• De stelling van vandaag luidt:
    Een beroemdheid is meer waard dan anderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens, het blijven allemaal mensen. ik ben daar best extreem in want ik vind zelfs een zwerver even veel waard als de koningin. omdat het beide mensen zijn. wat maakt een beroemdheid meer waard? dat hij of zij muziek maakt of acteert? ieder heeft zijn eigen specialiteit en heel toevallig hebben mensen met een titel iets dat uitblinkt enzo.
    maar daardoor zijn ze als méns niet meer waard maar misschien wel als je het over kwaliteiten hebt.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Liebje schreef:
    Oneens. Al mogen bekende mensen die bekend zijn door goede dingen te doen, wel meer waardering hebben (:


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    oneens, die mensen hebben misschien meer geld maar dat betekent nog niet dat ze meer waard zijn. en voordat ze beroemd werden, waren het ook maar gewone mensen.:Y)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    oneens

    Ehm, niet mee eens. Personen als Beyoncé hebben natuurlijk wel heel veel geld en roem, maar ze zijn niet meer waard als ons. Het enige wat ze beter kunnen, om het zo maar even te zeggen, is zingen. Voor de rest wordt alles mooier gemaakt door fotoshop en de pers. Ik snap sowieso niet, als je naar een persoon als Lindsey Lohan kijkt, dat die meer waard zijn dan ons. Het enige waar zij goed in zijn is zichzelf kapot zuipen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oneens -wordt boos op de stelling-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hier ben ik het zo hard mee oneens.
    Waarom zou één iemand meer betekenen dat de ander?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    De koningin laat ook weleens een scheet hoor.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ONEENS.

    Dat ze meer verdienen, op tv komen en al dat andere
    maakt hun niet meer waard dan ons!

    Oneens
    Beroemdheden zijn ook maar mensen.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Haha; oneens.


    007

    Travesty schreef:
    Oneens. Ieder persoon is gelijk, dus even belangrijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oneens


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    oneens, ze kunnen meschien iets goed, maar dat maakt ze niet meer waard

    Oneens.


    Je moet worden wie je bent.