• Toen ik gisteren op youtube zat zag ik: TOKYO MOTEL!
    Het verschrikkelijke domme programma over Bil Kat-Liz die allemaal domme dingen doet en zogezegd valszingd en ik wil die mensen die die afleveringen maken als dom beschouwen! Jullie ook? Ik wil om te laten zien dat dit niet grappig is 50 stemmen inzamelen, om Tokyo Motel hun kont te schoppen! Steun je me? Zet een berichtje in deze topic.. Als je wilt zien hoe erg het zelf is kan je op youtube tokyo motel 1.. Waarin Bil probeert te rocken en hij probeert de tv en een boek kapot te slaan/gooien: De tv krijgt hij niet omhoog en het boek breekt in 2 waarvan hij zit te huilen. Dan zit hij te spelen met tampasta en dan gaat de telefoon:
    mama: Bill vergeet niet om 22:00 naar bed te gaan
    Bil: Nee mama
    ( klok: 22:00 )
    Bil: Ik ben nog niet in bed! Bitch.. hahahaha! Tijd for rock
    ( klok 22:02 , Bil slaapt met zijn duim in de mond en zijn knuffel)
    Hoe kinderachtig dat die makers zijn get a life en please stuur een reactie om Tokyo Motels kont te schoppen


    i hate everyone

    wtf wie zijn die mensen???
    ze zijn gestoord!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    laten we de vrede gwoon bewaren (A)

    het laatste wat ik wil zeggen (quote van pap xD): een echte fan kan ook humor waarderen.


    ik ben het met je eens!!
    ik heb er ook 1 gezien en ik vind het lol.
    en ja, ik ben een th-fan.
    en zoals iemand anders al zei:
    als ze belachelijk worden gemaakt zijn ze binnen.

    daar ben ik het mee eens!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    My gowd
    Hoe kinderachtig is dat echt waar.

    Ik kan daar echt niet om lachen.

    Wtf stel jullie niet aan wat dnekne jullie dat Bill erom zit te janken dat iemand hem op die manier voor gek zet..? Het is gewoon grappig ik heb hier plat gelegen om die afleveringen. Dat is als een grapje bedoeld en niets niet met haters te maken! Hallo ze zouden echt nog wel vakaer nagedaan worden hoor!! Boeiend als je daar mee gaat zitten..! Dan heb je toch ook geen leven meer..!
    Maar oke dit is mijn mening.
    En ga nou niet zielig doen over dat ik dan geen fan ben. Ik ben wel Fan Alleen ik kan tenminste lachen om dat soort dingen en voel me niet aangevallen!!!
    Xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    doen ze dit niet bij bijna elke beroemdheid? Ik bedoel er is toch ook zo'n programma in NL waar bv. Maxima (enige die ik gezien heb) voor schut werd gezet? Achja, ik vind het wel humor. Ik ben fan maar ik kan ook wel tegen een grapje.


    Why don't you break my heart

    STOP
    Dit is een topic om TEGEN de haters te gaan. Niet om andere haters te maken. Heb ik gelijk? Dus ik stel voor dat we allemaal in stemmen TEGEN Tokyo Motel. Als je Tokyo Motel ook goed vind... ga je gang. Noem jezelf dan gewoon niet een fan. Want denk je dat Bill dit zou willen?


    :8
    oke, wat jullie willen. maar ik heb het er met andere fans over gehad en die waren het met mij eens. en bovendien, ooit op het officiele forum gekeken? daar zitten de echte fans vooral en die hebben een boel liedjes zo verdraaid dat Bill zegt dat ie Schwul is. maar dat betekent toch niet dat ze het menen? dat ik vind dat Tokyo Motel wel humor heeft, betekent toch niet dat ik geen fan ben????? wat een overdrijving zeg! sorry hoor, ik wil geen ruzie of zo, maar als jullie mij daarvan beschuldigen hebben jullie dus (zoals jullie dat altijd zeggen) geen 'respect voor de mening van andere mensen'. nog iets: doe niet zo stijf! maar goed, wil nog iemand mij beschuldigen van niet-fan zijn? want denk maar niet dat ik me nu ineens geen fan meer noem.
    naja, ik hou er nu over op, ik wil niet overkomen als een stijve trien, want mensen die me kennen weten dat ik dat niet ben.

    het laatste wat ik wil zeggen (quote van pap xD): een echte fan kan ook humor waarderen.

    ^^


    Groot gelijk!
    Ik ben het met je eens.
    Ik hou van tokio hotel ben er helemaal verslaafd aan maar zoals die Tokio Motel ik vind het best grappig eigenlijk:D
    Ik zie er de humor wel van in! En zoals jij zegt een echte fan kan ook humor waarderen. Ik ben het volkomen met je eens;)
    XX

    laat die mensjes toch lkkr, als zij geen leven willen hebben moeten ze het toch zelf weten:P en bovendien willen ze alleen maar aandacht trekken... als je zo reageert geef je ze alleen mara hun zin:P


    I am an idiot, I move.

    eigenlijk is het super grappig:D


    I am an idiot, I move.

    oke ik em da ook al gezien
    en ik wor daar dus egt iedere keer razend van
    aah da mense da grappig vinne en zich dan nog fan durve noeme die moete bij mij ni afkome ze
    da ze derin stikke
    en wrm bestede die daar nu zo veel aandacht aan die van Tokyo Motel ik bedoel als ge Bill haat ja let it be mer jaag de fans dan ni zo op en maak ze ni kwaad :@
    aah da ze der mer mee stoppe wa is der nu zo leuk aan
    xxxx.
    Ruby


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Hallo achterlijke wannb fans ofzo? Serieus.
    Jezus Bill vind het zelf ook grappig, en hij kent haar persoonlijk

    Wie zijn jullie dan er boos om te worden?

    Go Bomm, Go Bomm!! :cheer:

    En ik ben blij dat er hier nog fans zijn met humor :D:D
    Van Bomm wist ik het al, maar toch xD Lief dat anderen mij ook steunen (K)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Sommige stukken snap ik echt niet :$
    t gaat af en toe iets te snel

    omg, die 'beim frisor' :')

    ik vind die filmpjes van "Bill schwul?" veel zieliger. Zoizo. WHATEVER of die jongen homo is?