• Toen ik gisteren op youtube zat zag ik: TOKYO MOTEL!
    Het verschrikkelijke domme programma over Bil Kat-Liz die allemaal domme dingen doet en zogezegd valszingd en ik wil die mensen die die afleveringen maken als dom beschouwen! Jullie ook? Ik wil om te laten zien dat dit niet grappig is 50 stemmen inzamelen, om Tokyo Motel hun kont te schoppen! Steun je me? Zet een berichtje in deze topic.. Als je wilt zien hoe erg het zelf is kan je op youtube tokyo motel 1.. Waarin Bil probeert te rocken en hij probeert de tv en een boek kapot te slaan/gooien: De tv krijgt hij niet omhoog en het boek breekt in 2 waarvan hij zit te huilen. Dan zit hij te spelen met tampasta en dan gaat de telefoon:
    mama: Bill vergeet niet om 22:00 naar bed te gaan
    Bil: Nee mama
    ( klok: 22:00 )
    Bil: Ik ben nog niet in bed! Bitch.. hahahaha! Tijd for rock
    ( klok 22:02 , Bil slaapt met zijn duim in de mond en zijn knuffel)
    Hoe kinderachtig dat die makers zijn get a life en please stuur een reactie om Tokyo Motels kont te schoppen


    i hate everyone

    ik heb JOU niet een "nep-fan" genoemt... ik noem jou hypocriet.

    "Ik ben Tokio Hotel fan maar ik ben ook AntiTokioHotel fan..."

    vind je zelf niet...

    "Ik ben Tokio Hotel fa, maar ik ben ook
    AntiTokioHotel fan..." Idd! Dat klinkt stom.. kies een kant gwn als je natuurlijk van die anti TH dingen houd ben je er zelf ook één, toch


    wie zei dat?
    kiss

    ik heb JOU niet een "nep-fan" genoemt... ik noem jou hypocriet.

    "Ik ben Tokio Hotel fan maar ik ben ook AntiTokioHotel fan..."

    vind je zelf niet...

    "Ik ben Tokio Hotel fa, maar ik ben ook
    AntiTokioHotel fan..." Idd! Dat klinkt stom.. kies een kant gwn als je natuurlijk van die anti TH dingen houd ben je er zelf ook één, toch


    wie zei dat?
    kiss

    Waldo ofzoiet

    en Bomba

    Bomba juist niet schat ;) Die stond aan mijn kant, die berichtjes die je gequote hebt waren tegen mij gericht ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb nix tegen grapjes rond tokio hotel, ik bedoel, soms doe ik ook wel eens Bill na fzo, maar dan grappig bedoelt ^^ (zn beroemde podiumfansje bv. xD sexy sexy!)

    maar tokyo motel is niet eens grappig -.-
    ik kan snel met dinge lache, maar TM is egt dwaas..

    Dit is net zoiets als die oncyclopedie. Daar moet je om kunnen lachen.. Als het je zo irriteert moet je er vooral geen aandacht aan besteden xD

    Idd, en zeker neit het proberen de boycotten xD

    Dat heeft namelijk toch geen nut xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bovendien zou ik me meer doodschamen als die Bil dan me irriteren als een fan xD

    En daarnaast lijkt het overal op behalve op Bill xD Dus waar stoor je je aan?

    _O_

    Danke!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    die had ik gezien!! 1 jaat geleden ofzoow,, maar ik kan het me wel nog herrineren x]
    jaah mee eens ;]

    Met wie? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb een stukje van TM gezien en ik lag helemaal dubbel xD Het is gewoon te dom voor woorden. Maar daardoor is het nog wel leuk. Ik vind ook dat mensen niet zo stijf en lichtgeraakt moeten zijn op dit gebied. Tokio Hotel wordt al jaren belachelijk gemaakt. Nou en? Een beetje zelfspot moet toch kunnen? Over iedereen worden weleens grapjes gemaakt. Als de meerderheid van NL het niet erg vindt dat er grappen over bijv. het Koningshuis worden gemaakt, waarom is dit dan wel erg? TH is wel wat gewend, hoor. Het is echt niet zo dat Bill vanwege dit filmpje de straat niet meer opdurft en zich depressief opsluit in zijn kamer. Hij is slim genoeg om dit niet te serieus te nemen en ik vind dus dat de fans dat ook niet hoeven te doen. Echte fans kunnen wel tegen een stootje ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Dus... (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ben ik toTAAAL mee eens!!!!

    (dat gebeurt btw wel vaak, dat ik het met jou eens ben xD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!