• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    --'


    Keep on smiling

    ElLieno schreef:
    Waar kan ik ook alweer op klikken om een nieuwe hyves aan te maken?

    http://www.hyves.nl/hyves/nieuw/


    *insert philosophical cringe expression here*

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hoezo? Zo gaat het nou eenmaal in het leven. Je krijgt niet overal antwoord op of niet overal uitleg voor. Wees blij dát er nog wat verteld wordt, anders waren er waarschijnlijk veel meer roddels e.d. gekomen dan zo.
    Ik vind heel het gezeik van iedereen een beetje overdreven hierover. Voor Sem vind ik het jammer dat ze haar status kwijt is, maar ik zal er verder niet over oordelen of het terecht was of niet.
    En jullie moeten kappen met zaniken en denken alles te weten te mogen komen. Seriously guys, grow the fuck up.


    Wij vinden het niet leuk maar gaan in ieder geval niet schelden (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    En nu gaat iedereen rustig wachten tot Sem online komt en heel mss verteld wat de échte reden is.
    & natuurlijk wachten tot Marjolien een hyves heeft aangemaakt als ze er een aanmaakt.:9~


    Smiling but close to tears.

    Die hyves wordt buiten dit topic geregeld.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:12 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hoezo? Zo gaat het nou eenmaal in het leven. Je krijgt niet overal antwoord op of niet overal uitleg voor. Wees blij dát er nog wat verteld wordt, anders waren er waarschijnlijk veel meer roddels e.d. gekomen dan zo.
    Ik vind heel het gezeik van iedereen een beetje overdreven hierover. Voor Sem vind ik het jammer dat ze haar status kwijt is, maar ik zal er verder niet over oordelen of het terecht was of niet.
    En jullie moeten kappen met zaniken en denken alles te weten te mogen komen. Seriously guys, grow the fuck up.


    Totally agree_O_
    De laatste tijd krijgen de mods alleen maar gezeik van users, omdat de mods zich zogenaamd beter voelen dan ons(cat)
    Mods proberen alleen maar users te helpen.
    Als ik zelf een mod was, en ik probeerde iedereen te helpen en kreeg alleen maar gezeik, dan was ik allang gestopt(krul)

    Sirieus jongens, als de mods het niet goed doen, word er dan lekker zelf een, of kap met zeiken(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    BIackParade schreef:
    (...)

    Wij vinden het niet leuk maar gaan in ieder geval niet schelden (cat)


    Om één woord zeggen dat ik begin met schelden? Nee... dat bewijst voor mij nog meer dat sommigen hier echt eens op moeten gaan groeien en niet zo stom moeten doen over dit soort dingen. Er zijn véél belangrijkere dingen in het leven dan een status op het internet.

    En ja, ik vind het ook niet leuk voor Sem. Maar het is ons verteld en ook gezegd waarom het niet verteld wordt (privacy). Heb respect daar voor en maak je niet zo druk erover.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hoezo? Zo gaat het nou eenmaal in het leven. Je krijgt niet overal antwoord op of niet overal uitleg voor. Wees blij dát er nog wat verteld wordt, anders waren er waarschijnlijk veel meer roddels e.d. gekomen dan zo.
    Ik vind heel het gezeik van iedereen een beetje overdreven hierover. Voor Sem vind ik het jammer dat ze haar status kwijt is, maar ik zal er verder niet over oordelen of het terecht was of niet.
    En jullie moeten kappen met zaniken en denken alles te weten te mogen komen. Seriously guys, grow the fuck up.


    Dat jij Sem nou niet kon, moet je zelf weten, maar als je haar kon zou je wel anders reageren. En mss zet ze zelf de reden hier wel neer, moeten we daar lekker op gaan wachten.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:14 ]


    Smiling but close to tears.

    wow mensen internet = serious business merk ik weer (cat)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Om één woord zeggen dat ik begin met schelden? Nee... dat bewijst voor mij nog meer dat sommigen hier echt eens op moeten gaan groeien en niet zo stom moeten doen over dit soort dingen. Er zijn véél belangrijkere dingen in het leven dan een status op het internet.

    En ja, ik vind het ook niet leuk voor Sem. Maar het is ons verteld en ook gezegd waarom het niet verteld wordt (privacy). Heb respect daar voor en maak je niet zo druk erover.


    Dus omdat ik graag wil weten wat er met Sem is gebeurd omdat ik haar aardig vond ben ik stom en moet ik gaan groeien?

    Je word bedankt (cat)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Sardonyx schreef:
    Sirieus jongens, als de mods het niet goed doen, word er dan lekker zelf een, of kap met zeiken(nerd)

    Ik weet niet hoe jij denkt dat ze mods, mods maken. Maar dat gaat volgensmij niet met even een vingerknip.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Breezy schreef:
    (...)

    Dat jij Sem nou niet kon, moet je zelf weten, maar als je haar kon zou je wel anders reageren. En mss zet ze zelf de reden hier wel neer, moeten we daar lekker op gaan wachten.


    Lol, fout beantwoord. Ik ken Sem namelijk wel.
    En daarom ga ik nog niet anders reageren. Want ik blijf het overdreven vinden hoe jullie reageren op gezag en hoe jullie omgaan met situaties. Dat veranderd niet omdat ik toevallig iemand wel of niet ken.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Reacties over die hyves worden verwijdert. Nogmaals: dat doen jullie maar buiten dit topic.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Anaxiphilia schreef:
    wow mensen internet = serious business merk ik weer (cat)

    Dohh(nerd)


    *insert philosophical cringe expression here*

    BIackParade schreef:
    (...)

    Dus omdat ik graag wil weten wat er met Sem is gebeurd omdat ik haar aardig vond ben ik stom en moet ik gaan groeien?

    Je word bedankt (cat)


    Nee, niet daarom. Kijk dit bedoel ik nu, jullie lezen wel wat er gezegd wordt maar kijken niet naar wat er nu daadwerkelijk gezegd wordt.

    Ik zeg dat ik het kinderachtig vind hoe jullie er mee om gaan, niet dat jullie niet zo mogen doen omdat het over Sem gaat.

    Ik begin het gewoon een beetje zat te worden dat mensen de laatste over zo'n beetje alles veel te heftig/overdreven reageren. Dát zit me dwars. Niet het feit dat mensen iets willen weten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell