• Vorige was vol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "Het enige wat ik zal zeggen is dat er een reden is waarom de hele band met Lena samenwerkt en niet met Yulia"
    &
    "Wij wilden allemaal gaan schrijven, opnemen, spelen en touren. Maar er was 1 persoon in t.A.T.u. die dat niet wilde, raad eens wie"


    Hehe wilde ik naar een vriendin sturen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    There's something,
    Up there,
    It slipped out the cracks of my lips,
    There's something,
    Up there,
    It slipped through the cracks.

    I saw it,
    From the corner of my eye,
    There's something,
    Up there,
    It slipped through the cracks,
    I swear.

    No one believes me,
    I can't even trust me,
    The dark's deceiving,
    Blame it on the television.

    There's something,
    Up there,
    It slipped out the cracks of my lips,
    I saw it,
    From the corner of my eye,
    It's not just in my head.


    No one believes me,
    I can't even trust me,
    The dark's deceiving,
    Blame it on the television.

    No one believes me,
    I can't even trust me,
    The dark's deceiving,
    Blame it on the television.

    Medicated dreams,
    A feeling I call "lonely",
    Medicated dreams,
    A feeling I call "lonely".

    A noisy repeat,
    A twist in my sheets,
    It's chilling my room,
    I can't sleep,
    I only stare,
    Is it really there?

    I swear.

    No one believes me,
    I can't even trust me,
    The dark's deceiving,
    Blame it on the television.

    No one believes me,
    I can't even trust me,
    The dark's deceiving,
    Blame it on the television.

    Blame it on the television.

    -een msn ding-

    Joyce[pov]
    “Is dat niet Bueno?” Vraag ik verbaast aan Sarah. “Ja! Heeft hij nu ook een toverstaf vast?” “Oh nee, hij gaat ons nu vermoorden!” “Rennen!” Roept Sarah uit, en vlug rennen we er vandoor. Vlak naast mij voel ik een boom omkraken, en nog geen 2 seconden later vliegt er een rode straal langs mijn oor. “Seg, die ezel is vlug!” Klaag ik terwijl ik nog een tikkeltje vlugger ga lopen. “Ik voel die baby gewoon heen en weer klotsen!” Jammer ik tegen Sarah, die mij verbaast aankijkt en dan in lachen uitbarst. “En dan zegt ze dat ik niet normaal ben. Zij begint helemaal strijk te gaan terwijl er een tovenaar achter ons aan zit en dodelijk spreuken zit uit te spreken.” Tot mijn totale verbazing begint ze alleen nog maar meer te lachen en begint het zelfs hysterisch te klinken. “Misschien moeten we maar gewoon ergens naar links gaan?” Stel ik aarzelend voor, bang dat Sarah nog hysterischer gaat worden. Ze reageert niet, en ik besluit het er maar op te wagen. “Nu!” Sis ik zo stil mogelijk en draai in een seconde om naar links en ren een dichter bebost gebied in. Tot mijn opluchting volgde Sarah gelukkig wel. En tot mijn nog grotere opluchting rent de weerezel gewoon door. “Zo, daar zijn we al vanaf. Nu ga jij naar huis, en ga ik Tom opzoeken!” Beveel ik Sarah, en duw haar richting haar huis. Ze kijkt me even twijfelend aan, maar vertrekt dan toch. Ik zucht even diep, en vertrek dan maar op zoek naar Tom die zeker weten niet gewoon thuis zit. Plots blijf ik staan als ik geluiden hoor die niet van gewone diertjes komen. Mijn gehoor volgend ren ik op het af. Stokstijf blijf ik staan als ik Dorien –die trouwens volhing met bloed- recht tegenover Magda als wolf zie staan. Feestje seg, 2 nieuwelingen bijeen. Net wanneer ik wil ingrijpen komt Boefke er aan gerend, net zoals Edward. Ze gingen elk naast hun nieuweling gaan staan. “Dit land is van ons allebei, we hebben geen regels overtreden.” Sist Edward tegen Boefke. “Ik denk persoonlijk dat die hónd van jouw veel gevaarlijker is als Dorien.” Antwoord Edward op iets in Boefke zijn gedachten. “Als jij nou eens uit de buurt blijft van álle vampiers? En dan bedoel ik echt allemaal!” Plots begint Edward te grommen. “Als leerkracht moet je nog steeds niemand aanraken! Je blijft met je stinkende poten van haar af!” Roept Edward woest uit. Door een gedachte van Boefke schiet Edward naar voor en stort zich op Boefke. Versteend blijf ik kijken hoe de strijd eindeloos lijkt. Ze zijn beiden even sterk en slim. Dorien en Magda staarden vies naar elkaar maar deden gelukkig niets. Tot mijn afschuw hoor ik een hele bende wolven aankomen en verschijnend er een beetje later 3 wolven, Zwaard, Fossie en Foetsie. Edward laat Boefke meteen los en kijkt afkeurend naar de roedel. “Smerige wezens.” Sist Edward, en neemt Dorien bij de hand. Voorzichtig stappen ze achteruit en draaien zich dan om en rennen vlug weg. Ik blijf nog even kijken naar de wolven die een innerlijk gesprek leken te hebben, maar ren dan zelf ook weg. Ik moest Tom nog vinden! Nu je het zegt, een gsm is wel handig. Vlug bel ik Tom op die toch opneemt. “Wat?!” Snauwt hij door de telefoon. “Tom? Wees nou alsjeblieft niet zo kwaad. Ik had het je moeten vertellen, het spijt me daarvoor. Maar als ik het zelf een beetje begreep ging jij zeker de eerste zijn die het te weten kwam!” “Ach mens! Zwijg toch!” Tot mijn eigen verbazing komt er een diepe grom uit mijn borstkas. “Nou, goed dan! Ik red mezelf ook wel zonder jouw!” Gil ik door de telefoon, om hem vervolgens 500 meter verderop tegen een boom kapot te gooien. Ik glimlach even om mijn eigen woede en ren er dan vandaar, maar naar waar eigenlijk? Naar huis kan ik al niet. Bij de Cullens zal de spanning ook wel om te snijden zijn. Lise misschien?

    -kuch- Dat is dus een deel van mijn verhaal :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    9. maar achteraf sloeg ik hem per ongeluk een bloedneus.

    Quizlet Chat zegt:
    Nieuw lid Carolaa ; my babyboy kom in de groep
    ۰۪۫G۪۫۰۰۪۫a۪۫۰۰۪۫b۪۫۰۰۪۫y۪۫۰ zegt:
    hooi
    Janaa. ' zegt:
    hahahhaha XD
    Carolaa ; my babyboy zegt:
    halloo^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    slapende meloenen

    WTF?
    o van een ander forum spel


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    http://tinychat.com/samiralovers

    woow das al best oud. ;o


    Life is a beautiful struggle

    1. wat is je leeftijd?

    ...



    2.ben je een man of vrouw?

    ...



    VRAAGEN OVER VAKANTIE



    1.ga je in deze vakantie noch op vakantie / ga je noch op vakantie?



    ben al gewees/ik ga noch.

    geen van bijde



    2.als je zou moeten kiezen tusse een warm of koud land, wat koos je?



    Warm

    Koud



    3. ga je liever met vrienden of familie op vakantie?



    famielie

    vrienden



    vind je het belangrijk dat je de taal van het land spreekt?



    ja.

    nee, ik vind engels ook goed genoeg.

    nee, iedereen verstaat toch nederlans!



    5. met welk vervoers middel ga jij het liefs op vakantie?



    auto

    boot

    vliegtuig

    anders



    bedankt voor het invullen!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    http://www.youtube.com/watch?v=YzEt_m1V4Ho


    There are several things that I have been doing wrong.

    Monsun O Koete


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    "True love doesn’t have a happy ending, because true love never ends. Letting go is one way of saying I love you


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Blake Lively


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ola. Moi.


    Get back motherfuckerz'

    niks?:" )


    never lose the ability to see beauty in the little things