• De stelling van vandaag luidt:
    Mode is héél belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    wel mee een


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    als we geen mode hadden, dan hadden we er ook geen behoefte aan. en voor mode betaal je (meestal) meer geld dan wat niet in de mode is. dus je hebt er wel het geld voor nodig.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Bullshit.

    neeh,,gewoon u eigen stijl =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het gaat erom wat je zelf wilt, niet wat de boekjes zeggen!


    I'm not ready to let go cause then I'd never know what I could be missing

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Beelzebub schreef:
    Ja man!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    niet mee eens ik weet dta het in deze tidj erg belangrijk is voor de meeste maar die zijn dan ook al vergetenb dat er meer dan uiterlijk is het inerlijk

    eens


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Voor mij is het heel belangrijk, maar at the end gaat het er gewoon om wat je zelf vind. Dus laat je inspireren en niet klakkeloos kopiëren, dat doe ik altijd.


    It's time to be happy again.

    Oneens, zelfmode is heel belangrijk voor de persoon zelf, maar voor andere mensen niet.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    nee, er zijn belangrijkere dingen idd


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Oneens.


    -

    weet je wat het is? Mode is een hobby. Het is maar net hoeveel tijd en geld je erin wil steken.


    It's time to be happy again.

    mode niet maar kleding wel. ik vind dat je met kleding laat zien wie je bent


    I write my own story of life