• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Muslera schreef:
    (...)
    Dat was vlak nadat Nederland had verloren tegen Spanje.
    SOmmigen waren blij en sommigen heel verdrietig, en ja, en daardoor agressief. Maar ergens snap ik dat wel, want ik vond het toen ook heel erg dat Oranje niet had gewonnen. :X

    Maar goed, daar gaat het niet over.


    1. Het was buitenspel. 2. De scheids kan ik vermoorden. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    (...)

    1. Het was buitenspel. 2. De scheids kan ik vermoorden. (krul)

    Hoeft niet, dat heb ik al gedaan. (6)

    BIackParade schreef:
    Vrijdag de 13de he |:

    x3


    Pop ate my heart.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dit topic is juist gemaakt omdat verschillende users een bericht naar mods hebben gestuurd met de vraag waarom Sem geen bemiddelaar meer is (:


    En dan nog zetten jullie hier niet de echte reden, stja, stom excuus wat jullie hier plaatsen.
    Of wel zet je heel het verhaal of wel niets, klaar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    En dan nog zetten jullie hier niet de echte reden, stja, stom excuus wat jullie hier plaatsen.
    Of wel zet je heel het verhaal of wel niets, klaar.


    Er is een ander topic met de PB die ze naar Sem hebben gestuurd :') Daarin staat alles.


    you're my favourite part of the day ~

    Fernando schreef:
    (...)

    Er is een ander topic met de PB die ze naar Sem hebben gestuurd :') Daarin staat alles.


    Weet ik, maar dat topic was er nog niet toen dit werd aangemaakt, dus dit topic is gewoon ronduit belachelijk. Met die mods ook altijd. Zeggen ze dat ze niet achter de rug om willen doen, doen ze het toch nog door ons de reden niet zélf te geven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Torresss schreef:
    Jah....
    Standaard excuus :Y)

    nou ja ik had het gelezen via haar. Ik snap het ergens ook wel.

    jammer voor sem :3
    maar ik hoop dat alles gewoon weer op zijn gangetje kan gaan, enzo ;3

    Rooftops schreef:
    (...)

    Weet ik, maar dat topic was er nog niet toen dit werd aangemaakt, dus dit topic is gewoon ronduit belachelijk. Met die mods ook altijd. Zeggen ze dat ze niet achter de rug om willen doen, doen ze het toch nog door ons de reden niet zélf te geven.

    Wij zeiden de échte reden niet omdat we niet wisten of Sem het daar wel mee akkoord zou zijn. Sem vond het geen probleem en heeft vervolgens gewoon de PB waarin Kirsten uitlegde waarom ze uit haar functie gezet is, online gezet in een nieuw topic. Het is dus haar keuze geweest om de reden online te zetten. Wij wilden haar niet eerst in een verkeerd daglicht of dergelijke zetten, terwijl ze zelf niet online was om zichzelf te kunnen weren.

    Oké... -Heeft hier niks van meegekregen.- Maar als ik haar topic zo lees, vind ik dat jullie een goede keuze hebben gemaakt. (:

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 23:20 ]

    *weet het nu pas aka facepalm* Whut okay, jammer maar als het echt niet meer werkte is het voor het beste denk ik dan maar. Maar ze is nu ook geband zag ik net *misschien lees ik iets niet goed* maar why is ze geband dan?

    x


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Om eerlijk te zijn - schiet mij niet dood - vond
    ik Sem wel een goede bemiddelaar. Maar de laatste
    dagen is ze een beetje veranderd.. Ik vind het wel
    jammer voor haar. Maar ze deed haar werk niet zo
    goed meer..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Torresss schreef:
    Wees maar blij dat Rose niet kan reageren :Y)


    Ik mis haar :(

    en btw; wtf, ik begin Q echt grrr te vinden pff !

    Scker schreef:
    (...)

    Ik mis haar :(

    en btw; wtf, ik begin Q echt grrr te vinden pff !

    Waarom begin je Quizlet minder te vinden? Omdat je de regels niet mag breken, wat overigens heel logisch is? Of omdat Rose (?) is geband? ^^


    A decision I will regret, until my dying breath.

    o.o


    No growth of the heart is ever a waste