd toch ook iets mee deed? -Of haal ik nu voetballers door elkaar?-


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik hoop dat hij wel een keer in het openbaar met zijn kind komt, want dat wil ik zien.
    En waarom trouwen al die voetballers zo focking jong, en krijgen ze zo vroeg kinderen?


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Ik hoop dat hij wel een keer in het openbaar met zijn kind komt, want dat wil ik zien.
    En waarom trouwen al die voetballers zo focking jong, en krijgen ze zo vroeg kinderen?


    Inderdaad, Pershoofd ook al. Heeft een zoontje en een baby van 1 jaar of paar maand.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Footballeur schreef:
    Ik hoop dat hij wel een keer in het openbaar met zijn kind komt, want dat wil ik zien.
    En waarom trouwen al die voetballers zo focking jong, en krijgen ze zo vroeg kinderen?

    Ja, ik hoop dat 'ie er een keer mee in het openbaar komt. Want ik wil goed zien hoe het eruit ziet. En ik wil die naam weten ;x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Wat is nouw de preciese datum? 3 of 4 (krul)?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    VivaEspana schreef:
    Oeps, juist. On-topic.
    Hoe dan ook; Het blijft zielig voor dan kind man ;x
    Of het kind is van een model omdat hij daar de laatste tijd toch ook iets mee deed? -Of haal ik nu voetballers door elkaar?-

    Hij heeft nu met Irina Shayk ofzo, maar die hebben pas een aantal maanden denk ik, dus ik denk niet dat zij de moeder is. Als het een model was zou het sowieso allang al bekend zijn (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Italie schreef:
    Wat is nouw de preciese datum? 3 of 4 (krul)?

    Hij heeft het kind nu al een maand ofzo volgens zo'n site, maar hij heeft het pas 11 uur geleden getwitterd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Hij heeft nu met Irina Shayk ofzo, maar die hebben pas een aantal maanden denk ik, dus ik denk niet dat zij de moeder is. Als het een model was zou het sowieso allang al bekend zijn (krul)

    Ja. Dan krijg je wel een knap kind. Model als moeder en knappe fitte voetballer als vader. Ik ben zo benieuwd! Alhoewel ik het nog steeds niet zo netjes en 'normaal' vind dat Cristiano het helemaal in zijn eentje moest doen. Dus als ik alles samenvat, is dat kind van een one-night-stand? Ik hoop het niet, dat zou erg zijn.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Ja. Dan krijg je wel een knap kind. Model als moeder en knappe fitte voetballer als vader. Ik ben zo benieuwd! Alhoewel ik het nog steeds niet zo netjes en 'normaal' vind dat Cristiano het helemaal in zijn eentje moest doen. Dus als ik alles samenvat, is dat kind van een one-night-stand? Ik hoop het niet, dat zou erg zijn.

    Waarschijnlijk wel. Wss geen beroemdheid; dan zou het al bekend zijn en met onbekende meiden heeft hij denk ik alleen maar one-night-stands. of zoals ik al zei; hoertje misschien?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3