• Niet persoonlijk bedoeld. Ik zit in Spanje en hier hingen grote schermen voor voetbal. Zoals iedereen weet was het Nederland - Spanje en won Spanje.

    Maar kijk, toen we die avond aankwamen op dat plein, -ik met mijn shirt van Torres en mijn spaanse vlag-, keken al die hollanders vuil en zaten ze heel de tijd vieze opmerkingen te maken. -Deze camping zit vol met mensen uit Nederland-

    Moest je hun koppen zien toen Spanje een goal scoorde. Echt iedereen stil op dat plein, en wij kei hard gillen. Echt, op dat moment was dat vet grappig, geloof me. Pissed dat die waren op ons ;DD

    Ik heb trouwens niets tegen Nederland of hun elftal, want ik stemde heel het WK altijd voor hun & voor Spanje.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 6:35 ]


    Some people make the world special just by being in it

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    ook beetje raar om trouwens meteen een hekel aan een heel 'volk' te hebben als je er een paar kent die zich zo gedroegen.

    Je snapt heus wat ik bedoel. Als jij daar zou staan zou jij ook even zo denken. En trouwens, ik ben altijd degene die mensen uit Nederland verdedigd. Ik was met mijn beste vriendin in Spanje en die haar ouders waren altijd bezig "Die hollanders weer" en blablabla. En dan ging ik er op in. Ik heb helemaal niets tegen Nederlanders, zoals ik trouwens al zei. Gewoon eventjes op dat moment.


    Some people make the world special just by being in it

    Waarom ben je voor spanje? als je nederlander bent, sorry ik snap jou niet.

    -niet boos bedoelt hoor (flower) -


    ailoveejoee.

    Spanje._O__O_


    Smiling but close to tears.

    ikbenblond schreef:
    Waarom ben je voor spanje? als je nederlander bent, sorry ik snap jou niet.

    -niet boos bedoelt hoor (flower) -

    Tis duidelijk dat je blond bent. -username- Ghahah, nein, joke. Die wou ik eventjes zeggen :'D Ik ben zelf ook blond, dus. Maar ik kom uit België dus. En dan nog. Ik zou voor Spanje stemmen als het Spanje - België is. Ik ben gewoon altijd al voor Spanje geweest en ken heel hun elftal enzo. Ik ken niet eens één speler van het belgisch elftal. Van Nederland wel :'D Maar weetje, ik heb altijd al voor Spanje gestemd, dusja. xx


    Some people make the world special just by being in it

    Mij boeide niet wie ging winnen, maar omdat ik van die toeters en herrie af wilde zijn, was ik toch voor spanje.
    Maar idd was best grappig


    Run, but you can't escape