• Ja, klinkt lekker hè?

    Ik lag even lief en romantisch met mijn vriend op de bank, afscheid te nemen omdat ik hem een week niet zou zien. -snif- Steekt 'ie zo boem pats doodleuk zijn tong in mijn neus. Ik schrok me dood!
    Hij mag dan wel elke dag denken dat hij een hond is, net zoals hij een vampier, weerwolf, monster en vooral een God denkt te zijn, maar zó extreem hoeft hij van mij niet in zijn rol te gaan.
    Dus ik zo tegen hem; "Ja moet vast erg lekker zijn schat, maar ga nou je mond maar even spoelen."
    En wat doet 'ie? Steekt hem ook nog even in mijn andere neusgat, nóg dieper dan in het vorige, en daarna nog een keer. In totaal drie keer welteverstaan, bah.
    Ik weer: "Heel erg lief van je dat je mijn neus schoon wil maken, maar zo is het wel genoeg schat." Ik voelde me even net alsof ik in een slechte tekenfilm zat.
    Ja, en je raadt nu wel wat hij gedaan heeft.
    Die arschlog geeft me een tongzoen!
    Nou, die heeft z'n mep wel gehad voor de hele komende week dat ik er niet ben.
    Zo voelt het dus om je eigen snot te proeven, ghehe.
    Gadverdamme.

    Jullie ook wel eens een tong in je neus gehad, of je eigen snot geproefd? (Ja ik weet het, smakelijkste topic van de week)


    Scream for mercy!

    R to the anzig!


    All was well.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Kijk, en hier hebben we de dader. Als zij er niet was geweest had ik hem ook nooit ontmoet.
    Still thanks.


    I'm sowwyyy!!TT^TT


    Jared Padalecki<3&Bam Margera<3&Sasuke Uchiha<3

    IEEEUWWWWW GORRRRR,
    WHAHAHAAAAAA xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    OMG!!! shoking!!:O:S:8


    love will find a way, even when it seems impossible

    neuh men ex gewoon mijn hele neus in zn mond :Y)


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:
    neuh men ex gewoon mijn hele neus in zn mond :Y)


    Doet die van mij ook. Jongens zijn raar...


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Haha, dat is iets dat mijn vriend dagelijks doet. Dus bij deze geef ik je gelijk.

    Noh dan pak je hem terug met een slijmaanval 8D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, slijm aanval?? -confused-


    Scream for mercy!

    Dan lebber je terug (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Doe ik héél soms, maar ik ga niet in z'n neus. Moet er ook niet aan denken, ghehe.


    Scream for mercy!

    Ik deed dat gisteren bij mijn vriendje in zijn neus zitten haha hij was begonnen paar dagen geleden bij mij..


    Keep on smiling