• (Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis 'weer tot leven gekomen'. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.

    De 'wederopstanding' vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.


    Bron; Msn nieuws.

    Like omg. Dat is toch niet normaal? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    rofl, trauma for life.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nirvana schreef:
    Dat artsen zo'n fout kunnen begaan. :/


    Never run out of reasons to smile...

    Als ik bij die begravenis was zou ik me de dood in schrikken als ineens dat kind gaat huilen, dan kunnen ze voor mij die begrafenis gaan make :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    :|

    Dat is even schrikken.
    Maar van 'schijndood', heb ik nog meer gehoord. Alle vitale functies functioneren minimaal en lichaam krijg onderkoeling. Alsof het lijkt dat de persoon dood is.
    Maar als het een fout is van de dokters, is dit een hele grove.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg, dat moet raar zijn..


    I wanna be the reason of your smile.

    Dat is vreemd en eng! 0o

    Jemig, je zou maar zo'n soortgelijke docter krijgen wanneer je zelf 'schijndood' bent.


    it's so empty living behind these castle walls

    Reassurance schreef:
    Stiekem moest ik er om lachen, maar eigenlijk is het vet zielig, haha :') Lekkere artsen weer.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg
    kan ff niks anders zeggen

    Overrated schreef:
    Als ik bij die begravenis was zou ik me de dood in schrikken als ineens dat kind gaat huilen, dan kunnen ze voor mij die begrafenis gaan make :'D


    dream, dare, fly!

    Wow.. Dit is pretty heftig men o.o


    you're my favourite part of the day ~

    Ook lullig als je kind schijndood geboren wordt.
    Mocht het mijn kind zijn dan waren die artsen nog lang niet jarig geweest + ik zou helemaal door het lint gaan als ik mijn kind opeens weer levend in mijn armen heb. 't Moet waarschijnlijk heel moeilijk zijn voor die ouders om te verwerken dat hun dode baby nog leeft, ik zou het in eerste instantie ook niet geloven ook al zie ik het met mijn eigen ogen.


    Scream for mercy!

    Ik ben allang blij dat ze er nu zijn achtergekomen! Stel je voor dat hij was gaan huilen en al was begraven en niemand hem kon horen! Ik wil er niet eens aan denken


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BIackParade schreef:
    Ik ben allang blij dat ze er nu zijn achtergekomen! Stel je voor dat hij was gaan huilen en al was begraven en niemand hem kon horen! Ik wil er niet eens aan denken


    Dan ben je toch vaak al gestikt omdat er geen zuurstof in een dichte kist onder de grond zit?


    Scream for mercy!