• De stelling van vandaag luidt:
    We worden allemaal geboren als bi seksueel

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    voortplanting heeft niets met liefde te maken.En bi wel.


    natuurlijk wel. je houd van iemand en daar plant je dan mee voort. zo wás dat iig.


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    natuurlijk wel. je houd van iemand en daar plant je dan mee voort. zo wás dat iig.

    Vanuit de natuur niet,je plant je voor met de genen die goede gene heeft,niet omdat je van die gene houd. In onze maatschappij plant je je voort met die gene omdat je van hem houd. Maar biologisch gezien klopt dat niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eens


    the end of the world in the night

    Exercitus schreef:
    (...)
    Vanuit de natuur niet,je plant je voor met de genen die goede gene heeft,niet omdat je van die gene houd. In onze maatschappij plant je je voort met die gene omdat je van hem houd. Maar biologisch gezien klopt dat niet.


    eigenlyk zeg je nu dat er vroeger niet iets als 'liefde' bestond? dat is volstrekte nonsense.. kijk maar naar bijv chimpansees (die dan toch het dichts bij mensen staan), die kennen ook emoties zoals liefde.


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    eigenlyk zeg je nu dat er vroeger niet iets als 'liefde' bestond? dat is volstrekte nonsense.. kijk maar naar bijv chimpansees (die dan toch het dichts bij mensen staan), die kennen ook emoties zoals liefde.

    Ja maar voor voortplanting heb je geen liefde nodig,je kan zomaar met iedereen voortplanten. Dat bedoel ik :'}


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ja maar voor voortplanting heb je geen liefde nodig,je kan zomaar met iedereen voortplanten. Dat bedoel ik :'}


    niet als biseksueel ;)


    waarom is het zo godse koud? :(

    Eens.
    Helaas is het zo.
    Je hebt zogezegde Gay-genen en Hetro-genen.
    En na een tijdje ga je een van de twee 'afzetten' of je houd ze gewoon allebei wat je bisexueel maakt.
    denk ik...


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Oneens;


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    niet als biseksueel ;)

    Ik bedoel dat elke vrouw met elke man zich kan voortplanten en andersom. voor voortplanting heb je geen liefde nodig,dus je geaardheid heeft niks met voortplanting te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    weet ik veel, ik kan me niet echt veel meer herinneren van toen ik werd geboren XD maar ik weet niet als het ons word geleerd dat we op het andere geslacht moeten vallen hoe leren dieren het dan aan elkaar :8

    Uhh sorry?


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    LizaayToxic schreef:
    Eens.
    Helaas is het zo.
    Je hebt zogezegde Gay-genen en Hetro-genen.
    En na een tijdje ga je een van de twee 'afzetten' of je houd ze gewoon allebei wat je bisexueel maakt.
    denk ik...


    O, ja dat verklaart...:S


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    eens, ik denk dat je allebei het geslacht wel leuk vind maar dan kreeg je geleerd dat het het normaalst is dat je met het andere geslaht gaat en dan zit dat beeld nu eenmaal in je hoofd. zoals ik mezelf eerder met een jongen zie ghihi


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    Dit is de vreemdste topic die ik ooit heb gezien
    Oneens


    Run, but you can't escape