• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aan alle deelnemers:
    het zou ook handig zijn als jullie naar Volksfeind én mij (CRACKSICLE) jullie opdracht sturen of hier plaatsen. Ook zullen jullie even geduld moeten hebben tot iedereen ingeleverd heeft en tot Volksfeind een computer en internet - duh - tot haar beschikking heeft of tot ze terug is. Alvast bedankt voor het oneindige geduld (:


    MUSIC && FASHION

    Oke beste mensen. De cijfers staan online. Heb effe geduurd, ik weet het (nerd).

    Er wordt niemand uitgegooid deze ronde omdat er zich een aantal hebben uitgeschreven en een aantal nog steeds niks van zich hebben laten horen. Ik post zo meteen de volgende opdracht voor de mensen die wel hun verhaal hebben ingeleverd.Heb je zelf suggesties voor de volgende opdracht? Laat het me weten!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wheee, ik heb het laagste cijfer. Krijg je wel te horen wat er goed en niet goed was??

    8.5 :'D
    Ik ben trouwens op vakantie van 2 t/m 24 augustus, er zijn wel computers aanwezig, maar ik weet niet of ik aan de volgende opdracht toekom in die periode.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    OH JEUH!
    8.5, yeah.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Dude! 8.5! Nooit gedacht dat ik het zo goed zou doen Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Proficiat iedereen en denk eraan om het naar Volksfeind én mij (CRACKSICKLE) door te sturen.


    MUSIC && FASHION

    @Volksfeind: voor de opdracht dacht ik dat je misschien de deelnemers een verhaal laat schrijven over een klein meisje of een kleine jongen - 8 jaar ofzo - die een droom heeft - wat hij/zij later wilt worden, rondreizen, etc - en dan 12 jaar later, als hij/zij 20 is, of die droom al is uitgekomen of niet en hoe, etc. Ik weet niet of je er iets mee kan doen.


    MUSIC && FASHION

    oh hey i'm back wist niet dat ik toch mee deed ik zal snel beginnen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Die reactie was van 5 dagen geleden xp

    Oh, dan heb ik mij uitgeschreven x'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Kalona 8.5
    Reventon. Op vakantie tot 4 augustus. Heeft uitstel.
    Hel 8.5
    Shade Uitgeschreven.
    Armani 8.5
    Conflate 8
    Kurohoshi. Ingeleverd
    Sensible 8
    Coloredwords 7
    Taken. Uitgeschreven
    EmmaMeilink 6.5
    Lambert 8.5
    Starwarsdude 7
    Amorevampiro 8
    RIVERxFLOW Uitgeschreven.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 20:38 ]


    MUSIC && FASHION

    EmmaMeilink schreef:
    Wheee, ik heb het laagste cijfer. Krijg je wel te horen wat er goed en niet goed was??


    Het verhaal klopte niet echt en je vertelde niet veel over de gebeurtenis.


    MUSIC && FASHION

    ik ga zondag weer op vakantie wat ben ik toch lastig hè? dus miss is het handig als ik alvast de 2e opdracht kan maken want anders motten jullie straks weer op mij wachten xD


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    ik ga zondag weer op vakantie wat ben ik toch lastig hè? dus miss is het handig als ik alvast de 2e opdracht kan maken want anders motten jullie straks weer op mij wachten xD


    Helaas weet ik niet wanneer Volksfeind weer aanwezig is en heb ik geen flauw benul wat de volgende opdracht is. Misschien kan je ons ook vertellen tot wanneer je afwezig bent zodat Volksfeind daar rekening mee kan houden voor het geval ze pas op Q. komt als jij al vertrokken bent.


    MUSIC && FASHION

    ik ga zondag weg en kom de zaterdag daarna terug ff kijke.....

    dat is van 8 aug t/m 14 aug


    #WWED - What Would Emma Do?