• Bijvoorbeeld; Ik moet Justin Bieber niet omdat zijn attitude klote is xD. Maar zijn muziek is wel cool en toen hij het 3 jarige meisje ontmoete was het wel sweet. Maar ik moet hem niet om zijn "Ik kan ieder meisje krijgen" uitstraling en eerlijk; hij kan echt niet ieder meisje krijgen. Maar de fans van Bieber respecteer ik wel ^^.

    Dus wie en waarom moeten jullie niet van sterren?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:00 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Peanutxhead schreef:
    haha de grond in stamp x''D


    Het is zo, zerd hier al eens vermeld in deze topic. Maar echt, sommige mensen kunnen echt overdrijven op Q o.O


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    JustLikeYou schreef:
    Ik haat Paris Hilton omdat ze denkt dat ze het is, ze denkt dat ze alles kan krijgen omdat haar pappie stinkend rijk is, en ze moet altijd in de spotlights staan --"
    Ik wil da wijf gwn dood..
    En als die praat enzo trekt die echt zo'n arrogante kop, en haar liedjes OMG --"

    Je mag best zeggen dat je haar totaal niet mag, maar iemand doodwensen hoeft nou ook weer niet, hè.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Het is zo, zerd hier al eens vermeld in deze topic. Maar echt, sommige mensen kunnen echt overdrijven op Q o.O



    uhu u.u


    =

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Njaa, maar is dit dan zo slecht? is dit dan echt een uitlokkerij van ruzie? ik snap het niet echt niet


    Nee, vond ik niet, maar omdat iedereen begon over de betekenis van haten enzo..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ivory schreef:
    (...)

    Nee, vond ik niet, maar omdat iedereen begon over de betekenis van haten enzo..


    Jaa, en dat vond ik ook zo kak.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ShanaCity schreef:
    (...)

    Jaa, en dat vond ik ook zo kak.


    Daarom dacht ik miss slotje, nouja, iig sorry.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Waarom zou ik ze haten?
    Omdat ze veel geld hebben? Er goed uitzien?
    Beroemd zijn?
    Ik haat niemand, ik ken ze niet eens.
    Je kunt niet oordelen als je ze niet kent.


    --

    Ivory schreef:
    (...)

    Daarom dacht ik miss slotje, nouja, iig sorry.


    Misschien, maar komop, het was een topic voor de lol hea...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Cavaillon schreef:
    Waarom zou ik ze haten?
    Omdat ze veel geld hebben? Er goed uitzien?
    Beroemd zijn?
    Ik haat niemand, ik ken ze niet eens.
    Je kunt niet oordelen als je ze niet kent.


    Ik bedoel dan wel niet uitstaan ofz.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik haat Kristen Stewart
    ze is een aansteller, heeft rare kleding en ik mag haar gewoon niet x3
    En dit is MIJN mening dus ga niet zeiken aub

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 17:03 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik haat geen enkele artiest.
    Ik heb eigenlijk voor elke celeb respect omdat hij/zij -ondanks de haters, tegenslagen etc- het best ver geschopt hebben.
    Zoals ik al zei haat ik geen enkele artiest, ik vind hun muziek/manier van doen/acteerdingen etc gewoon niet zo goed.

    NYC schreef:
    (...)
    Nou en dit is dus mijn mening, en ook die mag ik gewoon hebben. Ik vind jouw voorbeeld ook respectloos hoor je kraakt hem helemaal af en je vind hem echt kut en fans dan wel respecteren sorry hoor, maar ik denk dat als je zo over iemand zijn/haar idool praat die mensen jou niet respecteren en denken: die kan de pot op. Het spijt me hoor maar ik vind het respectloos om op een artiest te gaan zeiken en zeggen dat je die persoon haat, want jij zal het waarschijnlijk toch nooit zo ver schoppen.
    En zeker haat hier de helft Tokio Hotel niet, haha daar ben ik heel zeker van. Ze zijn misschien geen fan maar haten vind ik een groot woord. Maar ik ga al weg uit dit topic, want zo'n discussie als deze heb ik al honderden keren gevoerd en het werkt toch niet. Je kan niemand bij brengen om met respect over andere te praten beroemd of niet.



    Ok jij doet echt wel overdreven hoor.

    GigiGirl schreef:
    (...)


    Ok jij doet echt wel overdreven hoor.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    JustLikeYou schreef:
    Ik haat Paris Hilton omdat ze denkt dat ze het is, ze denkt dat ze alles kan krijgen omdat haar pappie stinkend rijk is, en ze moet altijd in de spotlights staan --"
    Ik wil da wijf gwn dood..
    En als die praat enzo trekt die echt zo'n arrogante kop, en haar liedjes OMG --"


    Goh, ik wist niet dat we hier ook al aan doodsbedreigingen deden.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 19:47 ]


    you're my favourite part of the day ~

    Doodsbedreigingen zijn nu ook niet nodig, dus laat het er uit in het vervolg.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 14:43 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[