• Hallo lieverds,

    Vanavond ga ik mijn schoonouders ontmoeten.Nou heel leuk enzo maar ze zijn Christelijk en ik niet.Chris (Mijn vriend) is 19 en ik 15.Nu is leeftijd voor Chris en mij maar een getal. Dat sprak zijn moeder al niet aan maar toen hij vertelde dat ik niet Christelijk was was het bij z'n moeder al helaal niet goed gevallen.Ze heeft het liever niet dat ik en Chris iets hebben.Maar nu ben ik bang dat zijn ouders me niet mogen. Kan iemand mij helpen?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wees aardig en beleefd, niet vloeken toon intresse in hun geloof en blijf verder gewoon jezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Crayon schreef:
    Interesse tonen in het geloof is zeker zeer belangrijk (: En misschien van tevoren al een beetje oriënteren wat het allemaal inhoudt enzo, zodat als ze er iets over vertellen, je het wel snapt en erover mee kunt praten. Dan zien ze ook meteen dat je wel je best doet en hun geloof respecteert. Ikzelf geloof ook, en vind het ook zeker wel fijn als mensen dat respecteren en dat laten blijken (:.


    ow beleefd zijn. met 2 woorden spreken, niet slobberen met drinken, smakken met je koekje. en vooral niet te bloot gekleed gaan;)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    gewoon heel vriendelijk én behulpzaam zijn, geloof me, werkt altijd.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Second schreef:
    (...)

    Oke,Zoals wat ? xD

    Ik had voor myn schoonmama een boektje bloemen mee en voor mijn schoonpapa had ik een doosje truffels xP zoiets miss??

    Oh, en niet gaan lebberen met je vriendje waar ze bij zijn.


    it's so empty living behind these castle walls

    En, ging het goed? (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Crayon schreef:
    En, ging het goed? (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wees gewoon jezelf.
    How was it? x'3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:37 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ivory schreef:
    Nou, gewoon doen zoals je normaal doet
    als ze je dan niet mogen, is dat toch hun probleem? ;3


    When words fail music speaks