• Niet persoonlijk bedoeld. Ik zit in Spanje en hier hingen grote schermen voor voetbal. Zoals iedereen weet was het Nederland - Spanje en won Spanje.

    Maar kijk, toen we die avond aankwamen op dat plein, -ik met mijn shirt van Torres en mijn spaanse vlag-, keken al die hollanders vuil en zaten ze heel de tijd vieze opmerkingen te maken. -Deze camping zit vol met mensen uit Nederland-

    Moest je hun koppen zien toen Spanje een goal scoorde. Echt iedereen stil op dat plein, en wij kei hard gillen. Echt, op dat moment was dat vet grappig, geloof me. Pissed dat die waren op ons ;DD

    Ik heb trouwens niets tegen Nederland of hun elftal, want ik stemde heel het WK altijd voor hun & voor Spanje.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 6:35 ]


    Some people make the world special just by being in it

    BLIND schreef:
    (...)
    Terecht winnen met een buitenspel doelpunt? -houdt verder haar mond-
    Klinkt idd grappig x'D Ach jah, voor sommige Nederlanders is voetbal nou eenmaal meer dan een spelletje.

    Btw; het was geen buitenspel, dat kon je daarna op de herhalingen zien en Spanje speelt gewoon beter als Nederland, dat is een feit. :Y)


    All was well.

    ElNino schreef:
    (...)
    Will.I.Am is cool :'D

    Wíj zijn cool, blub!


    All was well.

    Conflate schreef:
    Ik ben nog steeds pissed dat we verloren hebben. Dus ik zal verder maar niks zeggen.:X

    JBM schreef:
    (...)
    Btw; het was geen buitenspel

    Was het wel.
    Maargoed, laten we daar nou niet weer een discussie over opstarten. =P

    Geesz schreef:
    Ik was ook voor Spanje :]


    Stay calm and be a directioner.

    Muslera schreef:
    (...)
    Was het wel.
    Maargoed, laten we daar nou niet weer een discussie over opstarten. =P

    Na dit stop ik ermee, maar je kon duidelijk op de herhalingen zien dat het géén buitenspel was. ;x


    All was well.

    KirstenSnaps schreef:
    Daar ben ik het mee eens. Ik vind Nederlanders hele slechte verliezers. Het is maar een spel, wees dan ook een goede verliezer. Of een spel nou eerlijk gegaan is of niet. Als Nederland oneerlijk gewonnen zou hebben, zou ik niemand erom geven dat het niet eerlijk was, enkel dat ze gewonnen hadden.

    Nederlanders zijn -vind ik- veel te fanatiek en op sommige gronden veel te achterbaks. (Ja ik ben zelf ook een Nederlander ja (nerd))


    Hier ben ik eigenlijk niet mee eens. Een slechte verliezer zijn is niet alleen iets van de Nederlanders, dat is iets wat in ieder volk aanwezig is (zie de Duitsers die dreigbrieven naar Octupus Paul stuurden). Onder iedere nationaliteit en in ieder land zijn mensen die niet goed tegen hun verlies kunnen en zich zodoende achterbaks en vervelend gaan gedragen, dat is niet iets typisch Nederlands, dat behoort toe aan de mensheid.

    Daarnaast is dat 'er niet om geven dat het niet eerlijk was' ook niet iets typisch Nederlands, ieder volk zou er niet om gegeven hebben als hun land oneerlijk gewonnen zou hebben, aangezien de mensen nu eenmaal altijd met de wind van de winnaar meewaaien. Mensen zijn nu eenmaal vaak niet eerlijk.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 10:31 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Spanje is gewoon de beste. punt,(enter)


    SLOAN.

    Crayon schreef:
    (...)

    Hier ben ik eigenlijk niet mee eens. Een slechte verliezer zijn is niet alleen iets van de Nederlanders, dat is iets wat in ieder volk aanwezig is (zie de Duitsers die dreigbrieven naar Octupus Paul stuurden). Onder iedere nationaliteit en in ieder land zijn mensen die niet goed tegen hun verlies kunnen en zich zodoende achterbaks en vervelend gaan gedragen, dat is niet iets typisch Nederlands, dat behoort toe aan de mensheid.

    Daarnaast is dat 'er niet om geven dat het niet eerlijk was' ook niet iets typisch Nederlands, ieder volk zou er niet om gegeven hebben als hun land oneerlijk gewonnen zou hebben, aangezien de mensen nu eenmaal altijd met de wind van de winnaar meewaaien. Mensen zijn nu eenmaal vaak niet eerlijk.

    Amen. Ik heb er niks aan toe te voegen.:Y)

    Footballeur schreef:
    Spanje is gewoon de beste. punt,(enter)

    Nederland en Spanje waren enorm aan elkaar gewaagd.
    Wacht maar, volgende WK wint NL.
    (voelt haar supportersbloed weer opborrelen(hoera))

    Of niet. of niet. Misschien wint Honduras dan wel hahahha of VS of Argetinie :3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    Of niet. of niet. Misschien wint Honduras dan wel hahahha of VS of Argetinie :3

    of Uruguay.(dance)

    Nee, Nederland. Gheheh. :Y)

    Frequency schreef:
    Mwah, de hollanders speelden nogal zwak :x


    Klopt, maar ik was wel voor Nederland. :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Muslera schreef:
    (...)
    Nederland en Spanje waren enorm aan elkaar gewaagd.
    Wacht maar, volgende WK wint NL.
    (voelt haar supportersbloed weer opborrelen(hoera))


    Spanje had gewoon net wat meer geluk dan Nederland. Het feit dat ze gewonnen hebben had er niets mee te maken of ze beter speelden dan Nederland, zoals velen hier claimen. Nederland en Spanje waren inderdaad enorm aan elkaar gewaagd, de een had nu eenmaal net wat meer geluk.

    En inderdaad hopen dat ze op het volgende WK wel winnen _O_


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Hahha, sommigen waren zo overtuigd dat Nederland ging winnen. En toen won Spanje en was het opeens de schuld van de scheidsrechter enz, omdat hij slecht was.
    En gingen ze de schuld gewoon bij andere zaken leggen, terwijl ze gewoon hadden gewonnen het een hele goeie scheidsrechter geweest zou zijn.
    Ahja, ik wou ook dat Nederland won. Maar helaas, het was Spanje.