• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Lambert schreef:
    Hij is af, o yeah!
    9/11

    (nerd)


    Je kan inderdaad vandaag nog inleveren en dat heb je gedaan, thank you (:


    MUSIC && FASHION

    Laaaaatste dag!
    + Ik heb bij het een en ander comments gezet. Nice work, people! Keep it going
    :9~

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 17:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Laaaaatste dag!
    + Ik heb bij het een en ander comments gezet. Nice work, people! Keep it going
    :9~


    Moet ik alles vanavond doorsturen of morgen? Morgen lijkt me het beste, want het kan zijn dat er erna nog mensen inleveren en ik denk dat ik het niet tot middernacht ga uithouden xp


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Moet ik alles vanavond doorsturen of morgen? Morgen lijkt me het beste, want het kan zijn dat er erna nog mensen inleveren en ik denk dat ik het niet tot middernacht ga uithouden xp

    Ik kan niet garanderen wanneer ik weer bij een PC kan. Ik denk binnen een dag of vier wel (aangezien mijn tante in de buurt woont) maar dan moeten de mensen hier even geduld hebben voor de cijfers komen + de nieuwe opdracht. Ik hou het ook niet tot middernacht uit aangezien ik er om half 4 weer uitmoet ivm een reis van een hele dag x]

    [ bericht aangepast op 25 juli 2010 - 18:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Here it is (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Ik kan niet garanderen wanneer ik weer bij een PC kan. Ik denk binnen een dag of vier wel (aangezien mijn tante in de buurt woont) maar dan moeten de mensen hier even geduld hebben voor de cijfers komen + de nieuwe opdracht. Ik hou het ook niet tot middernacht uit aangezien ik er om half 4 weer uitmoet ivm een reis van een hele dag x]


    Ik heb het nu wel uitgehouden, dus ik stuur je zo dadelijk - als jij dit leest, heb je het al - de punten enzo door. Als je dit leest, kan je me dan iets laten weten? Thanx. + zoals je ziet heeft Starwarsdude ook ingeleverd.


    MUSIC && FASHION

    Oja,ik heb mijn username veranderd.(nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    Oja,ik heb mijn username veranderd.(nerd)


    Gelieve er ook even bij te zetten wat je username hiervoor was, da's gemakkelijker voor Volksfeind (: Ook zie ik dat jij hebt ingeleverd. Helaas heb ik jouw verhaal niet gezien of gekregen, dus heb ik jouw punten nog niet doorgestuurd naar Volksfeind. Hoe heb je je verhaal ingeleverd? (PB, in het topic)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 21:49 ]


    MUSIC && FASHION

    Ik heb een berichtje terug geschreven. Mij lukt de opdracht niet. Dus ik schrijf mij daarbij uit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Gelieve er ook even bij te zetten wat je username hiervoor was, da's gemakkelijker voor Volksfeind (: Ook zie ik dat jij hebt ingeleverd. Helaas heb ik jouw verhaal niet gezien of gekregen, dus heb ik jouw punten nog niet doorgestuurd naar Volksfeind. Hoe heb je je verhaal ingeleverd? (PB, in het topic)


    Haha ik ben Virgo. En ik had het doorgestuurd aan
    Volksfeind, maar moet ik het aan jou doorsturen?:)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Taken schreef:
    Ik heb een berichtje terug geschreven. Mij lukt de opdracht niet. Dus ik schrijf mij daarbij uit.


    Oké, helaas. Zodra Volksfeind je bericht hier leest, zal ze het erbij zetten (:


    MUSIC && FASHION

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Haha ik ben Virgo. En ik had het doorgestuurd aan
    Volksfeind, maar moet ik het aan jou doorsturen?:)


    Ja, had ik al gezien ondertussen (: Geen probleem hoor, maar inderdaad volgende keer mag je het naar beide doorsturen. Heb het al gevonden op je profiel, dus de punten heb ik al doorgestuurd.


    MUSIC && FASHION

    Hier een klein overzicht voor Volksfeind:
    - Kalona. Ingeleverd. Wist je al
    - Reventon. Op vakantie tot 4 augustus. Heeft uitstel.
    - Hel. Ingeleverd. Wist je al
    - Shade.
    - Armani. Ingeleverd. Wist je al
    - Conflate. Ingeleverd. Wist je al
    - Kurohoshi. Komt 31 juli terug. Heeft uitstel.
    - Sensible. Ingeleverd. Wist je al
    - Coloredwords. Ingeleverd. Wist je al
    - Taken. Uitgeschreven. Wist je nog niet
    - EmmaMeilink. Ingeleverd. Wist je al
    - Lambert. Ingeleverd. Wist je al
    - Starwarsdude. Ingeleverd. Wist je nog niet
    - amorevampiro (Virgo). Ingeleverd. Wist je al
    - RIVERxFLOW. Uitgeschreven. Wist je al

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 21:35 ]


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Je hebt nog twee volle dagen, don't worry (:

    Oh dan kan ik nog wel verder gaan. Ik dacht eigenlijk dat vorige week die inlever datum was.

    Ok nu begrijp ik het niet meer.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 21:35 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)
    Oh dan kan ik nog wel verder gaan. Ik dacht eigenlijk dat vorige week die inlever datum was.

    Ok nu begrijp ik het niet meer.


    Die reactie was van 5 dagen geleden xp


    MUSIC && FASHION