• de Sims 3 hebben! Ik heb daar namelijk opeens zin in :9~ Maar aangezien ik gehoord heb dat 'ie helemaal niet zo leuk is, wil ik er eigenlijk niet zoveel geld aan uitgeven (ik vind die Sims spellen sowieso veel te duur --'). Dus, heeft iemand een goede site waar ik 'm misschien kan downloaden? En misschien ook wat uitleg erbij, want vaak snap ik er geen ene bal van :Y).

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 18:12 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Strobelight schreef:
    Zoek een tutorial op youtube; doe ik ook altijd ;d

    Zo stom is het niet, sterker nog; het is heel leuk. (':


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het is niet onmogelijk. Ik had een redelijke goede Sims 3 downloadversie op m'n laptop. Weet alleen niet waar 'ie vandaan kwam, m'n broer heeft 'm ooit eens gedownload.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn broer download 'm nu voor mij (krul)


    The way we live, is the way we die

    Ik heb hem & hij is echt leuk om te spelen, maar onze computer en de laptop van mijn broer zijn er denk ik te oud voor, want als ik het speel gaat het echt heeeeeeeeeel traag o.o
    Maar OT: ik heb geen idee waar je hem kunt downloaden, sorry (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik ben nu bezig met the sims 2 university downloaden. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    ik download nu deze leek me ook wel leuk aangezien ook voor de sims 1 uur moest wachten tot die was gedownload.
    weetje ?
    ik had nooit dit topic mogen lezen nu heb ik egt zo zin in een spelletjee ! <3


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    ik download nu deze leek me ook wel leuk aangezien ook voor de sims 1 uur moest wachten tot die was gedownload.
    weetje ?
    ik had nooit dit topic mogen lezen nu heb ik egt zo zin in een spelletjee ! <3


    Waar kan je die downloaden? Die wil ik ooooook!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Waar kan je die downloaden? Die wil ik ooooook!




    [url=http://thepiratebay.org/torrent/5625121/A_a__A_Midnight_Mysteries__The_Edgar_Allan_Poe_ConspiracyA_a__a__[EN]]klik.[/url]
    alleen je moet wel torrent hebben om te kunnen downloaden maar dat leek me duidelijk.


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind hem echt niet leuk
    Het beeld is superlelijk en op mijn computer is hij ook heel sloom..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Op Torrentz.com vind je wel een gekraakte versie die je veilig kan downloaden met een programma zoals BitTorrent of µTorrent. :Y)

    AliciaBlack schreef:
    Tja ik heb ook wel eens gezocht maar, voilgensmij is het echt onmogelijk of er komt allemaal rotzooi op je kom en virussen enz ik zou hem maar gwn kopen hoor, er zijn zoveel dingen die je koopt er waar je later toch niks meer mee doet das ook zonde maaja ;)

    Niet onmogelijk. :Y)

    Ik heb hem kunnen downloaden de dag nadat het uitkwam en dat zonder virussen, rotzooi of andere problemen. ^^

    Ivory schreef:
    Ik vind hem echt niet leuk
    Het beeld is superlelijk en op mijn computer is hij ook heel sloom..

    Dat ligt er dan ook aan van computer tot computer, bij mij is het wel goed beeld hoor. ;D
    en het spelletje zelf is best leuk! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Hij is echt wel leuk! Een vriendin van mij heeft hem wel gedownload en dan ook sims 3 wereldavonturen derbij en dat is echt een heel leuk spel! Zij heeft hem opgezocht op limewire en vijf dagen der computer laten aanstaan om hem te laten downloaden en hij doet het nu goed.
    x

    Ik heb hem gewoon gekocht, en ik vond het het geld wel waard. Ben er best wel verslaafd aan :P
    Ik heb geen idee waar je 'm zou moeten downloaden, sorry.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan