• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Forlan schreef:
    Ik ben te lui de reacties van het topic door te lezen XD

    Iedereen wilt dat je weer bemiddelaar word, daar komt het op neer.

    Edit: En ze willen de echte reden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:32 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Forlan schreef:
    Ik ben te lui de reacties van het topic door te lezen XD

    Je bent er weer (:
    Haha, een pagina is genoeg om te begrijpen wat er gaande is


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Forlan schreef:
    Ik ben te lui de reacties van het topic door te lezen XD


    En de 2e pagina haha!
    dan zie je mijn reactie denk ik.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Ohja, de reden mag hier wel worden geplaatst. Moet ik dan de hele PB kopieëren, en mag dat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het zelf jammer dat ze geen bemiddelaar meer is, maar jullie zullen vast wel een goede reden hebben om haar uit het team te zetten. Ik vind trouwens wel dat er hier in dit topic een hóóp onrust zaaiers zijn en zeuren om de reden. Misschien even in de begin-post zeggen dat de reden níét genoemd wordt en dat er naar vragen tijdsverdoening is?


    your eyes are like stars in the night.

    Forlan schreef:
    Ohja, de reden mag hier wel worden geplaatst. Moet ik dan de hele PB kopieëren, en mag dat?


    ja dat mag.
    ze zette de verklaring hier niet neer omdat ze niet wisten of jij dat goed vond haha

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:34 ]


    Smiling but close to tears.

    Forlan schreef:
    Ohja, de reden mag hier wel worden geplaatst. Moet ik dan de hele PB kopieëren, en mag dat?

    Jep, je mocht ook een apart topic maken als je wilde. Dat had ik gevraagd en je mocht jouw verhaal posten zo lang je het netjes houd (:

    Edit:
    appelkirst schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag zij haar mening zeggen en wat zij van dit alles vind. Zolang het maar op een menselijke manier gebeurd en het niet uitdraait op ruzie.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:37 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Sem! Kus shrek! Dan wordt je ook groen! (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Forlan schreef:
    Ohja, de reden mag hier wel worden geplaatst. Moet ik dan de hele PB kopieëren, en mag dat?


    Ja dat mag. Nou ben ik echt heel nieuwschierig ;x


    you're my favourite part of the day ~

    ElLieno schreef:
    Sem! Kus shrek! Dan wordt je ook groen! (nerd)


    HAHAHAHAHAHA. Geniaal, hoe kom je er ooit op (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    Klik mensen die de echte reden willen weten -iedereen- (cat)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Klik.
    Stfu, je was me voor! XD

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Het najaar komt er weer aan en we reageren allemaal weer knorrig op vanalles (cat) Ik vind het jammer voor Sem dat ze geen bemiddelaar meer is, maar er zal wel een geldige reden voor zijn I guess en als de mods deze niet willen vertellen is dat hun volledige recht i.v.b.m de privacy van beide partijen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Mag ik dat stiekem kinderachting vinden dan? Like, voor een voetbalploeg ruzie maken?
    Niks tegen voetbal

    Dat was vlak nadat Nederland had verloren tegen Spanje.
    SOmmigen waren blij en sommigen heel verdrietig, en ja, en daardoor agressief. Maar ergens snap ik dat wel, want ik vond het toen ook heel erg dat Oranje niet had gewonnen. :X

    Maar goed, daar gaat het niet over.

    Forlan schreef:
    Klik.
    Stfu, je was me voor! XD

    gheghe


    Be yourself, Everybody else is already taken