• Niet persoonlijk bedoeld. Ik zit in Spanje en hier hingen grote schermen voor voetbal. Zoals iedereen weet was het Nederland - Spanje en won Spanje.

    Maar kijk, toen we die avond aankwamen op dat plein, -ik met mijn shirt van Torres en mijn spaanse vlag-, keken al die hollanders vuil en zaten ze heel de tijd vieze opmerkingen te maken. -Deze camping zit vol met mensen uit Nederland-

    Moest je hun koppen zien toen Spanje een goal scoorde. Echt iedereen stil op dat plein, en wij kei hard gillen. Echt, op dat moment was dat vet grappig, geloof me. Pissed dat die waren op ons ;DD

    Ik heb trouwens niets tegen Nederland of hun elftal, want ik stemde heel het WK altijd voor hun & voor Spanje.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 6:35 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Hongen = Hingen. Ik kon het niet laten.xd
    Maar de rest klinkt idd grappig.:'D


    everything, in time

    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mwah, de hollanders speelden nogal zwak :x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Dat had ik dus ook op Werchter,
    toen kon ik ze echt wat aandoen. ><
    Spanje won trouwens terecht!

    Haha hier in NL was het net zo (A)
    Ik was voor Spanje en we keken met allemaal vrienden samen en ik zat daar zo in mijn Spaanse trainingsjack en iedereen was pissig toen :Y)


    dream, dare, fly!

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hekel is een groot woord (N)


    -

    Ahh ja trouwens dit doet me denken aan Nederland - Denemarke, op school keken we voetbal en ineens riepen een paar: "Hup Denemarke Hup! Hup Denemarke Hup!" -Dat waren surinamers- Zeg ik: Hoezo dat? Hun: Dit is mijn land niet dus wil ik dat het verliest! Hup Denemarken Hup! Ik: Rot op met je Denemarke, als je het daar zo leuk vind verhuis je toch lekker daar heen?!

    Maar dit ging mij meer om wát ze zei: "Tja dit is mijn land niet dus wil ik dat het verliest!" Als ze zou zeggen: "Ik vind gewoon dat hun het verdienen." of "Ze spelen gewoon echt heel goed!" Dan kan ik het begrijpen maar wat hun zeiden dat vind ik gewoon niet kunnen!

    Haha, dat klinkt eigenlijk best funny; i'm sorry.
    Maar okay, ik was eigenlijk voor Japan. :x Maar toen ze verliezen, en ik zag dat het Spanje - Nederland was die tegen elkaar moesten. Was ik voor Spanje. (krul) Ik was eigenlijk ook bestwel blij, dat Spanje had gewonnen. x'D
    Ik heb niet echt iets met Nederland. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    -

    EstrellaVida schreef:
    Ahh ja trouwens dit doet me denken aan Nederland - Denemarke, op school keken we voetbal en ineens riepen een paar: "Hup Denemarke Hup! Hup Denemarke Hup!" -Dat waren surinamers- Zeg ik: Hoezo dat? Hun: Dit is mijn land niet dus wil ik dat het verliest! Hup Denemarken Hup! Ik: Rot op met je Denemarke, als je het daar zo leuk vind verhuis je toch lekker daar heen?!

    Maar dit ging mij meer om wát ze zei: "Tja dit is mijn land niet dus wil ik dat het verliest!" Als ze zou zeggen: "Ik vind gewoon dat hun het verdienen." of "Ze spelen gewoon echt heel goed!" Dan kan ik het begrijpen maar wat hun zeiden dat vind ik gewoon niet kunnen!


    Ze wonen in Nederland, waarom zijn ze er dan tegen? O_o Die mensen zijn gewoon levenloos.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Maar goed dat we geen hollanders maar nederlanders zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik was ook voor Spanje, terwijl ik een Nederlander ben. -nu ben ik een landverrader haha-


    SLOAN.