• En nu ben ik dus heel depressief.

    AMSTERDAM - Cristiano Ronaldo hoeft na de uitschakeling van Portugal op het WK voetbal niet stil te zitten. De 25-jarige aanvaller is onlangs vader geworden.Ronaldo zal het knulletje in zijn eentje opvoeden, maakt de voetballer bekend via Facebook en Twitter.
    "Dolblij maak ik bekend dat ik vader ben geworden van een jongetje", schreef Ronaldo zondagochtend. Wie de moeder van het kind is, houdt de sterspeler geheim."Zoals afgesproken met de moeder, die anoniem wil blijven, heb ik de volledige voogdij." Verder wil de 25-jarige niets kwijt over zijn nageslacht. "Ik hoop dat iedereen mijn privacy, en die dan mijn kind, zal respecteren."
    Ronaldo is niet vies van nachtelijke avontuurtjes. Vorig jaar feestte de stervoetballer met Paris Hilton. Ronaldo en de hotelerfgename zouden meerdere nachten samen door hebben gebracht.

    Bron.
    Diep van binnen ben ik wel blij voor hem maar nu ben ik depressief haha.
    EDIT: guys, hij heeft het zelf getwitterd he.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:29 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik dus (krul)

    Dat ook alweer opgelost.
    Dan kom ik met Sergio wel oppassen als jullie weg zijn. (krul)
    Nee, ik hoop, vooral voor dat kind, dat dit goed gaat. Dat het ook een beetje een normaal leven leidt.
    En Ronaldo die moet nu maar met zijn nachtelijke avontuurtjes kappen.
    Ik wil weten hoe het kindje heet. :9~


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ach, ik vind het wel knap van hem dat hij die moeder niet laat zitten met dat kind, maar het zélf gaat opvoeden.

    Al ben ik wel bang dat dat kindje meer nanny's zal zien dan dat het Ronaldo zal zien... (:

    Trouwens, misschien is het wel niet waar? Misschien is het wel gewoon een rare roddel, die goed bedacht is.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    In mijn ogen klinkt het een beetje ongeloofwaardig. [/sorry]

    Argentina schreef:
    Trouwens, misschien is het wel niet waar? Misschien is het wel gewoon een rare roddel, die goed bedacht is.

    Dan doet hij er zelf aan mee aangezien hij het zelf getwitterd heeft haha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wunschen schreef:
    In mijn ogen klinkt het een beetje ongeloofwaardig. [/sorry]

    Joyce, hij heeft het zelf getwitterd. D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als de moeder Paris is ga ik uit mijn bol....Maarja Leuk voor hem alhoewel het niet prettig zal zijn voor het kindje met al die camera's enzo...........\Xn

    Italie schreef:
    (...)
    Hmm, het kan ook dat hij een vriendin heeft had ofzo maar dat dat is uitgegaan terwijl ze zwanger was. Maar dat niemand van haar wist en nu ze bevallen is ze ook niet in de media wilt komen... Of het is een hoertje (cat)

    hoertje dus gewoon haha. want hij word gestalkt door de pers dus daar zouden ze wel achter komen als het een vriendin was waar hij een tijdje mee heeft gehad (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zielig voor dat kindje. Als er ook maar één iemand is die nu nog niet klaar is voor een kind dan is het Cristiano wel: zijn gedrag is te arrogant, hij deelt waarschijnlijk heel weinig, hij weet niet wat voor babyspullen hij moet kopen, hij kan geen borstvoeding geven ;x, hij blijft waarschijnlijk door gaan met elke nacht een ander in bed, en hij is vaak weg.

    Rose, je moet er een story over schrijven.
    'Cristiano Ronaldo, alleen staande vader huurt oppas in en daar word ie verliefd op.'
    :9~


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Geef zijn twitter dan ff, ik wil checken :3


    SLOAN.

    VivaEspana schreef:
    Zielig voor dat kindje. Als er ook maar één iemand is die nu nog niet klaar is voor een kind dan is het Cristiano wel: zijn gedrag is te arrogant, hij deelt waarschijnlijk heel weinig, hij weet niet wat voor babyspullen hij moet kopen, hij kan geen borstvoeding geven ;x, hij blijft waarschijnlijk door gaan met elke nacht een ander in bed, en hij is vaak weg.

    Rose, je moet er een story over schrijven.
    'Cristiano Ronaldo, alleen staande vader huurt oppas in en daar word ie verliefd op.'
    :9~

    HAHAH.
    omin lauw idee. heb ik wat om met bo te gaan schrijven. Ronaldo die een kind heeft, er zelf voor gaat zorgen en dan verliefd word op de nanny -ikdus-. (krul)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 12:33 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    hoertje dus gewoon haha. want hij word gestalkt door de pers dus daar zouden ze wel achter komen als het een vriendin was waar hij een tijdje mee heeft gehad (krul)


    Of hij sloot haar op in de kelder (cat)
    Het kan een Hoertje zijn maar dan is ie wel dom besig eigenlijk (krul) Maarja nu moet hij dat kind zelf opvoeden maar als hij moet trainen moet iemand wel op het kind passen. Sla je slag (nerd)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Zelfs op zijn twitter klinkt het ongeloofwaardig ;x


    SLOAN.

    VivaEspana schreef:
    Zielig voor dat kindje. Als er ook maar één iemand is die nu nog niet klaar is voor een kind dan is het Cristiano wel: zijn gedrag is te arrogant, hij deelt waarschijnlijk heel weinig, hij weet niet wat voor babyspullen hij moet kopen, hij kan geen borstvoeding geven ;x, hij blijft waarschijnlijk door gaan met elke nacht een ander in bed, en hij is vaak weg.

    Rose, je moet er een story over schrijven.
    'Cristiano Ronaldo, alleen staande vader huurt oppas in en daar word ie verliefd op.'
    :9~

    Mensen kunnen toch veranderen? ^^

    Een kind heeft een hele grote impact op je leven. True, hij zal niet veel tijd voor dat kindje hebben, maar zoals ik zijn berichtje lees, maak ik eruit op dat hij het wel heel veel liefde zal schenken. Of er nou nanny's aan te pas komen of niet, zolang het maar heel veel liefde krijgt.

    And besides, er zijn toch genoeg losbollige beroemdheden die na het krijgen van een kindje helemaal veranderd zijn in een positieve manier?

    Nou, ik ben blij voor hem (:


    Never run out of reasons to smile...