• Niet persoonlijk bedoeld. Ik zit in Spanje en hier hingen grote schermen voor voetbal. Zoals iedereen weet was het Nederland - Spanje en won Spanje.

    Maar kijk, toen we die avond aankwamen op dat plein, -ik met mijn shirt van Torres en mijn spaanse vlag-, keken al die hollanders vuil en zaten ze heel de tijd vieze opmerkingen te maken. -Deze camping zit vol met mensen uit Nederland-

    Moest je hun koppen zien toen Spanje een goal scoorde. Echt iedereen stil op dat plein, en wij kei hard gillen. Echt, op dat moment was dat vet grappig, geloof me. Pissed dat die waren op ons ;DD

    Ik heb trouwens niets tegen Nederland of hun elftal, want ik stemde heel het WK altijd voor hun & voor Spanje.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 6:35 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben blij dat Spanje gewonnen was,maar dat wist jij al! ^^
    En dat is wel kinderachtig van die nl's.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 10:48 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Crayon schreef:
    (...)

    Spanje had gewoon net wat meer geluk dan Nederland. Het feit dat ze gewonnen hebben had er niets mee te maken of ze beter speelden dan Nederland, zoals velen hier claimen. Nederland en Spanje waren inderdaad enorm aan elkaar gewaagd, de een had nu eenmaal net wat meer geluk.

    En inderdaad hopen dat ze op het volgende WK wel winnen _O_

    Het was niet bepaal bij die wedstrijd dat ze beter speelden, Spanje speelt over het algemeen gewoon beter als Nederland. Ze benutten alleen hun kansen niet voldoende.


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Het was niet bepaal bij die wedstrijd dat ze beter speelden, Spanje speelt over het algemeen gewoon beter als Nederland. Ze benutten alleen hun kansen niet voldoende.


    Ja, maar iedereen heeft het erover dat ze in de wedstrijd tegen Nederland beter speelden dan Nederland, terwijl ik dit echt heel erg vind meevallen. Nederland was verdedigend best sterk, alleen aanvallend niet, een vlak waar Spanje in deze wedstrijd wel beter was. Maar om nou te zeggen 'Spanje speelde overtuigend beter', nee, dat vind ik niet.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 10:54 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Eloquence schreef:
    Ik ben blij dat Spanje gewonnen was,maar dat wist jij al! ^^
    En dat is wel kinderachtig van die nl's.


    Zoals ik al gezegd heb: waarom zegt iedereen over Nederland is kinderachtig bezig geweest, en blablabla. Als Spanje verloren had, hadden zij zich ook kinderachtig gedragen. Zo zijn er bij ieder volk altijd een aantal mensen die zich kinderachtig gedragen, iedereen doet nu alsof dat iets typisch Nederlands is.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 10:57 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    (...)

    Ja, maar iedereen heeft het erover dat ze in de wedstrijd tegen Nederland beter speelden dan Nederland, terwijl ik dit echt heel erg vind meevallen. Nederland was verdedigend best sterk, alleen aanvallend niet, een vlak waar Spanje in deze wedstrijd wel beter was. Maar om nou te zeggen 'Spanje speelde overtuigend beter', nee, dat vind ik niet.

    Ze waren aan elkaar gewaagd. Serieus, ik had niet verwacht dat Nederland het zo ver ging schoppen. En Spanje ook niet. Like, de eerste wedstrijd verloren ze al tegen Zwitserland O.o Zwitserland, komaan? -Niets tegen zwitserland ofzo-


    Some people make the world special just by being in it

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    Ik ben zelf nog pissed dat Nederland heeft verloren. -en ik ben dan een belg he ;D-

    ik was heilig voor spanje! maar daar heb ik alle recht toe, mn moeder is spaans, dus ook een heel groot deel van mn familie, dan mag ik toch voor spanje zijn? natuurlijk zou ik het ook leuk vinden als nederland gewonnen had, maar ik ben wel wat blijer dat spanje uiteindelijk toch gewonnen heeft! ;D Ik vind sommige nederlands gewoon veelste ver gaan, ik had in mn msn naam staan; Spanje wereldkampioen! nou je gelooft het of niet, maar ik ben gewoon bedreigd en zovaak voor kanker landveraarder uitgescholden. voor de rest ga ik er niet verder op in want iedereen heeft zowat alles al gezegd, & voor de nederlanders, over 2/4 jaar weer een kans toch? nederland moet blij zijn dat ze zo ver zijn gekomen!

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X

    Hier nog iemand. ;x


    Love is in the air'<3

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    kzat op stage in hongarije ook te zien
    en klag zo me n hollander op de kamer (allemaal van onze club) en zo iemand kei hard roepe omda spanje scoorde
    en die begon daar kei hard te roepe; da was n fout gvd da telt ni, oneerlijk
    en dan zo NEEEEEEEEEh da kan ni
    gvd kunne die ni beter enzo
    klag egt plat vant lache (x


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    Get back motherfuckerz'

    Exercitus schreef:
    Maar goed dat we geen hollanders maar nederlanders zijn.


    ook beetje raar om trouwens meteen een hekel aan een heel 'volk' te hebben als je er een paar kent die zich zo gedroegen.


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    ook beetje raar om trouwens meteen een hekel aan een heel 'volk' te hebben als je er een paar kent die zich zo gedroegen.

    Echt he.

    KirstenSnaps schreef:
    Daar ben ik het mee eens. Ik vind Nederlanders hele slechte verliezers. Het is maar een spel, wees dan ook een goede verliezer. Of een spel nou eerlijk gegaan is of niet. Als Nederland oneerlijk gewonnen zou hebben, zou ik niemand erom geven dat het niet eerlijk was, enkel dat ze gewonnen hadden.

    Nederlanders zijn -vind ik- veel te fanatiek en op sommige gronden veel te achterbaks. (Ja ik ben zelf ook een Nederlander ja (nerd))


    Danku (cat). Dat maakt mijn dag helemaal weer
    goed. ('hoera')


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Viva Espana (krul)


    We'll never be as young as we are tonight