• Toen ik gisteren op youtube zat zag ik: TOKYO MOTEL!
    Het verschrikkelijke domme programma over Bil Kat-Liz die allemaal domme dingen doet en zogezegd valszingd en ik wil die mensen die die afleveringen maken als dom beschouwen! Jullie ook? Ik wil om te laten zien dat dit niet grappig is 50 stemmen inzamelen, om Tokyo Motel hun kont te schoppen! Steun je me? Zet een berichtje in deze topic.. Als je wilt zien hoe erg het zelf is kan je op youtube tokyo motel 1.. Waarin Bil probeert te rocken en hij probeert de tv en een boek kapot te slaan/gooien: De tv krijgt hij niet omhoog en het boek breekt in 2 waarvan hij zit te huilen. Dan zit hij te spelen met tampasta en dan gaat de telefoon:
    mama: Bill vergeet niet om 22:00 naar bed te gaan
    Bil: Nee mama
    ( klok: 22:00 )
    Bil: Ik ben nog niet in bed! Bitch.. hahahaha! Tijd for rock
    ( klok 22:02 , Bil slaapt met zijn duim in de mond en zijn knuffel)
    Hoe kinderachtig dat die makers zijn get a life en please stuur een reactie om Tokyo Motels kont te schoppen


    i hate everyone

    moet je het topic wel niet sluiten :P
    ja ik ken bijna elke aflevering van Tokyo Motel xD dat is kei vet!! :D:D:D
    je moet het niet zo serieus nemen, en er zit een waarheidsbasis in xD
    ik vind die van dat ie naar die club gaat en stoer gaat doen het leukst :D xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    moet je het topic wel niet sluiten :P
    ja ik ken bijna elke aflevering van Tokyo Motel xD dat is kei vet!! :D:D:D
    je moet het niet zo serieus nemen, en er zit een waarheidsbasis in xD
    ik vind die van dat ie naar die club gaat en stoer gaat doen het leukst :D xD



    waaw kom nie mer bij vant lagge *sarcastisch*

    en da noemt zich en th-fan...

    (srry mijn mening )

    :8 dus jij vind mij geen th fan? ZEKER weten dat ik dat wel ben, ik ben alleen niet zo paranoia freak als de meeste fans... echt, de fans die ik ken zijn ECHTE fans en die zijn het PRECIES met mij eens over dat soort dingen! als je een echte fan bent geef je niet zoveel om dat soort dingen, dat zegt de band zelf ook. bovendien, het is verdomme OFFICIEEL van een Duitse zender, met toestemming van de band! denk je nou echt dat die ook zo zullen flippen, omdat toevallig Bill door een meisje gespeeld wordt? damn, mensen SNAP DE HUMOR!!!

    (naja dat was mijn mening(A))



    (bericht aangepast door een moderator)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    :8 dus jij vind mij geen th fan? ZEKER weten dat ik dat wel ben, ik ben alleen niet zo paranoia freak als de meeste fans... echt, de fans die ik ken zijn ECHTE fans en die zijn het PRECIES met mij eens over dat soort dingen! als je een echte fan bent geef je niet zoveel om dat soort dingen, dat zegt de band zelf ook. bovendien, het is verdomme OFFICIEEL van een Duitse zender, met toestemming van de band! denk je nou echt dat die ook zo zullen flippen, omdat toevallig Bill door een meisje gespeeld wordt? damn, mensen SNAP DE HUMOR!!!

    (naja dat was mijn mening(A))



    (bericht aangepast door een moderator)


    ik ben het op zich wel met je eens hoor, zo lang bill er maar niet over in zit dat mensen dat soort dingen doen. Het enige is wel dat Bill steeds voor meisje word uitgemaakt, en dat er dan ook nog eens een duitse zender eraan mee werkt om hem nog ff een keertje landelijk belachelijk te maken. Ik vind het ziek, maar ja zoals ik als zei, zo lang Bill het zelf niet erg zegt te vinden, mogen die programmamakers het van mij zelf weten. Het enige waar ik bang voor ben is dat hij het zelf wel erg vind, maar het gewoon niet zegt.

    xxAmanda

    nee kijk, je begrijpt me en het programma verkeerd. ik zei eerder dat het op waarheid gebaseerd was, omdat er soms dingen in voorkomen als zijn naam en zijn haar. de rest, dat is zooo verzonnen! daardoor kun je niet eens denken dat hij belachelijk wordt gemaakt, want het is zo anders dan hij is. (denk ik xD)als je dan bijvoorbeeld ook kijkt naar die aflevering in de club. hoe vaak komt hij daar? en dan dat bedplassen op het einde... dt kun je toch neit serieus nemen? xD je moet het allemaal een beetje luchtig bekijken, ik bedoel, het is leuk, maar het is maar en grapje. het is niet zo dat ze echte eigenschappen van Bill gebruiken. en de andere jongens komen er volgens mij ook niet in voor. en die keer dat ze die fanbrieven voorleest... dat is gewoon stand up comedy xD dat is het enige wat ik hierover nog wil zeggen (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Weet je wat pas leuk is (en nee, ik haat TH niet)

    op youtube

    TvTotal Tokio Hotel

    Speelt Stefan Raab in xD

    je meot het zo zien,
    aangezien Bill belachelijk word gemaakt betekent dat hij binnen is :P
    ik hen het zelf ook gezien, half dan nog... ik zette het af omdat ik het teee vervelend vodn -_-


    death to the one at the end of the serenade.

    STOP
    Dit is een topic om TEGEN de haters te gaan. Niet om andere haters te maken. Heb ik gelijk? Dus ik stel voor dat we allemaal in stemmen TEGEN Tokyo Motel. Als je Tokyo Motel ook goed vind... ga je gang. Noem jezelf dan gewoon niet een fan. Want denk je dat Bill dit zou willen?

    STOP
    Dit is een topic om TEGEN de haters te gaan. Niet om andere haters te maken. Heb ik gelijk? Dus ik stel voor dat we allemaal in stemmen TEGEN Tokyo Motel. Als je Tokyo Motel ook goed vind... ga je gang. Noem jezelf dan gewoon niet een fan. Want denk je dat Bill dit zou willen?

    Ja Bill zou dat echt niet toestaan


    i hate everyone

    STOP
    Dit is een topic om TEGEN de haters te gaan. Niet om andere haters te maken. Heb ik gelijk? Dus ik stel voor dat we allemaal in stemmen TEGEN Tokyo Motel. Als je Tokyo Motel ook goed vind... ga je gang. Noem jezelf dan gewoon niet een fan. Want denk je dat Bill dit zou willen?


    :8
    oke, wat jullie willen. maar ik heb het er met andere fans over gehad en die waren het met mij eens. en bovendien, ooit op het officiele forum gekeken? daar zitten de echte fans vooral en die hebben een boel liedjes zo verdraaid dat Bill zegt dat ie Schwul is. maar dat betekent toch niet dat ze het menen? dat ik vind dat Tokyo Motel wel humor heeft, betekent toch niet dat ik geen fan ben????? wat een overdrijving zeg! sorry hoor, ik wil geen ruzie of zo, maar als jullie mij daarvan beschuldigen hebben jullie dus (zoals jullie dat altijd zeggen) geen 'respect voor de mening van andere mensen'. nog iets: doe niet zo stijf! maar goed, wil nog iemand mij beschuldigen van niet-fan zijn? want denk maar niet dat ik me nu ineens geen fan meer noem.
    naja, ik hou er nu over op, ik wil niet overkomen als een stijve trien, want mensen die me kennen weten dat ik dat niet ben.

    het laatste wat ik wil zeggen (quote van pap xD): een echte fan kan ook humor waarderen.

    ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Okeeee?
    mensen moeten gewoon dingen niet zo serieus nemen.

    Xeeef

    Pfwa, ik vindt eht wel lachen (ben fan), want ik kweet dat Bill zo niet is!XD Dat weten jullie toch ook wel? Het slaat nergens op. Diegene zet zichzelf voorschut heel Duitsalnd heeft zijn/haar kont kennen zien! (Aan het begin, dat ie z'n school binnen rend!)

    ja precies! dat probeerde ik dus ook te zeggen, maar dan wordt ik meteen uitgemaakt voor nep-fan '-_- na goed, ik weet zelf wel beter ^^

    @YouLetMeRock: helemaal met je eens! ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik heb JOU niet een "nep-fan" genoemt... ik noem jou hypocriet.

    "Ik ben Tokio Hotel fan maar ik ben ook AntiTokioHotel fan..."

    vind je zelf niet...

    ik heb JOU niet een "nep-fan" genoemt... ik noem jou hypocriet.

    "Ik ben Tokio Hotel fan maar ik ben ook AntiTokioHotel fan..."

    vind je zelf niet...

    "Ik ben Tokio Hotel fa, maar ik ben ook
    AntiTokioHotel fan..." Idd! Dat klinkt stom.. kies een kant gwn als je natuurlijk van die anti TH dingen houd ben je er zelf ook één, toch


    i hate everyone