• Ojee. Bab.. Jaja. Voor de mensen van België Die kennen Bab Vast en zeker wel. ^^ Weet je wat ze nu zegt dat ze zich schaamt voor haar tokio hotel-periode. Zich schamen .? O_o Kutkind.


    It even took me by surprise

    Ik schaam me niet voor TH ofs, en ik durf wel zeggen dat ik fan ben, maar ik kan er niet tegen dat sommige mensen je dan zo scheef gaan aankijken, dus ik ontwijk zulke dingen, en ben dus een stille fan ^^

    Ik schaam me niet voor TH ofs, en ik durf wel zeggen dat ik fan ben, maar ik kan er niet tegen dat sommige mensen je dan zo scheef gaan aankijken, dus ik ontwijk zulke dingen, en ben dus een stille fan ^^
    Hmm. een stille fan kan je mij niet noemen . ^^ Ik loop door mijn dorp met mijn T-shirt van TH. Kan mij het schelen dat ze mij aangapen. Ik ben Jolien. En Jolien Houdt van Tokio Hotel. ^^


    It even took me by surprise

    (...) Hmm. een stille fan kan je mij niet noemen . ^^ Ik loop door mijn dorp met mijn T-shirt van TH. Kan mij het schelen dat ze mij aangapen. Ik ben Jolien. En Jolien Houdt van Tokio Hotel. ^^

    Ik heb totaal geen Th kleren xD wou het ooit eens kopen, maar ik vind ze niet echt mooi, er zit weinig model in ^^ maar als het echt een mooi shirt zou zijn, zou ik het wel dragen hoor, Maar ik ga niet tegen iedereen zitten zeggen, Jah hallo ik ben Lisa, en ben fan van Th xD

    bab zit bij mij op school!


    everything you imagined, and more...

    iedereen heeft wel ergens spijt van zelfs jullie togh? dus.. zij heeft er dus spijt van dat ze fan is geweest maar als ze haar posters aan mij geeft staan we kiet xx')

    indd, ja.
    kheb de joepie ook gelezen :')

    (...) Hmm. een stille fan kan je mij niet noemen . ^^ Ik loop door mijn dorp met mijn T-shirt van TH. Kan mij het schelen dat ze mij aangapen. Ik ben Jolien. En Jolien Houdt van Tokio Hotel. ^^
    bij mij juist hetzelfde :') behalve dat ik niet jolien ben :')

    (...)bij mij juist hetzelfde :') behalve dat ik niet jolien ben :')
    I Like you. Gaan we samen over straat lopen. en de Mensen laten gapen. !! X)


    It even took me by surprise

    bab zit bij mij op school!


    Heb ik ook al gezegd Liesjjee


    Live life limitless.

    ik vind die Bab zo'n wannabe ..
    sorry als er hier iemand fan is van dat kind , maar ik moet er echt niets van hebbe.


    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Bab is een k*tkind .. was ze altijd al, is ze nu nog, en zal ze altijd zijn! Een echte fan zou zich niet schamen!! ze mag het recht in me gezichtje komen uitleggen waarom ze zich nou schaamt!! (A)

    ik vind die Bab zo'n wannabe ..
    sorry als er hier iemand fan is van dat kind , maar ik moet er echt niets van hebbe.


    x


    Ik ook niet, en ze zit op school bij me (heb ik dat al gezegd xD) nee maar inderdaad dat is ze hoor vind ik he


    Live life limitless.

    (...)

    Heb ik ook al gezegd Liesjjee


    sorry laura; ahd hetnog niet gezien


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Ik ook niet, en ze zit op school bij me (heb ik dat al gezegd xD) nee maar inderdaad dat is ze hoor vind ik he
    Ojee. ik durfde eerst niet te reageren omdat je boos zou zijn . X)


    It even took me by surprise

    hmpff..


    Ik proefde meer dan eens verlangen