• Ojee. Bab.. Jaja. Voor de mensen van België Die kennen Bab Vast en zeker wel. ^^ Weet je wat ze nu zegt dat ze zich schaamt voor haar tokio hotel-periode. Zich schamen .? O_o Kutkind.


    It even took me by surprise

    Ik begrijp haar wel hoor xD
    Sorry ^^
    Ik ook, tokio hotel word nou eenmaal, eh, kinderachtig? De vroegere nummers vond ik persoonlijk veeeeel beter..

    (...)Ik ook, tokio hotel word nou eenmaal, eh, kinderachtig? De vroegere nummers vond ik persoonlijk veeeeel beter..

    Vuile..!! Gheghe, maar je ehbt gelijk die gasten moeten eens met een nieuw liedje komen ofzeu.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dit zit bij mij op school

    zit ze bij jouw op school???:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    Vuile..!! Gheghe, maar je ehbt gelijk die gasten moeten eens met een nieuw liedje komen ofzeu.
    ze zijn met een nieuw liedje bezig. Vraag me af hoe het gaat noemen . ^^


    It even took me by surprise

    (...) ze zijn met een nieuw liedje bezig. Vraag me af hoe het gaat noemen . ^^

    een vriendin van een vriendin mocht in hun clip spele en ze moesten daar een week gelede voor heen duss... miss binnekort nieuwe clip met nieuw liedje_O_


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...) ze zijn met een nieuw liedje bezig. Vraag me af hoe het gaat noemen . ^^

    Finnaly, ; Dat is volgens mij verkeerd geschreven,[Valt dit onder spammen?!]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    zit ze bij jouw op school???:|


    Jah, dat zeg ik toch.


    Live life limitless.

    (...)
    Finnaly, ; Dat is volgens mij verkeerd geschreven,[Valt dit onder spammen?!]
    Spammen.? Dit.? Hmm. ik denk het niet. En als dat zo is dan ja. dan hebben we pech. X)


    It even took me by surprise

    (...) Spammen.? Dit.? Hmm. ik denk het niet. En als dat zo is dan ja. dan hebben we pech. X)

    Yes, dan krijg ik nog een waarschuwing!(hoera)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Yes, dan krijg ik nog een waarschuwing!(hoera)
    Wil je een waarschuwing van mij over kopen? Als dat kan. :'D

    muwhahaha xD ik heb ff gehoord hoe zij klinkt, sorry hoor, maar ik vind haar echt slecht-_-"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)Wil je een waarschuwing van mij over kopen? Als dat kan. :'D

    Ja doen we want dan staan we Quite, hebben we er allebei 2!!!!!!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja doen we want dan staan we Quite, hebben we er allebei 2!!!!!!!!
    JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (...)JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zal ik het voorstellen aan Bomm?>!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    muwhahaha xD ik heb ff gehoord hoe zij klinkt, sorry hoor, maar ik vind haar echt slecht-_-"
    Uhu. Bab is Slecht . ^^ Gaan we een haatbrief schrijven .X)


    It even took me by surprise