• De stelling van vandaag luidt:
    Mode is héél belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    E.E.N.S.:Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens. Nou ja, niet de mode van de grote merken zoals Gucci, D&G, etc. Dat boeit me eerlijk gezegd niet zo heel veel. Maar zonder mode was geen enkele (sub)cultuur ooit compleet geweest eigenlijk. Dus, in die zin is het wel belangrijk.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    mwa

    ja en nee!


    Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

    Treasures schreef:
    Mode is wel heel belangrijk. Het heeft -wat je ook zegt- invloed op wat IEDEREEN draagt..
    Maar het is niet zo dat er niet iets is wat belangrijker is dan mode. xd


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    SuperRabbit schreef:
    Nee. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, plus, iemand moet dragen wat hij / zij zelf mooi vind, niet omdat het 'in' is.


    Hope goes lost but never dies.

    Oneens, there're more important things in life. Misschien is het voor andere mensen wel heel belangrijk omdat het hun passie is , maar andere mensen kunnen er ook niks mee hebben. Iedereen moet dragen wat hij / zijn stijl is en wat hij / zij fijn vind om te dragen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik weet het niet. Sowieso koop ik nooit dingen die ik niet mooi vind. Of ze nou in zijn of niet. Maar af en toe koop ik wel eens wat, waarvan ik wist dat als het niet ''in de mode'' was ik het eigenlijk nooit zou kopen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    met mode laat je (deels) zien wie je bent.
    Dus ik vind het best belangrijk :x


    Don't live in the past. Just live Here &nd Now. Do what you need to do. And everything will be allright in the future.

    neeh,,je eigen stijl is veel belangrijker.
    Het gaat niet om wat je draagt,maar hoe je het draagt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens :'D


    -

    JoJudicious schreef:
    Voor een celebrity, model of designer wel. Maar ik denk dat de mode niet zozeer belangrijk is voor 'normale' mensen, maar wel dat ze er goed en verzorgd uitzien. En dat hoeft niet in de mode te zijn wanneer ze het dragen, zolang ze zich er goed in voelen. Dus eens, maar ook oneens.


    Militat omnis amans

    klopt voor geen meter, ieder moet zelf weten wat ie draagt en niet geven om zoiets om mode, het is gewoon reclame.


    you can change your futur but not your past, remember

    ik zit er tussen in


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bigfoot schreef:
    Nee, het gaat erom waar je je zelf goed in voelt.