• ...Single! Ergens ben ik daar best trots op aangezien, heel veel die ik ken al ontmaagd zijn op hun 14e enzo. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van 'ik ben raar' omdat ik niet zo snel op een jongen af stap, zeg maar... Nog meer mensen dit gevoel/idee?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2010 - 12:03 ]

    Ik ben 16 en heb nu 2 jaar en 4 maanden een vriend (:


    You’re falling into history.

    Ik ben 13 en ben nog nooit gekust? Maar ik vind mezelf eigenlijk nog te jong om gekust te worden, hehe..


    All this dampness is damp.

    Ik ben nu ergens wel blij met dit topic. Ik dacht altijd dat ík raar was, omdat ik nog nooit een vriendje heb gehad, maareh nu blijk ik niet de enige te zijn.

    Wat ik wel vet irri vind is dat al mijn vriendinnen al eens een vriendje hebben gehad, en vele nu ook een vriendje hebben. En als je dan hoort van: "Hij is zó perfect! Hij zoent zó lekker! Ik kan écht niet zonder hem!" Dan voel ik me wel een beetje buitengeloten en/of eenzaam.

    Schat ik ben 16 en ik ben nog nooit verlief geweest,zo raar ben je niet hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Schat ik ben 16 en ik ben nog nooit verlief geweest,zo raar ben je niet hoor.

    Ik ook nog niet, alleen ben jij wel wat ouder x) Teminste als je die kleuterverliefdheid niet mee telt, en die zogenaamde verliefdheden, dat je denkt dat je het bent, omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik ook nog niet, alleen ben jij wel wat ouder x) Teminste als je die kleuterverliefdheid niet mee telt, en die zogenaamde verliefdheden, dat je denkt dat je het bent, omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.

    Dat heb ik zelfs nog nooit gehad,kan je na gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik ook nog niet, alleen ben jij wel wat ouder x) Teminste als je die kleuterverliefdheid niet mee telt, en die zogenaamde verliefdheden, dat je denkt dat je het bent, omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.


    Dat had ik ook met mijn laatste relatie! Dacht dat het echte liefde was, maar na een paar weken had ik door dat het dat niet was en heb ik het uitgemaakt. Nu zijn we gewoon vrienden, maar ik voel me soms zoooo'n trut daardoor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'