• Eet je bij de Mcdonalds? Krijg je kip als je daar bent? Maar had je er wel over naged8 waarom je dat beest eet? En waar mcdonalds hun kip vandaan haalt? ik ben er achter gekomen dat mcdonalds speciale slacht methodes heeft gebruikt,om dat arme beest gewoon dood te maken.1 van die vele methodes zijn dat ze hun nek gewoon open snijden,terwijl het beest nog leeft! Mensen proberen om Mcdonalds te krijgen voor nieuwe methodes die niet zo pijnlijk voor dieren zijn.Maar natuurlijk weigerde mcdonalds.2 jaar geleden was ik een vegetarier geworden,voordat ik weet waar mcdonalds hun voedsel vandaan haalt.En nu denk ik gewoon:''dank god dat ik een vegetarier ben'' Ik weet zeker dat mcdonalds ook hetzelfde met hun burgers doen.Ik eet nooitr meer bij de mcdonalds! Mcdonalds is mogolisch en ik haat ze! ik schrijf dit niet zomaar om aan mensen te vertelen dat ze ook vegetarisch moeten worden.Maar om te vertellen hoe ruw mcdonalds tegen onschuldige dieren is! en het vlees komt uit de bio-industrie!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 17:22 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2010 - 17:18 ]


    Je mpp moeder swaa

    Joker schreef:
    (...)Uh, niet stom bedoeld maar hun hebben hier niks mee te maken. Omdat hun vega zijn, moet de rest van de wereld het dus ook worden?


    Dat zei ik niet eens


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ze heeft het over dat dieren geslacht worden door mensen: Het sterkste ras ter werels en ook nog de aggresievste.Hallo,Dieren hebben ook gevoelens net als wij
    Je snapt me niet. Als wij ze niet afslachten doen andere dieren dat wel.

    Wij zijn hetzelfde als de leeuw. Krachtig, en dus kunnen we makkelijker een dier afslachten. Het is gewoon hetzelfde. Je moet de mens inzien als een dier, gewoon ook tussen andere wilde dieren in de savanne of whatever. Alleen wij kunnen meer met onze gereedschappen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    en trouwens ik ben tokio hotel fan,Tom en Bill zijn ook vegetarisch ,En ik heb precies dezelfde mening als hun ;)
    Stiekem betwijfel ik of jij dezelfde mening hebt. Bill draagt leer en Tom draagt bont. Wil geen pretverver zijn, maar tis wel zo :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Joker schreef:
    (...)Moest dat nou q_q Niet leuk. Maar ja, het is vreselijk. Maar zo gaat het onderling bij de dieren ook. Net zo erg. Opengereten met vlijmscherpen nagels van een leeuw enzovoorts.
    Het is de Cirkel van het Leven.


    Leeuwen denken niet, die weten niet dat het verkeerd is.

    Wij zijn toch geëvolueerd?

    De prehistorie is al lang voorbij hoor.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Joker schreef:
    (...)Je vind het erg voor de dieren omdat ze afgeslacht worden, omdat ze leven. Planten leven ook. Same story, toch beetje anders. Maar toch.

    Als jullie teveel planten gaan eten, zouden de dieren die van die planten uitsterven waardoor vleeseters uitsterven, waardoor wij uitsterven. 8D


    Er zijn dieren die planten eten,die niet eetbaar zijn voor mensen ^_^


    Je mpp moeder swaa

    TheRipper schreef:
    (...)

    Leeuwen denken niet, die weten niet dat het verkeerd is.

    Wij zijn toch geëvolueerd?

    De prehistorie is al lang voorbij hoor.
    Ze weten dat ze het nodig hebben om te overleven, wij ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Stiekem betwijfel ik of jij dezelfde mening hebt. Bill draagt leer en Tom draagt bont. Wil geen pretverver zijn, maar tis wel zo :/


    Bill draagt nu nep Leer en Tom nep Bont ;)


    Je mpp moeder swaa

    Plectrum schreef:
    (...)

    Dat zei ik niet eens
    Ja, sorry. Snap ik. Maar ik begrijp ff niet waarom je hun erbij trekt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Plectrum schreef:
    en trouwens ik ben tokio hotel fan,Tom en Bill zijn ook vegetarisch ,En ik heb precies dezelfde mening als hun ;)


    Hahahaha wat heeft dat er opeens mee te maken hahaha.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Joker schreef:
    (...)Ze weten dat ze het nodig hebben om te overleven, wij ook.


    Ze denken alleen om hun buik.


    Je mpp moeder swaa

    Joker schreef:
    (...)Ze weten dat ze het nodig hebben om te overleven, wij ook.

    Oh ja? Ik heb het niet nodig.

    Ik ben veggie en ik ben nog altijd niet doodgevallen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Plectrum schreef:
    (...)

    Ze denken alleen om hun buik.
    Dat móet. Anders gaan ze dood? En dat gaan wij ook als we niet eten.


    I live for the applause, you will die for it.

    TheRipper schreef:
    (...)
    Oh ja? Ik heb het niet nodig.

    Ik ben veggie en ik ben nog altijd niet doodgevallen.
    Wat eet je eigenlijk allemaal nu je veggie bent?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik voel hier een gezellige sfeer (nerd)

    Anyway, ot; Ik vind dat je deels wel gelijk hebt en dat het natuurlijk ook helemaal fout is hoe die beesten worden 'vermoord'.
    Maar aan de andere kant; wie kan nou niet zo'n hamburger weerstaan? ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Maar even een vraagje -ja nog een- xD

    Ehm hoe ben je nou vegetarisch geworden zomaar hup ineens of heb je het afgebouwd want ja ..nou als je zomaar ineens pillen gaat slikken in plaats van vlees eten dat is wel drastisch ...toch :X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey