• De stelling van vandaag luidt:
    Mode is héél belangrijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    nee, ik zeg niet dat het onbelangrijk is ook niet omdat je met je kleren duidelijk kan maken wie je bent enzo. Maar je moet je leven niet laten bepalen door mode.
    Jij moet bepalen welke kleren je draagt en de kleren moeten bepalen niet wie jij bent (ofzo... xd)


    in life an ending is just another new beginning

    Ecstasy schreef:
    Nee, het gaat erom waar je je zelf goed in voelt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Jaa. Voor mijzelf wel, ik voel me heel erg goed, als ik er leuk uit zie. En ik hóú van kleren!
    Ik ben fucking ijdel. ;D


    Emo<3

    Belangrijk wel, maar niet héél belangrijk XD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Treasures schreef:
    Mode is wel heel belangrijk. Het heeft -wat je ook zegt- invloed op wat IEDEREEN draagt..
    Maar het is niet zo dat er niet iets is wat belangrijker is dan mode. xd

    Dat wilde ik ook zeggen, maar had even de woorden niet.


    Je moet worden wie je bent.

    Ik houd van kleding, dus voor mij is mode belangrijk. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    Ik vind het wel redelijk belangrijk, maar je moet je natuurlijk ook goed in je kleren voelen en zo -a-


    How y'all doin'?

    mode...mwaahh ik ga niet echt mee met de mode maar trek meer aan wat ik zelf leuk vind het boeit me niet echt wat andere mense over me zegge die zijn het toch niet waard


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja. Welke 'mode' dan ook. Ook al creeer je je eigen soort 'mode'. Of heet dat weer een stijl? Naja, /care x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigelijk wel,

    als je je niet volgens de nieuwste mode kleed, (te oude kleren, ver uit de mode) dan val je overal buiten.

    Als mode er niet geweest as was het ook niet erg geweest, dan had iedereen in elk geval wel een eigen smaak<3

    Mode suckt, als je aantrekt wat je zelf mooi vind en als iedereen dat van elkaar zou accepteren dan zou de wereld al een stuk beter zijn.


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. &#9829;

    Nee.
    Draag gewoon waar je je goed in voelt.


    Life is all about having a good time.

    Nee, niet echt.
    Je kleren moeten ook gemakkelijk zitten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik denk dat als je een hoop problemen achter je rug hebt, je mode heel erg onbelangrijk vind. Ik vind het persoonlijk wel best belangrijk.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Eén van de meest onbelangrijke dingen ter wereld, als je het mij vraagt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.