• En nu ben ik dus heel depressief.

    AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
    "Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim."Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
    Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.

    Bron.
    Diep van binnen ben ik wel blij voor hem maar nu ben ik depressief haha.
    EDIT: guys, hij heeft het zelf getwitterd he.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Hij heeft het kind nu al een maand ofzo volgens zo'n site, maar hij heeft het pas 11 uur geleden getwitterd.


    Ahh, hmm miss maakt hij het nog wel bekend de datum (krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Portugal schreef:
    Waarschijnlijk wel. Wss geen beroemdheid; dan zou het al bekend zijn en met onbekende meiden heeft hij denk ik alleen maar one-night-stands. of zoals ik al zei; hoertje misschien?

    Bij een hoertje mag hij wel uit kijken voor enge ziektes. Serieus.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Italie schreef:
    Ahh, hmm miss maakt hij het nog wel bekend de datum (krul)

    En anders staat het van zelf op Wikipedia of zo.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nu gaan we samen dood van binnen.
    kunnen we depressief doen.
    en je kan hem samen met hem opvoeden ja.
    word je gewoon zijn nanny.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Dude, waarom wil een man van 25 een zoon zonder dat hij een vriendin of vrouw heeft? Ik kan dat niet begrijpen. Zeker niet omdat hij het zo druk heeft.


    Life is hard and then we die

    VivaEspana schreef:
    (...)
    En anders staat het van zelf op Wikipedia of zo.


    Haha dat wel ja. Stiekem moet het kind gewoon 2 juli zijn geboren (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Bij een hoertje mag hij wel uit kijken voor enge ziektes. Serieus.

    Het lijkt mij vrij onlogisch dat Ronaldo naar de hoertjes gaat. :')

    Like, hij kan zo ook wel bijna iedereen krijgen die hij wil en al helemaal als het onbekende meisjes zijn. No need for hookers. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Het lijkt mij vrij onlogisch dat Ronaldo naar de hoertjes gaat. :')

    Like, hij kan zo ook wel bijna iedereen krijgen die hij wil en al helemaal als het onbekende meisjes zijn. No need for hookers. :')

    Nou, dat doen wel meerdere voetballers, naar de hoertjes gaan. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    Dude, waarom wil een man van 25 een zoon zonder dat hij een vriendin of vrouw heeft? Ik kan dat niet begrijpen. Zeker niet omdat hij het zo druk heeft.

    hij heeft een vriendin
    maar zij is niet de moeder van het kind.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    hij heeft een vriendin
    maar zij is niet de moeder van het kind.
    Ah.
    En hoe lang heeft hij al met die vriendin?


    Life is hard and then we die

    Portugal schreef:
    Sorry Jolienos (krul)

    Buh, ik denk echt niet dat het een grap is, als hij er zelf over twittert.



    Het staat ook op zijn facebook..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ah.
    En hoe lang heeft hij al met die vriendin?

    pas sinds dit jaar, ik weet niet precies maar pas in 2010 dus. dus zij is het niet. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    pas sinds dit jaar, ik weet niet precies maar pas in 2010 dus. dus zij is het niet. (krul)
    Gossie. Ik hoop voor hem dat ze er gelijk van wist. Lullig voor die vrouw die dat kind heeft gebaard.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Gossie. Ik hoop voor hem dat ze er gelijk van wist. Lullig voor die vrouw die dat kind heeft gebaard.

    Maar die vrouw heeft er zelf voor gekozen haar zoon af te staan? en ik vind het zieliger voor zijn huidige vriendin. Moet ze ook opeens voor dat kindje gaan zorgen terwijl het niet eens haar kind is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar die vrouw heeft er zelf voor gekozen haar zoon af te staan? en ik vind het zieliger voor zijn huidige vriendin. Moet ze ook opeens voor dat kindje gaan zorgen terwijl het niet eens haar kind is.
    Ja, nouja, misschien was ze wel vet verliefd op Ronaldo en heeft ze daarom het kind afgestaan. Ach ja. Ik vind het maar vreemd. Maar dat zal wel aan mij liggen ='D


    Life is hard and then we die