• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ShadowSorrow schreef:
    (...)
    Waarom begin je Quizlet minder te vinden? Omdat je de regels niet mag breken, wat overigens heel logisch is? Of omdat Rose (?) is geband? ^^


    Allebei.
    Rose en de andere mensen die geband zijn zorgde voor veel gezelligheid. -en nu zeg ik niet dat de andere die niet geband zijn dat niet doen, dan moet je maar leren lezen- En de regels+moderators worden strenger, daarom 'mag je sneller de regels niet breken' ofzoiets.


    Smiling but close to tears.

    Breezy schreef:
    (...)

    Allebei.
    Rose en de andere mensen die geband zijn zorgde voor veel gezelligheid. -en nu zeg ik niet dat de andere die niet geband zijn dat niet doen, dan moet je maar leren lezen- En de regels+moderators worden strenger, daarom 'mag je sneller de regels niet breken' ofzoiets.


    Ik ben ook gezellig ^^

    Maar is dat niet eigenlijk hun eigen schuld? Ik
    bedoel misschien is Rose een beetje te ver gegaan
    is? Ik vind dat de mods het heel goed aanpakken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oke, is goed. (':


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Waar gaat Quizlet heen als zelf een bemiddelaar zo doet :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Breezy schreef:
    (...)

    Allebei.
    Rose en de andere mensen die geband zijn zorgde voor veel gezelligheid. -en nu zeg ik niet dat de andere die niet geband zijn dat niet doen, dan moet je maar leren lezen- En de regels+moderators worden strenger, daarom 'mag je sneller de regels niet breken' ofzoiets.
    De regels worden niet strenger, ze worden alleen maar gehandhaafd. En omdat het niet vaak gebeurd dat iemand permanent krijgt, lijkt het alsof de regels strenger worden, maar dat is helemaal niet zo.Je krijgt niet zomaar een ban, en zeker niet permanent.


    Life is hard and then we die

    Scker schreef:
    (...)

    Ik mis haar :(

    en btw; wtf, ik begin Q echt grrr te vinden pff !

    Nee joh, het wordt toch steeds leuker? :'D
    Weer wat leven in de brouwerij. Verbannen helpt tegenwoordig toch niet 100% meer.

    Ik weet niet wat er allemaal is gebeurt maar ik weet wel dat de leukste users geband zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee joh, het wordt toch steeds leuker? :'D
    Weer wat leven in de brouwerij. Verbannen helpt tegenwoordig toch niet 100% meer.

    Hahaha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Beter een standaard excuus en een verklaring dan geen excuus ;)(Y)

    Ik vind het raar dat er gezegt wordt dat de "leukste" users geband zijn. Er zijn hier nog zat andere users waarmee het heel gezellig is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind het raar dat er gezegt wordt dat de "leukste" users geband zijn. Er zijn hier nog zat andere users waarmee het heel gezellig is.

    Okey........juist ja:8


    Happy Birthday my Potter!

    jeetje , wat een onzin allemaal :8


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind, dat de mods ook wat credit verdienen. Het is voor hun ook niet makkelijk zulke beslissingen te maken als mensen bemiddelaar af maken of mensen bannen. Ik vind dat ze hun werk goed doen, zoals dat gedaan zou moeten worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Chiarabieber schreef:
    ??.


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen