• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @Volksfeind: Volgens mij moet je sommige nog eens herinneren aan de deadline.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    @Volksfeind: Volgens mij moet je sommige nog eens herinneren aan de deadline.
    Ik ben hard aan het werk en zit momenteel op de 473 woorden (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben nog niet klaar, maar wel bijna, maar ik ben bang dat ik heel misschien de 1400 worden ga overschrijden. Ik moet namelijk nog een hele belangrijke gebeurtenis beschrijven en ik weet niet of dat gaat lukken in *telt* 254 woorden =\

    Zal het heel erg zijn als ik er ietsjes boven zit?

    edit: ik heb 1584 woorden...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 2:24 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het einde van de Romanovs.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oh, nog iets.. Armani hier zo gaat zondag 25 juli op vakantie tot vrijdag 30 juli. Dan kan ik helaas NIETS laten weten -zit in een godvergeten dorp in Portugal-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb nog maar 200 woorden, want ik ben inspiratieloos de laatste paar dagen. Ik probeer zo snel mogelijk iets in te leveren --


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Oeps, moest je je gebeurtenis ''inleveren''? (A)
    Ik schrijf in ieder geval over 11 september..


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Kalona schreef:
    Het einde van de Romanovs.


    Is niet erg dat het wat meer is. Het is niet zo dat het duizend woorden extra zijn hè (:


    MUSIC && FASHION

    Armani schreef:
    Oh, nog iets.. Armani hier zo gaat zondag 25 juli op vakantie tot vrijdag 30 juli. Dan kan ik helaas NIETS laten weten -zit in een godvergeten dorp in Portugal-


    Geen probleem, Volksfeind is zelf ook een tijdje weg en dan sta ik er even alleen voor met beoordelen. Volksfeind gaat in ieder geval genoeg tijd geven aangezien ze zelf de verhalen pas kan lezen als ze terug is - als ik me niet vergis -


    MUSIC && FASHION

    Taken schreef:
    Ik heb nog maar 200 woorden, want ik ben inspiratieloos de laatste paar dagen. Ik probeer zo snel mogelijk iets in te leveren --


    Je hebt nog twee volle dagen, don't worry (:


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Geen probleem, Volksfeind is zelf ook een tijdje weg en dan sta ik er even alleen voor met beoordelen. Volksfeind gaat in ieder geval genoeg tijd geven aangezien ze zelf de verhalen pas kan lezen als ze terug is - als ik me niet vergis -

    Okay =] Het was maar dat jullie het weten; dan vragen jullie je niet af of ik ben doodgevallen of zo ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Is niet erg dat het wat meer is. Het is niet zo dat het duizend woorden extra zijn hè (:
    Is het goed dat ik het beginbericht aanpas zodat er staat dat ik het heb ingeleverd?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Is het goed dat ik het beginbericht aanpas zodat er staat dat ik het heb ingeleverd?


    Het is toch aan Volksfeind om dat te doen?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 21:05 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Armani schreef:
    (...)
    Okay =] Het was maar dat jullie het weten; dan vragen jullie je niet af of ik ben doodgevallen of zo ^^


    Da's inderdaad wel een goede rede om het toch te laten weten (:


    MUSIC && FASHION

    Kalona schreef:
    (...)Is het goed dat ik het beginbericht aanpas zodat er staat dat ik het heb ingeleverd?


    Tja, waarom niet. Jij kan dat xp

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 21:11 ]


    MUSIC && FASHION