• Vorige was vol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    http://www.youtube.com/watch?v=_6euzeLoYvQ&feature=related


    Who’s afraid of the big, bad wolf?

    http://twitter.com/dudetteson


    I live for the applause, you will die for it.

    hm, niks.

    niets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Don't you think it's funny that there is a movie called Dirty Harry and the actor who plays Dirty Harry is Clint Eastwood and Gorillaz has two songs that's name's are Dirty Harry and Clint Eastwood?

    nou, dat dus. (':


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    you wanker.


    I live for the applause, you will die for it.

    I've never been perfect but neither have you.


    None but ourselves can free our minds.

    The Horrors Interview:
    Faris talks about festivals and small gigs, next album and Poland.

    Ivar de Graaf zal voor velen altijd de drummer zijn die Within Temptation verliet op het moment dat die band echt doorbrak bij het grote publiek. Je kunt hem dom noemen dat hij juist op dat moment de band verliet, maar de beste man verdient absoluut respect dat hij zijn muzikale in plaats van zijn financiële hart volgt.

    Want dat is wat hij is gaan doen, muziek maken die hij wil maken, en daar heeft hij alle tijd en rust voor genomen. Vrij kort na het opstappen is hij begonnen om samen met zangeres Judith te beginnen aan wat nu Kingfisher Sky is geworden. Het doel wat voor ogen lag was om muziek te maken die niet gebonden is aan stijl of genre. Nou zal er naar mijn mening altijd invloeden zijn van eerdere werken, maar ik moet zeggen dat de Within Temptation-invloeden amper te horen zijn. Er hangt wel een gothiczweempje over de muziek heen, maar er wordt in dien mate gevarieerd dat je dan misschien eerder kunt spreken over progressieve rock met gothic-invloeden. Die variatie is aan de ene kant het grote pluspunt aan dit album, maar aan de andere kant ook een minpunt, niet iedereen zal alle nummers kunnen waarderen. Een nummer als Balance of Power gaat enorm richting de progkant, Big Fish is een bijna pop aandoende rockballad en Through my Eyes gaat weer de gothicmetal kant op.



    Het wordt dus in ieder geval wel duidelijk dat er niet gemikt wordt op een bepaald publiek, maar dat er muziek gemaakt wordt waar de muzikanten plezier in hebben. Je hoort dat goed terug in de afwisseling en de zangpartijen, Judith Rijnveld heeft naast een klassiek geschoolde stem ook nog eens een goed talent voor het bedenken van zanglijnen.

    Dit plaatje zal absoluut aandacht trekken bij veel verschillende soorten van muziekliefhebbers, het is niet te slap om in de metalkringen genegeerd te worden, het is ook weer niet te hard om in de pop en rockscène een plaatsje te kunnen winnen. Een zelfde succes als Within Temptation zie ik niet gebeuren, daarvoor is deze muziek te volwassen en te gevarieerd, ik zie deze band meer succes boeken als festivalband, een ProgPower bijvoorbeeld zou een prachtplek zijn.

    __________

    WTF, waarom heb ik dat gekopieërd?! XD


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    http://www.youtube.com/watch?v=FKrFZyBqr-k


    I live for the applause, you will die for it.

    That's why on the back of a brown paper bag
    he tried another poem
    And he called it "Absolutely Nothing"
    Because that's what it was really all about
    And he gave himself an A
    and a slash on each damned wrist
    And he hung it on the bathroom door
    because this time he didn't think
    he could reach the kitchen.


    There are several things that I have been doing wrong.

    I’m having a party in my head over Matt’s tweets.

    01. Flo Rida (Feat David Guetta) – Clab Cant Handle Me
    02. Roscoe Dash (Feat. T-Pain, Fabo) – My Own Step (Theme From Step Up 3D)
    03. Sophia Fresh (Feat. T-Pain – This Instant
    04. Trey Songz – Already Taken
    05. Laza Morgan – This Girl
    06. Chromed – Fancy Footwork
    07. Madcon – Beggin
    08. Jesse McCartney – Up
    09. Jazmine Sullivan – Bust Your Windows
    10. Estelle (Feat. Kardinal Offishall) – Freak
    11. N.A.S.A (Feat. M.I.A., Spank Rock, Santigold, Zack Zinner) – Whachadoin
    12. Busta Rhymes – Tear Da Roof Off
    13. Mims – Move (If You Wanna)
    14. Get Cool – Shawty Got Moves
    15. Wisin Y Yandel – Irresistible


    Haha album op internet van step up3


    Keep on smiling

    http://i38.tinypic.com/4jnjig.jpg


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.