• Toen ik gisteren op youtube zat zag ik: TOKYO MOTEL!
    Het verschrikkelijke domme programma over Bil Kat-Liz die allemaal domme dingen doet en zogezegd valszingd en ik wil die mensen die die afleveringen maken als dom beschouwen! Jullie ook? Ik wil om te laten zien dat dit niet grappig is 50 stemmen inzamelen, om Tokyo Motel hun kont te schoppen! Steun je me? Zet een berichtje in deze topic.. Als je wilt zien hoe erg het zelf is kan je op youtube tokyo motel 1.. Waarin Bil probeert te rocken en hij probeert de tv en een boek kapot te slaan/gooien: De tv krijgt hij niet omhoog en het boek breekt in 2 waarvan hij zit te huilen. Dan zit hij te spelen met tampasta en dan gaat de telefoon:
    mama: Bill vergeet niet om 22:00 naar bed te gaan
    Bil: Nee mama
    ( klok: 22:00 )
    Bil: Ik ben nog niet in bed! Bitch.. hahahaha! Tijd for rock
    ( klok 22:02 , Bil slaapt met zijn duim in de mond en zijn knuffel)
    Hoe kinderachtig dat die makers zijn get a life en please stuur een reactie om Tokyo Motels kont te schoppen


    i hate everyone

    kvind het NI ECHT ZOO ERG
    en BTW toen ik nog geen fan was van TH d8 ik da ta de echt Bill was *Jaa daz echt waar*, en heb ik my kapot gelache met filmke...
    ik bedoel, het is da meisje da zichzelf belachlijk maakt, en NI bill eh...
    en er Bestaan zoveel anti-dinges, en dit is MAAR een filmke, dr bestaan mense die hele haatsites en haatliedjes make, da vind ik VEELE erger...
    Xxx


    everybody needs a song.

    tokio hotel is super slecht lordi rult! tokio hotel lult

    zal is zien


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wat een gedoe.
    Sommige vinden TM grappig.
    Waaronder ik (A)
    Leuk toch voor ons?
    Daarom hoef je ons toch niet meteen uit te maken voor haters/nep-fans etc?
    De meeste fans vinden het juist grappig, we weten toch heus wel dat Bill zo écht niet is?
    Kom op.. Als TH er geen problemen mee heeft, waarom wij dan wel? :S

    Nouja dit was mijn mening.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat een gedoe.
    Sommige vinden TM grappig.
    Waaronder ik (A)
    Leuk toch voor ons?
    Daarom hoef je ons toch niet meteen uit te maken voor haters/nep-fans etc?
    De meeste fans vinden het juist grappig, we weten toch heus wel dat Bill zo écht niet is?
    Kom op.. Als TH er geen problemen mee heeft, waarom wij dan wel? :S

    Nouja dit was mijn mening.

    Misschien heb je gelijk maar Bill geeft hier heus niet de toestemming voor en echte fans zouden hem daarbij helpen


    i hate everyone

    Hoihoi.. waar maakt iedereen zich druk om.. ik vind het super humor xD:p.. en de afleveringen staan er al bijna meer als ene jaar op.. dus weet niet waar jij ineens vandaan komt.. maar dat is dus al oud nieuws xD:P.. en er worden *schade* allang geen nieuwe meer gemaakt..

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat een gedoe.
    Sommige vinden TM grappig.
    Waaronder ik (A)
    Leuk toch voor ons?
    Daarom hoef je ons toch niet meteen uit te maken voor haters/nep-fans etc?
    De meeste fans vinden het juist grappig, we weten toch heus wel dat Bill zo écht niet is?
    Kom op.. Als TH er geen problemen mee heeft, waarom wij dan wel? :S

    Nouja dit was mijn mening.

    Misschien heb je gelijk maar Bill geeft hier heus niet de toestemming voor en echte fans zouden hem daarbij helpen


    denk je nou echt dat ze dat op duitse tv hebben kunnen uitzenden zonder toestemming? zeker niet! daar staan gigantische boetes op hoor! dus, beetje overduidelijk dat ze de toestemming wel hadden...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wat een gedoe.
    Sommige vinden TM grappig.
    Waaronder ik (A)
    Leuk toch voor ons?
    Daarom hoef je ons toch niet meteen uit te maken voor haters/nep-fans etc?
    De meeste fans vinden het juist grappig, we weten toch heus wel dat Bill zo écht niet is?
    Kom op.. Als TH er geen problemen mee heeft, waarom wij dan wel? :S

    Nouja dit was mijn mening.



    preCIES wat ik probeerde duidelijk te maken, maar het lukte me niet xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Hoihoi.. waar maakt iedereen zich druk om.. ik vind het super humor xD:p.. en de afleveringen staan er al bijna meer als ene jaar op.. dus weet niet waar jij ineens vandaan komt.. maar dat is dus al oud nieuws xD:P.. en er worden *schade* allang geen nieuwe meer gemaakt..

    x. kirsten


    ja dat dacht ik ook toen ik dit las xD en idd jammer, maar ja, herhalingen zijn ook leuk :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wat een gedoe.
    Sommige vinden TM grappig.
    Waaronder ik (A)
    Leuk toch voor ons?
    Daarom hoef je ons toch niet meteen uit te maken voor haters/nep-fans etc?
    De meeste fans vinden het juist grappig, we weten toch heus wel dat Bill zo écht niet is?
    Kom op.. Als TH er geen problemen mee heeft, waarom wij dan wel? :S

    Nouja dit was mijn mening.

    Misschien heb je gelijk maar Bill geeft hier heus niet de toestemming voor en echte fans zouden hem daarbij helpen


    Wie geeft er dan toestemmig voor?
    De haters ofzo?

    Naja :p

    De jongens leven nog dus heel erg zullen ze het ook wel niet hebben gevonden denk ik :o (als dit hartenloosklinkt sorry (A))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ehm hallo? Mensen doe een rustig, Bill heeft zich krom gelachen erom. Zoiets kan alleen gemaakt worden waneeer de artiest zelf teostemming geeft. Please, ga niet lopen spacen om alles wat ze lachwekkend maakt.
    Je bent helemaal geen hater als je dat leuk vind. Dat meisje die het speelt kent Bill persoonlijk, en ze haat hem zeker niet.
    Sorry hoor maar waar slaat het op dat fans hier elkaar gaan lopen uitmaken voor nepfans? De meeste nuchtere fans vinden het lachen wanneer er zoiets wordt uitgezonden omdat ze het niet serieus nemen.
    Wanneer Bill zich gekwetst voelt, mogen de fans er inderdaad op in gaan, maar dat is niet het geval, dus hou alsjeblieft op met dit gezemel. Tom heeft ooit gezegt dat ze elke aflevering op dvd hebben staan omdat hij het zo grappig vind, damn. Dan is hij zeker ook een zichzelf hater of wat?
    Space hem niet zo om elk klein grapje, damn.
    Stelletje kleuters zijn jullie af en toe, en dat is wél een lullige opmerking, maar jullie hebben zelf niet door hoe dóm dit overkomt.
    Amen _O-

    Hier:
    http://www.youtube.com/watch?v=yyNVR-fLATc&eurl=http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/
    Dit is dan zeker ook een hater? :'D Laat me niet lachen joh. Ik lach Bill zovaak uit als hij iets doms doet, hij is niet heilig ofzo, maar juist heel amusant en lachwekkend op z'n tijd. Als hij weer eens zo'n raar huppeltje maakt lig ik slap van het lachen over mijn bank gedrapeerd hoor. Tuurlijk respecteer ik hem wel, maar kom op, je moet toch lol kunnen hebben om de domme acties van mensen? Ik zou iedere andere jongen die zulke acties maakte op het podium net zo uitlachen ( of nu uitlachen, meer toelachen want ik wil hem niet pesten, het is gewoon komisch :'DDDD)

    Hier:
    http://www.youtube.com/watch?v=yyNVR-fLATc&eurl=http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/
    Dit is dan zeker ook een hater? :'D Laat me niet lachen joh. Ik lach Bill zovaak uit als hij iets doms doet, hij is niet heilig ofzo, maar juist heel amusant en lachwekkend op z'n tijd. Als hij weer eens zo'n raar huppeltje maakt lig ik slap van het lachen over mijn bank gedrapeerd hoor. Tuurlijk respecteer ik hem wel, maar kom op, je moet toch lol kunnen hebben om de domme acties van mensen? Ik zou iedere andere jongen die zulke acties maakte op het podium net zo uitlachen ( of nu uitlachen, meer toelachen want ik wil hem niet pesten, het is gewoon komisch :'DDDD)


    _O_

    ik mag jou! eindelijk nog een nuchtere fan hierzo... al wist ik dat over die dvd nog niet xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Juist ja.. leuk om t4e zien dat je reacties worden verwijderd als ze de maker niet aanstaan.. echt te zielig vind ik dat hoor.. maarja


    Wie du mir, so ich dir.