• ...Single! Ergens ben ik daar best trots op aangezien, heel veel die ik ken al ontmaagd zijn op hun 14e enzo. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van 'ik ben raar' omdat ik niet zo snel op een jongen af stap, zeg maar... Nog meer mensen dit gevoel/idee?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:03 ]

    Ergens vind ik diegene die weinig relaties hebben gehad de verstandigste. Hun wachten ook echt op the one 8D
    Ik ben ook 14, ik heb ook nooit iemand gehad. Terwijl een vriendin er al 6 heeft gehad maar zij is zowiezo een rot wijf c:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben 15, en heb anderhalf jaar verkering. :'D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Slovenia schreef:
    Ergens ben ik daar best trots op aangezien, heel veel die ik ken al ontmaagd zijn op hun 14e enzo.


    dat was bij mij zo, maar je bent echt niet raar. Het is gewoon, de een is er sneller bij dan de ander. Niks raars aan.

    Ik wil heel graag maagd blijven tot mijn 18e. ;)

    En ik denk ook wel dat dat me gaat lukken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    happy single (A)


    make cake, not war

    Ik ben zeventien.
    Ik had mijn eerste vriendje op mijn 15 a 16. Maar dat duurde niet langer dan twee weken. Paar maand erna, had ik mijn tweede vriendje. Het duurde drie weken.
    Hij wou meer, ik niet. En toen erna vond ik me ook raar. Aangezien de meeste rondom mijn al ontmaagd waren.
    Maar dan ben ik er weer trots op. En eigenlijk zou ik voor die dingen willen wachten tot ik 18 ben. Want dat is een mooie leeftijd voor alles.

    Dus eigenlijk moet je je niet raar voelen D:
    Je bent gewoon jezelf!

    Ik ben 17 en nog altijd single aha nooit een serieuze relatie gehad, like een 'lief' vanop kamp voor week kan je niet tellen weetje --'
    Ergens is het wel balen aangezien echt iedereen rond mij een vriendje of vriendin krijgt.

    Ik ben 15 en ik heb een paar relaties gehad, maar nooit echt serieus. En daar baal ik van, want ik ben eigenlijk best wel bang dat ik nooit de ware zal tegenkomen.. =/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben 13 en nog nooit een vriendje gehad, boeit me ook niet, ik heb nog een heel leven voor me. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    ikheb ook een hele tijd geen vriendje gehad; gewoon wachte op de juiste & nooit overhaasten dan komt het allemaal inorde ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    ik ben eigenlijk blij voor je ;o
    ik heb nu al een jaar aan een stuk vriendjes, dan ben ik er eventjes mee samen gaat het slecht ben ik dan weer misschien een maand of 2 single..
    nu heb ik weer een lief..
    maar aangezien ik op instelling zit waar misschien 2meisjes zitten ga ik veel meer om met jongens..
    en al die jongens willen met mij ;o
    dus jij bent gewoon helemaal niet vreemd!
    je bent gewoon verstandiger ;D

    Ik ben 14 en heb ook mijn hele leven lang nog geen vriendje gehad. En wat mensen ook tegen me zeggen, het voelt ontzettend kut bij mij en ik heb het gevoel alsof ik 'waardeloos' ben voor de liefde.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ik heb precies hetzelfde als jou alleen ik ben 14 en heb pas 1 vriendje gehad. Maar verder heb ik precies hetzelfde als jou


    Queen of Hell is my name

    Geniet van je vrijheid zolang het nog kan:Y)
    Das mijn motto die ik zojuist bedacht heb (:
    xoxox


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik ben vijftien, en ik heb nog geen vriendje. Om redenen, maar ik vind het niet erg (:


    Life begins at the end of your comfort zone