• Niet persoonlijk bedoeld. Ik zit in Spanje en hier hingen grote schermen voor voetbal. Zoals iedereen weet was het Nederland - Spanje en won Spanje.

    Maar kijk, toen we die avond aankwamen op dat plein, -ik met mijn shirt van Torres en mijn spaanse vlag-, keken al die hollanders vuil en zaten ze heel de tijd vieze opmerkingen te maken. -Deze camping zit vol met mensen uit Nederland-

    Moest je hun koppen zien toen Spanje een goal scoorde. Echt iedereen stil op dat plein, en wij kei hard gillen. Echt, op dat moment was dat vet grappig, geloof me. Pissed dat die waren op ons ;DD

    Ik heb trouwens niets tegen Nederland of hun elftal, want ik stemde heel het WK altijd voor hun & voor Spanje.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 6:35 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Buh ik was voor Spanje. Nederland had volgens mij helemaal niet in die finale moeten staan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    Ik niet! Ik ben alleen boos op die Inktvis... :P

    CRonaldo schreef:
    Buh ik was voor Spanje. Nederland had volgens mij helemaal niet in die finale moeten staan.


    Haha, was je niet voor Portugal? Nederland mocht best winnen hoor ;x, al was ik voor Spanje


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    (...)

    Haha, was je niet voor Portugal? Nederland mocht best winnen hoor ;x, al was ik voor Spanje

    Ik heb het over de finale man.
    En Nederland mocht juist niet winnen, want ze speelden slecht. Jij weet ook nooit wat je wilt man. Je bent voor Spanje, dan weer voor NL, dan weer voor Spanje, en dan boeit het je niks, dan wéér voor Spanje maar mag Nederland winnen xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Daar ben ik het mee eens. Ik vind Nederlanders hele slechte verliezers. Het is maar een spel, wees dan ook een goede verliezer. Of een spel nou eerlijk gegaan is of niet. Als Nederland oneerlijk gewonnen zou hebben, zou ik niemand erom geven dat het niet eerlijk was, enkel dat ze gewonnen hadden.

    Nederlanders zijn -vind ik- veel te fanatiek en op sommige gronden veel te achterbaks. (Ja ik ben zelf ook een Nederlander ja (nerd))


    Wie du mir, so ich dir.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik heb het over de finale man.
    En Nederland mocht juist niet winnen, want ze speelden slecht. Jij weet ook nooit wat je wilt man. Je bent voor Spanje, dan weer voor NL, dan weer voor Spanje, en dan boeit het je niks, dan wéér voor Spanje maar mag Nederland winnen xd


    Ik ben gewoon voor de winnaar nu, en dat is Spanje. Oke, laat ik het zo zeggen, ik was voor Spanje, omdat Cassie erin speelde.


    SLOAN.

    duuuude, sommigen reageren hier zo agressief op ;D
    ik was de hele tijd al voor spanje (nerd)
    maar dat komt omdat als Nederland gewonnen had heel europa het nog 5 jaar had moeten aanhoren, en daarin had Kirstensnaps gelijk. nederlanders zijn slechte verliezers.
    wij waren bij spaanse vrienden in een café en daar waren ook een paar nederlanders en toen spanje die goal maakte begonnen hun echt heel irri te doen en toen zei iemand er wat van en toen sloeg een van die nederlanders gewoon die ander op zen gezicht.
    en ik woon in Belgie trouwens ^^ vandaaar
    <3


    can't be tamed

    hahah Tanya,das zo typisch =D


    everybody needs a song.

    PRESIDENT schreef:
    Hongen = Hingen. Ik kon het niet laten.xd
    Maar de rest klinkt idd grappig.:'D

    Hahah -a- Ik ga veranderen.(krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Genius schreef:
    Hekel is een groot woord (N)

    Op dat moment niet. Serieus, we waren Spanje aan het roepen toen we terug naar onze mobilhome gingen en kwam er een hollands meisje achter ons aan. "Hou je mond of ik slaag op jullie" Serieus, hekel is het juiste woord. Maar ach, op dat moment, hé.


    Some people make the world special just by being in it

    Mixtape schreef:
    Dat had ik dus ook op Werchter,
    toen kon ik ze echt wat aandoen. ><
    Spanje won trouwens terecht!

    Terecht winnen met een buitenspel doelpunt? -houdt verder haar mond-
    Klinkt idd grappig x'D Ach jah, voor sommige Nederlanders is voetbal nou eenmaal meer dan een spelletje.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    (...)
    Terecht winnen met een buitenspel doelpunt? -houdt verder haar mond-
    Klinkt idd grappig x'D Ach jah, voor sommige Nederlanders is voetbal nou eenmaal meer dan een spelletje.

    Al moet ik zeggen dat Nederland en Spanje tegen elkaar gewaagd waren, Spanje verdiende toch om te winnen.


    Some people make the world special just by being in it

    Will.I.Am zei op TW Classic dat iedereen die voor Spanje had gestemd cool was. -gayhand-


    All was well.

    JBM schreef:
    Will.I.Am zei op TW Classic dat iedereen die voor Spanje had gestemd cool was. -gayhand-

    Will.I.Am is cool :'D


    Some people make the world special just by being in it