• om iemand te slaan. Normaal ben ik niet zo agressief. Maar door 'dingen' sloeg mijn humeur opeens om. (ik was eerst helemaal hyper). zei mijn vriendin waarmee ik al de hele avond mee aan het chatten ben en die dus ook die humeurwisseling meemaakte: "you're moodchangings are giving me a whiplash"
    dus om dit topic zinvol te maken, wie heeft er ook wel eens last van die ik wil iemand slaan maar er is niemand in de buurt die ik niet afkan-momenten?

    ps: ik weet dat de engelse zin niet helemaal klopt maar ik ben te geënerveerd om er echt mijn zinnen op te zetten.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:35 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik!

    Maar soms ook als er wel iemand in de buurt is ;x
    Maar ik wil m'n eigen zus niet slaan ofzo xP


    You’re falling into history.

    Ik ben over het algemeen best snel op m'n teentjes getrapt. Als je me eenmaal kwaad heb gekregen, dan heb je ook echt ruzie haha xd

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:57 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Echt heel soms, 2 keer in het jaar ofzo. Je hebt daar soms gewoon behoefte aan, al is het niet bepaalt aardig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eigenlijk ben ik heel agressief als ik kwaad ben, dat verwacht niemand van mij.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    Eigenlijk ben ik heel agressief als ik kwaad ben, dat verwacht niemand van mij.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik, maar ik word niet agressief maar gewoon sjaggo.


    No growth of the heart is ever a waste